Huh! 6 tunnin oksentelu- ja ripulisessio ohi WC:ssä jälleen kerran :(
Ei ole vatsatauti vielä ohi, mutta nyt sentään pysyy vichy ja pommac sisällä. Viime yö oli todella karsea, en todella päässyt sänkyyn lainkaan tuon 6 tunnin aikana. Ovatko nämä vatsataudit jotenkin tulleet rajummiksi, en muista että lapsena tai nuorena olisin kokenut tällaisia vatsatauteja että tulee solkenaan kummastakin päästä?
Kommentit (9)
minulla meni viimeksi mahalihaksetkin kramppiin, kun niin oli aktiivista poistumista.
Minulla tulee sellainen kananmunanmaku suuhun, ja siitä tietää että pian lentää ja paljon ja kauan ja molemmista päistä.
Minä NIIN vihaan näitä vatsatauteja...
No, ainoa hyvä puoli oli että paino oli laskenut 4 kiloa vuorokaudessa. Nestettähän se on ja se pitäisi saada juotua takaisin tässä pikkuhiljaa...
Muhun tosin ei tollaset enää tee vaikutusta sen jälkeen kun raskaana oksensin 9kk. SE oli hirveetä.
ja ukkoraukalla oli vielä tänään todella tärkeä asiakaspalaveri, kaipa se on saanut sen jotenkin vedettyä läpi, kun oli matkalla jo kotiin...
että ovatko taudit tulleet rajummiksi.
Itse sairastin vatsataudin joku aika sitten, ja koko yö meni 20 minuutin väelin vessassa oksentaessa ja ripuloidessa. Ei ole aiemmin ollut tuollaista. Järkkyä oli, ja lapset ja mies samaan aikaan sairaana. Mutta hengissä selvittiin
Meillä se oli viime talvena ja kauhulla odotan, milloin se iskee.
ja ripuloinut niin tulla ensimmäisenä ilmoittamaan siitä av-palstalle! =)
Että olinpa muuten juuri vessassa 6 tuntia, arvatkaa mitä tein...
kyllä pitää tikusta keksiä asiaa...:)
hengenheimolainen: eilen iski vatsatauti ja tietysti kaikki kolme lastakin sairastui ja mies oli työreissussa. Olipa eksoottinen yö laatatessa, luututessa ja pyykätessä 39-asteen kuumeessa...Mies ilmoitti aamulla alkaneensa itsekin oksentaa...