Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

********* siitä parhaasta JOULUlahjasta haaveilevat ********

04.03.2009 |

Laitetaampas pino pystyyn joulukuun vauvaa kuumeileville.

t:Toista lasta 3km:n jälkeen kuumeileva nau kp 1/28

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin oman LA:ni ja sehän ois 4.12.

2Poj@näiti: minäkin olen tänä vuonna 35 ja olen alkanut miettiä olenko jo liian vanha??? Meille tulee huhtikuussa vuosi yritystä. Gynen luona on käyty, melko varma pco-tapaus olen. Miehen siimahännissä ei moittimista, mun hormoniarvot veritesteissä ok. Nyt olen helmikuun alusta syönyt pco:hon metforminia ja clomit oli ekaa kertaa käytössä tässä kierrossa. Aukiolotutkimus vielä tekemättä, luin netistä kauhutarinoita siitä, kääks! Toisilla sattuu tosi paljon, toisilla ei juurikaan. Siihen pitäis varata aika jos/kun menkat alkaa.

... ja tänään siis kp 30, dpo 13 (tai 14), että eiköhän pian selviä tuleeko meille pientä joulutonttua vai ei! Oireita ei ainakaan ole.

eewokki yk 11

Vierailija
42/78 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 v ei vielä ole vanha=)

Näin sanoo pian 41v, mutta vuoden olen ajatellut yrittää, sitten saa riittää.

Ikä tietenkin tuo mukanaan kaikki riskit; keskenmenot ja ja raskaaki tulo vaikeutuu. Mutta; minun ikätoverini saa heinäkuussa 11.lapsensa=). Että ei se aina iästä ole kiinni=)

Peukkuja kaikille yrittäjille!!!!!!!

Tunde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ajattelin pari riviä käydä taas rustaamassa. En tiedä kuinka moni minua enää muistaakaan. Ryhdyin palstailu taukoon miehen toiveesta, kun alkoi käydä tämä homma liian kuumana ja pettymykset raskaina. Paljon ihan uusia nimiä joukossa, mutta valitettavasti myös vanhoja tutuja...Harmi nau, sofi, manteli, eewokki, moona ja 2poj@näiti nähdä teitä täällä!

On nyt sit testattu sekin, että auttaako tauon pitäminen täältä: EI AUTA! Tilanne edelleen sama, kun pari kuukautta sitten...Viime kierto oli vielä kovin huvittava, kun tuli ovuloimaton kierto ja täti rutosti myöhässä ja tietty nega raskaustesti...siinä oltiin sit vähänaikaa huulipyöreenä, et "mitäs tää nyt on?"

No nyt piinaviikko lähenee enkä usko edelleenkään raskautuneeni. Pari kertaa vielä yritetään ja sit saa meidän kohdalla olla. Ajatettelin, et voisin nää pari viimeistä kertaa jakaa teidän kanssa.

Kolmosta siis meillä yritellään.

Tsemppiä koko meidän naisköörille ja kaikille myötäisiä plussatuulia toivoopi,

wilukisu

Vierailija
44/78 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuntui rinnoissa vähän kuin maidonnousemistunnetta ja on ollut silleen kostea olo et tuntuu et täti ois tullut, mut kun ei oo niin päätin et tänään testailen. Ja mammaksin testissä näkyi haamu! Vähän vaalean ruskeaa tuhrua ollut phs:ssa :(. Pitää vielä myöhemmin testailla uudelleen, josko vahvistuisi... voi kun jännittää.

nau dpo13

Vierailija
45/78 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois meille tulossa ainakin näillä näkymin! Plussasin selvän plussan apteekin testillä tänä aamuna!!! Luulen vieläkin että olen nähnyt unta. Tarkkaa laskettua aikaa en ole vielä edes uskaltanut katsoa.

Toivottavasti naulle käy yhtä ihanasti! Peukut pystyyn! Ja kaikille muillekin toivon sydämestäni pieniä joulupaketteja!!!

