Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä yleisesti herkkuna pidetty on mielestäsi kamalaa?

Vierailija
04.03.2009 |

.

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä hirveän suosittuja että eikö ne nyt jonkinlaista herkkua ole?

Vierailija
2/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mämmi, riistaruuat, mäti, sienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloilla on lähes aina ulkoinen hedelmöitys, naaraalta tulee mäti ja koiraalta maiti. Maiti sitten hedelmöittää mädin.

Minusta on vastenmielistä, kun suolaiset kalan sikiöt rouskuvat hampaissa. Kaiken lisäksi mädin syöminen on ikuinen terveysriski.

Vierailija
4/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuat ja salaatit se pilaa. :(

Vierailija
5/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän tätä on niin terapeuttista lukea?

Voi vaan todeta, että vaikka mitä laitat tarjolle "herkkupöytään", aina siinä on jotain jonkinmielestä ällöttävää. Lohdullista toisaalta. Toivottavasti sitten löytyy aina joku, jonka mielestä on herkkuja.

Vierailija
6/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yrittänyt totuttautua niiden makuun, mutta ei vaan nappaa. Käytän niitä kyllä itsekin piirakoissa, salaateissa jne, mutta jätän ne surutta lautaselle. Tykkään siitä mausta, minkä ne antaa salaattiin välillisesti, ja käytän paljon myös oliiviöljyä kokkaamisessa. Mutta itse oliivit, ei mene. :/

Vierailija
7/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen niin onnellinen, kun mun mieheni syö kaikkea. Ja minä myös. Mennään minne vaan, niin aina voi nautiskella eikä pelätä, että yööks, mitähän ne tarjoo.

Vierailija
8/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko jätän syömättä ilman sen kummempia numeroita (esim. noutopöydässä) tai sitten syön vaan ihan vähän ja pidän naaman peruslukemilla.

Ei se ettei tykkää kaikesta tarkoita että ei osaisi käyttäytyä.

olen niin onnellinen, kun mun mieheni syö kaikkea. Ja minä myös. Mennään minne vaan, niin aina voi nautiskella eikä pelätä, että yööks, mitähän ne tarjoo.

Vierailija
9/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaa menee pienissä määrissä muuten, mutta en voi siteää suklajäätelöä.

Keitoista etenkin pinaattikeitto, mutta myös kesäkeitto ovat minun inhokkeja. Yleensäkin keitto, jossa on lämmintä maitotuotetta on ihan kauhea asia minulle.

Marjoita mustaherukka jää varmasti syömättä, vaikka kaikki muut marjat menee.

Makkaratkin ovat minun inhokkeja,yök.. maksimissaan puolikan makkara menee, jos ei mitään muuta syötävä ole.

Vierailija
10/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se valkovuotoa vai mitä?

Vierailija
11/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oi ei, pahin unohtui: Kurpitsapikkelssi!

Vierailija
12/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä listattu herkkuja, joista olet valmis nostamaan metelin jos niitä sinulle tarjotaan. Ja olen aiak varma, että kaikilla on joku ruoka-aine, joka ei makunystyröitä miellytä.

Joko jätän syömättä ilman sen kummempia numeroita (esim. noutopöydässä) tai sitten syön vaan ihan vähän ja pidän naaman peruslukemilla.

Ei se ettei tykkää kaikesta tarkoita että ei osaisi käyttäytyä.

Vierailija
13/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen useita kertoja sinnikkäästi yrittänyt maistaa, kun se kerran on niin monen herkkua. Mutta maistuu aina yhtä kamalalta.

Vierailija
14/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvansose tai kesäkeitto on herkku???

Ällöjä ovat: rusinat, meloni, kaviaari/mäti, ravut, myös hanhenmaksapallerot kuulostaa kauheelta, en ole maistanut

Vierailija
15/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi kurpitsapikkelssiä.

Ei tarvitse yleensä pelätä. Kyllä minä ne kaupan pakastetoscapullatkin syön jäätelöauton juustokakun kanssa ja juon fun lightia päälle, jos ei muuta ole tarjolla. Ja vaikka sitä ennen olisi mikä pinaattikeittoateria, niin nokka vaan kiinni ja kurkusta alas. Sillä se menee, eikä tapa.

Mutta hyi helvetti eikai niistä ole pakko tykätä?

Vierailija
16/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

-uudet perunat ( pienet)

-joku 9% juusto

-kreemit

-viinerit

-eityisesti vaniljakreemi niissä

Vierailija
17/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rommipallot,yäk!! Miehen herkkua...

Ja punaviini, eihän sitä voi kukaan juoda! Eikä uppoo muutkaan viinit!

Vierailija
18/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin tumma suklaa ja pähkinä/riisisuklaa.

Vierailija
19/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lämpimät sienet

- karvasmantelilla maustetut leivonnaiset, liköörit tms.

- marsipaani

- mämmi

Nää ei mene lainkaan, jotain muuta inhokkia esim. lipeäkalaa tai rosollia voin syödä vähän kohteliaisuudesta.

Vierailija
20/90 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuohenjuusto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi