Outo tunne rinnoissa, aivan kuin
maito nousisi rintoihin. Minulla siis aina n. viikkoa ennen kuukautisten alkamista rinnat turpoavat todella paljon, näytän aivan kuin olisin ottanut silikonirinnat. Rinnat ovat siis aivan kovat. Nyt lisäksi tuntuu että aivan kuin maito nousisi niihin, sellainen puristava tunne. Mikä ihme niitä vaivaa??
Onko muilla vastaavaa?
Kommentit (5)
kun minulla on melkein aina tämä "sementtitissi" olo n. viikkoa ennen menkkojen alkua. Uusi juttu on tämä maidon nousun tunne. Voisiko se johtua raskautumisesta? Tuskin näkyisi missään testissä vielä, kun on kuitenkin viikko aikaa menkkojen alkuun. ap
Teepä siis testii vaan. Mulla tuo oli varma merkki kaikilla kerroilla.
Syön pillereitä ja menkat oli juuri eli tuskimpa raskaana olen. Kaipa nämä on niitä PMS-oireita. Mulla paisuu alapääkin aina jotenkin pulleammaksi kuin muulloin. Ja tissit on isommat.
terv kohtalotoveri
Periaatteessa on ihan kiva kun on isot ja kiinteät rinnat aina ennen menkkoja ja niiden aikana mutta se ei ole kivaa että ne ovat myös aivan arat :-( Ja tämä maidonnousun tunne on aika outo...ap
maito nousisi rintoihin. Tai sitten kuvittelen vain kun toivon toista lasta niin kovasti. Miten kävi alkoiko menkat vai oletko raskaana?
Teepä siis testii vaan. Mulla tuo oli varma merkki kaikilla kerroilla.