Vuosihan tässä jo melkein yritettiin, yks varhainen km välissä. Joten pelko samanlaisesta on jo hiipinyt mieleen. Mutta plussahan se on kaiken alku joten siitä olen TOOOOSI onnellinen!!!

eewokki kp 33 ois tänään

Vierailija
46/78 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia uutisia :)

Täälläkin odotukset tosi korkealla tän kierron suhteen.Jotenkin on sellanen tunne et onni vois potkaista meitäkin.Yritystä on ainakin ollut nyt riittämiin.Tosin mahdollisen oviksen jälkeisiä päiviä tässä vasta elellään et vielä ei voi edes tuntemuksia kuulostella,mut mieli on hyvä ja luottavainen.

äitimaalta ilman laskettuja kiertopäiviä

Vierailija
47/78 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti eewokki, jo oli aikakin! Toivotaan nyt parasta että pysyy paketti mukana ja kasvaa mukavasti sinne jouluun! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

Onnee varovasti myös naulle. Jospa se plussa vahvistuu.

Täällä rauhallisissa tunnelmissa odotellaan, et päättääkö täti täältä kautta kurvata vai ajaako jo vihdoin ohi.

Aurinko paistaa ja on mahtava keväinen sää. Taidan lähtee ulos nautiskelemaan.

t. wilukisu

Vierailija
48/78 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea nau ja eewokki. Niin tahtoisin liittyä seuraanne jouluvauvoihin.

Tämän vuoron jälkeen alkaa loma ja piinailen lomaviikon. to tai pe testaan jos ei täti kurvaa. Torstaina kurvaa kuitenkin. Rinnoissa nippilee, muuten ei mitään oireita. Kuitenkin en menetä toivoa, ennenkuin täti tulee.

kolmosmuru kp25/28

Vierailija
49/78 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin raskaustestiin tuli kaksi viivaa!!! En kyllä vielä uskalla iloita, koska pelkään tämänkin menevän kesken, niinkuin viime lokakuussa rv 7.

Ennestään meillä pojat 07/00 ja 01/07 ja tytöt 04/02 ja 04/04, eli viidettä odotellaan rv 4+6 ja la olisi 1.12, jolloin minun syntymäpäivä :-D

Tsemppiä kaikille jouluvauvaa yrittäville:-)

t. mamixi00 ja neljä kauhukakaraa

Vierailija
50/78 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ONNEA nau ja eewokki plussista :-)) Koskas teillä laskettu aika?

Vierailija
51/78 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamixi00!! Ja kiitokset puolestaan omille onnittelijoilleni!!!

Joulutonttua siis odotellaan... pelko keskenmenosta on minullakin suuri, mulla oli varhainen keskenmeno viime elokuussa. Kyllä tätä meidän kolmosta on tehty niin pitkään ja hartaudella että pelkään kamalasti että kaiken joutuu taas alkamaan alusta. Ollaan nyt iloisia plussista ja toivotaan että kaikki menee hyvin!

Mulla ois laskettu aika joulukuun 2.-4.12., riippuu miten laskee.

eewokki

Vierailija
52/78 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistin odotuspuolelle pinon pystyyn. Sinne kaikki plussanneet mukaan. Toivottavasti paljon plussia ropisee vielä.

Yritän olla olematta taikauskoinen ja rohkeasti laitoin pinon, vaikka kesäkuulle perustamassa pinossa en pitkään saanutkaan olla.

Alkuraskauden jännäilykavereita kaivataan!

nau

Vierailija
53/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavaa! Täällä on oltu ahkeria plussaamaan sillä aikaa kun olen pitänyt pientä etäisyyttä tänne...

Täällä menossa kp 19/n.29. Mies lähti viikonloppuna reissuun ja viimeiset soturit saatiin matkaan aamulla kp 15. Mulla on ollut sellainen fiilis että ovuloisin aikaisemmin kun laskurit antaa hedelmällisimpiä päiviä, saas nähdä riittikö toi kp 15. Yllättävänkin hyvä fiilis on ja pikkuhiljaa jo nyt nännit ovat arkautuneet... Usko ei ehkä riitä, mutta toivonpilkettä on ilmassa...

Onkos kellään lisää hyviä uutisia?

Vierailija
54/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea plussainneille! =)

Aurinko on alkanut paistaa mukavasti. Siivotessa tuli ihan hiki kun aurinko paistoi suoraan selkään.

Minulla vielä flunssan jäljitlä on pää kipeä, joten toivottavasti ei ole poskiontelontulehdusta tai jotain muuta.

Ovulaatiopäivä lähestyy. Pitäisi olla loppuviikosta torstain ja lauantain välillä. Eilen jo harjoiteltiin. ;-) Vaikka tässä kierrossa otan vähän rennommin. Eli onnistuu jos onnistuu. Viikonloppuna on tosin kaikenlaista teekmistä ja yhdet juhlat, joten katsoo nyt miten onnistuu tähtäämään juuri oviksen aikaan puuhailun. Ja mies on vähän flunssassa joten katsotaan nyt.

Tunde: kiitos tsempeistä! :) Ehkä se 35v. ei sitten olekaan niin vanha.

Plussarikasta viikkoa! =) Ja tsemppiä!

Kp 12/26-30, yk 19 (?)

Vierailija
55/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!!

saa nähä miten meille käy tässä kuussa.Mulla tuota tiputteluvuotoa aina ennen kuukautisvuotoa ja tänään alkoi taas tiputteleen..

Oon kyllä tullut raskaaksi kahdelta nuorimmaiselta vaikka on tiputtelua ollut mut katotaan..

ensikuussa papakokeeseen meno gynelle niin täytyy siltä kysyä et pittääkö ottaa keltarauhashormooni tabletit käyttöön.

Onko tällä palstalla muita jolla tuota tiputtelua?

anna_liisa kp 22/26-28

Vierailija
56/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli ja toi tullessaan mielettömän suuren pettymyksen :( Niin toivoimme joulukuulle pikkuista vaikka yritystä olikin aika laiskasti...

Katotaan sitten taas kohta eteenpäin tammikuuta kohden.

Oikein paljon onnea kaikille plussanneille.

Vierailija
57/78 |
01.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille minunkin puolesta.

Täti tuli jokseenkin ajallaan...jälleen kerran. Minulla alkaa usko olla tosiaan nollissa, että tää enää koskaan meidän kohdalla onnistuu. :(

Onnea kuitenkin vielä kaikille plussanneille, ja sydämelliset osanotot muille pettyneille!

t. wilukisu

Vierailija
58/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin TAAS kävi, että täti tuli ja ajallaan.

ONNEA paljon kaikille plussanneille. Meillä muilla odotus siirtyy sitten vuoden 2010 puolelle.

Hyvää jatkoa!!!!!!!!!!!!! =)

Tunde kp 4/27-28

Vierailija
59/78 |
02.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipparalla!

Minäkin olen vielä kuvioissa mukana vaikka en kovin innokkaasti ole tänne kirjoitellut.Jotenki tuntus siltä että ois voinu vaikka tärpätä.Kiertopäivistä ei mitään tietoa,mut ihan ku alkas oireita ilmaantuu..hih.

äitimaalta

Vierailija
60/78 |
03.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja harmitus taas puolestaan pudonneille!! Epäreilu täti...=(

Mukana pinossa myös, vaikka kirjoiteltua tulee laiskasti... Ja oon pinossa vielä pitkään, kun ovis aika vasta käsillä... Tosin en tiedä onko ovista oikeasti, kun testiin tulee selvä viiva, mutta ei se kyllä kontrollia vahvempi oo... Ja taas veny ovis tänne kp20 asti, että pitkä tulee kierrostakin...

Noh, maanantaina ehkä taas astetta viisaampi, kun meen sairaalalle jatkotutkimuksiin!!

Terveisin Sofi yk11