onko teidän miehet kiltisti jaksaneet odottaa seksin suhteen kunnes vauva-aika on ohi?
Meillä mies kyllä periaatteessa jaksaa mut vonkaa toki.. sitten tuntuu pahalta kun en yksinkertaisesti jaksa/halua. vauvan tarpeiden hoitaminen vie kuitenkin kaikki mehut valveilla ollessa ja yölläkään ei saa kunnolla levättyä tiheiden syöttövälien takia. joskus tuntuu ettei mies ihan tajua miksi oloni ei ole kovin seksuaalinen tällä hetkellä :(
Kommentit (4)
Mä haluaisin jo enempikin seksiä mutta mies ei ole kauhean innostunut. Vauva nyt 4vk, viikko sitten sekstailtiin kerran. Paikat jo ihan normaalit ja tikit sulaneet, mulla ois ollut haluja jo 2vk sitten!
Esikoisen kanssa odoteltiin 4 kk, nyt kuopus 3 kk ja ei vielä seksiä. Ei jaksa eikä kiinnosta.
niin ei sellanen mikään mies ole. Mä en ainakaan viimeisilläni jaksanut seksiä ja heti synnytyksen jälkeen tikit takapuolessa, ei ois tullut seksi mieleenkään. Tosin, kun alapää parani, palasi halutkin ja homma jatkui. Mieheni totesi myös aikanaan, että kyllä hän sen tiesi, ettei sellainen alkuhuuman " kanivaihe" voi koko elämää jatkua. Välillä on kiihkeempää, välillä vähempi kiihkeetä.
miten monta isompaa lasta teillä sitten oikein on?