Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No nyt se Vappu sitten eroaa..

Vierailija
10.12.2008 |

Jokuhan täällä osas sen jo sanoa sen öisen riidan perusteella, että ero tulee..Arvasitkos että näin nopeasti sittenkään`Ei kuitenkaan ollut mikään ihan parin vuoden suhde takana, että varmasti iso ja VAIKEA päätös...

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mikäli sellaista käyttää.

Kiiltävät ja aavistuksen liian piukeat/ ei-istuvat vaatteet saa ne makkarat oikein esille, vaikkei niitä paljoa oliskaan!

Vierailija
42/44 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä siis liikaa Amerikan länsirannikolta tuntemamme naisihanteen nimissä? Normaalipainoisella ihmisellä ei nimittäin ainakaan lääketieteen kannalta ole mitään liikaa luidensa ja elimiensä ympärillä.

Sun kannattaa funtsia näitä juttuja. Varsinkin, jos kasvatat tyttöjä siellä kodissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohdiskellut jostain syystä taas tätä paino vrt ulkonäkö -asiaa tiiviisti viime aikoina ja yrittänyt hakea motivaatiota laihdutukseen.

Viime viikonloppuna tein oivalluksen kun katsoin tv: tä.

Kaikki vähääkään vanhemmat (n. 4-kymppiset) laihat naiset näyttävät kasvoista anorektikoilta. Otetaan esimerkkinä vaikka Täydelliset naiset, missä naiset ovat enimmäkseen laihoja ja hyväkroppaisia. Kaikki nämä laihat naiset näyttävät naamasta liian laihoilta, leuka, poskipäät ja muut kasvonpiirteet ovat luonnottoman terävät.

Muutama kilo enemmän näille naisille toisi kasvoihin enemmän luonnollisuutta ja he näyttäisivät taatusti tervemmiltä.

Mieluummin pieni pömppö kuten Vapulla, kun liian laihan naama!

Vierailija
44/44 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pohdiskellut jostain syystä taas tätä paino vrt ulkonäkö -asiaa tiiviisti viime aikoina ja yrittänyt hakea motivaatiota laihdutukseen.

Viime viikonloppuna tein oivalluksen kun katsoin tv: tä.

Kaikki vähääkään vanhemmat (n. 4-kymppiset) laihat naiset näyttävät kasvoista anorektikoilta. Otetaan esimerkkinä vaikka Täydelliset naiset, missä naiset ovat enimmäkseen laihoja ja hyväkroppaisia. Kaikki nämä laihat naiset näyttävät naamasta liian laihoilta, leuka, poskipäät ja muut kasvonpiirteet ovat luonnottoman terävät.

Muutama kilo enemmän näille naisille toisi kasvoihin enemmän luonnollisuutta ja he näyttäisivät taatusti tervemmiltä.

Mieluummin pieni pömppö kuten Vapulla, kun liian laihan naama!

Ja tosi asia on että kun ihminen vanhenee, niin rasvaa lähtee myös naamasta, sen takia naama ei ole enää niin kimmoisa ja rupeaa roikkumaan. Sitä roikkumista ja lommoposkisuutta ei välttämättä voi estää millään, ei vaikka kuinka olis vatsamakkaraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän