Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko täällä on puitu se, että Sauli Niinistökin meni naimisiin omaa lastaan nuoremman (!)

Vierailija
04.01.2009 |

Rakkaus ei ole iästä kiinni, muille paitsi vasemmistolaisille.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajattoman lisääntymiskyvyn! Vanha ukko pienen lapsen isänä on sairasta!

Jos kaikki vanhat ukot ottais nuoren naisen itselleen, tekin av-mammat olisitte ihan turhia n. kymmenen vuoden päästä! Ei teitä kukaan huolis. Olis vaan pelkkiä vanhojen akkojen kommuuneja.

Vierailija
2/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa avioliitossa, minkä seurauksena 'mummipuoli' (hänen vaimonsa) lapsenlasten äitiä (minua) nuorempi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli jo aikuinen (en muista joko silloin naimisissa ja perheellinen), mutta jossa kyläpaikassa oli ihastellut tyttövauvaa ja sanonut, että siinäpä olisi hyvä vaimo hänelle joskus.

Siinä valissä oli kuitenkin naimisissa ja sai lapsia. Vuodet kului, tämä vauva kasvoi aikuiseksi, ja niin vain hänestä tuli miehen uusi vaimo jonka kanssa sai vielä yhteisiä lapsiakin muutaman.

Vierailija
4/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta nää tapaukset on jotenkin kieroutuneita.

Vierailija
5/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini siis ainakin väitti minulle, että Niinistö itse sanonut ettei halua enään lapsia. Onhan hänellä jo aikuiset lapset ja ikäkin tekee tepposet. ei enään jaksa.

T.12

Vierailija
6/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti, kun olen 45, mies olisi 75... Oli meillä kerran naapurissa sellainen pariskunta ja onnellisilta vaikuttivat. Mutta silti, en usko että pystyisin menemään 6-kymppisen kanssa sänkyyn, vaikka kuinka nuorekas olisi...

Vierailija
7/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta se on vaan aisankannattaja kun vaimoke rakastuu Saulin poikaan

Vierailija
8/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseton nainen ihan varmasti sen biologisen oman lapsen haluaa. Joten eiköhän se "vaalivauvakin" kohta sieltä synny.

Vierailija
9/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän, että livenäkin porukka on tätä mieltä.

Vierailija
10/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole koskaan halunnut. Ikää jo reilusti yli 40.

Vierailija
11/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki vanhat ukot ottais nuoren naisen itselleen, tekin av-mammat olisitte ihan turhia n. kymmenen vuoden päästä! Ei teitä kukaan huolis. Olis vaan pelkkiä vanhojen akkojen kommuuneja.

No siis kyllähän ne miehet siitä haaveilee, mutta ei ne kaikki sellaisia saa. Aika monet naiset on jätetty keski-iässä. Niin ja minulla ei ole mitään Saukin avioliittoa vastaan, kun se nyt kuitenkin haluu tietää mun mielipiteen.

Vierailija
12/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta selvisi sitten syykin, miksi ENÄÄ kirjoitetaan niin usein väärin ;)

.Se on kyllä enään. t: opettaja

Vierailija
13/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saulin viehtymys nuoriin naisiin. Rahalla ja vaikuttusvallalla tosin saa vaikka mitä. Mutta olisiko sosiaalisesti yhtä hyväksyttävää tahi mahdollista edes, että 60-vuotias nainen menisi naimisiin lapsensa ikäisen miejen kanssa..?

Vierailija
14/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusenko oot hölmö!!

A) Kuka tahansa meistä voi kuolla milloin tahansa, siinä ei paljon ikäerot vaikuta!

B) Itse voit myös sairastua milloin tahansa vakavasti ja muuttua allesi kusevaksi, ja jos et jumppaa alapään lihaksiasi niin saatatpa kusta housuusi vaikka olisit muutoin tervekin!

C) Ei kuule kaikilla muillakaan lapsilla ole isovanhempia, olipa lapset tehty missä iässä tahansa!

Kannattaisko vähän miettiä mitä kirjoittelee!

Vierailija
15/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei patu ole oikea isä pienelle! Kyllä todellisuudessa on lähempänä kuolemaa kuin syntymää. Yöks! Hyi kun kattelee noi timo t.a mikkosia, esa sievisiä, risto autioita ja kumppaneita niin ihan kananlihalla iho...

Vierailija
16/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on kyllä enään. t: opettaja"

Siis apua! Kyllä se nyt vaan niin on, että se on "enää".

t: ihan aikuisten oikeasti opettaja

Vierailija
17/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaisin ehdottomasti Niinistön.

No Päivi Lipposella nyt ei viuhka niin käynyt, että olis kovin valinnanvaraa päästä miehen kautta vallan valokiilaan.

Vierailija
18/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa mieltä kuin edellinen, jos olis pakko jompikumpi ottaa, niin kyllä niinistön - mielelläni en kyllä kumpaakaan.

Mutta ajatelkaa millaista olisi joka ikinen aamu herätä Paavo LIpposen vierestä... oikeesti - kun heräilisi, kääntäisi tyynyllä päätään..... ja vierestä katsoisi takaisin Paavo.

IIk. Painajainen.

ottaisin ehdottomasti Niinistön.

No Päivi Lipposella nyt ei viuhka niin käynyt, että olis kovin valinnanvaraa päästä miehen kautta vallan valokiilaan.

Vierailija
19/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaa harkita onko suhteen aloittamisella toiseen sukupolveen kuuluvan kanssa mitään järkeä. Me luisuimme tilanteeseemme ja sitä on nyt kestänyt vuodesta 2004 ja loppua ei ole näkyvissä.

Naiselle tämä on kuitenkin henkistä kidutusta. Ei voi suunnitella yhteistä tulevaisuutta, olisi järjetöntä mennä naimisiin - niin itsekin ajattelen. Sain juuri viikko sitten kuulla miten ihana olen, jospa kaikki naiset olisivat, ja että mentäisiin heti naimisiin, jos oltaisiin enemmän samanikäisiä. Nyt ei tarvitse edes mainita, että avioon meno olisi järjetöntä.

Ja yhteisiä lapsia emme koskaan saa. Vanha mies ja nuori nainen voivat kuitenkin hankkia lapsia, vaikka vanha isä ja nuorena väistämättä orvoksi jääminen ei ole kivaa.

Vierailija
20/45 |
04.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen kanssa...

Yhtään nyt tätä parsihdetta väheksymättä tai soimaamatta, minua kyllä ihmetyttää, miten jonkun psyyke antaa myöten ryhtyä romanttiseen suhteeseen itseään puolta nuoremman ihmisen kanssa. Siis etenkin, kun omat lapset on saman ikäisiä. Vaikka näissä kuusikymppinen mies-komekymppinen nainen-suhteissa on toki kyse aikuisista ja ihan sinänsä tasavertaisista ihmisistä, eikö tunnu oudolta, että oma puoliso on saman ikäinen kuin oma tytär? Oma puolisohan voisi olla tyttären lapsuudenkaveri tms.

Oliskohan näistä miehistä yhtä ok, jos oma tytär alkaisi suhteeseen vaikka miehen oman, samanikäisen kollegan tai kaverin kanssa, siis isänsä ikäisen miehen kanssa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän