Taajamat TÄYNNÄ koiran paskaa!!!!
Tulinpa sitten koiran kanssa lenkiltä ja voi että miten kiva oli putsata vieraiden koirien paskoja tassuista...
Jokaisen puun vierellä se vähintään kolme paska kasaa niin kiva päästää koira sinne haistelemaan.
Ihan oikeesti mikä siinä on niin vaikeeta kerätä kaupungissa ne paskat? Teidän omatkin koirat joutuu siellä niiden seassa kävelemään! Lisäksi paskaa on myös kävelyteillä, eli itsekkin pitää katsoa minne astuu... En liiottele yhtään jos sanon, että tossa puolen tunnin lenkillä näki katsomattakin 100 kasaa...
Pliiis! Kerätkää ne! kivempi kaikille!!!
Kommentit (264)
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en hanki koiraa enkä lemmikkiä. Sotkee kaikki paikat ja paskoo, ja hoidostakin joutuu jatkuvasti maksaa. Säästyy aikaa ja hermoja. Ehkä vain minä.
Koira on pahin haittaeläin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en hanki koiraa enkä lemmikkiä. Sotkee kaikki paikat ja paskoo, ja hoidostakin joutuu jatkuvasti maksaa. Säästyy aikaa ja hermoja. Ehkä vain minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun on jalkaisin liikkeellä, siihen koiranpaskaan ei ole mikään pakko astua. Sen voi väistää.
Juuri tuommoisia yksinkertaisia vatipäitä koiranomistajat on.
Ei niitä koirankakkoja hämärässä näe. Ja vesisateella/lumien sulaessa kakat leviää pitkin tietä.
Laitat myrkkyä lihapulliin ja pullat sinne missä koira liikkuu. Koira lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevia riesoja ne on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevia riesoja ne on
sepä se
Huh, olipa paskapuhetta, ihan kirjaimellisesti.
Taajamassa vapaana liikkuvan koiran saa lopettaa valitsemallaan metodilla.
Vierailija kirjoitti:
Samoin nää räkänokat
Vierailija kirjoitti:
Jalkajousella läväyttää murren hengiltä omistajan kirkuessa vieressä olisi ihan striimi matskua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkajousella läväyttää murren hengiltä omistajan kirkuessa vieressä olisi ihan striimi matskua!
Siinä vois mennä nenä myös kipeeks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevia riesoja ne on
sepä se
Koirat haisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haisevia riesoja ne on
sepä se
Koirat haisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keväisin koirankakkakin leijuu ilmassa.
Koirankakkaa ilmassa
Yhdysvaltalaisten suurkaupunkien ilmassa kesällä leijailevista bakteereista kolmannes on peräisin maasta, kolmannes koiran jätöksistä ja kolmannes puiden lehdistä. Talvella koirankakka on ilman bakteeriston tärkein lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroit juuri olevasi idiootti.