Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset eivät käytä tahdonvoimaansa tupakoinnin lopettamiseen?

Vierailija
23.01.2023 |

Itse on joskus polttanut, mutta päätin vain lopettavani tupakanpolton. Se oli helppoa. Ei ollut mitään tupakantuskia.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en halua lopettaa. Nautin tupakoinnista. Aivan sama jos elämäni on sitten sen myötä lyhyempi. Ei se vanhuuskaan aina niin herkkua ole, maata kurat housussa jossain laitoksessa 10 vuotta. Ei kiitos.

Vierailija
2/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi av-mammat eivät käytä tahdonvoimaansa pullansyönnin ja ylipainon keräämisen lopettamiseen?

Koska eivät halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hoitamaton ADHD teki tupakoinnin lopettamisesta mahdotonta. Lääkityksellä ja psykoterapialla pääsin irti. 

Tästä ei jostain syystä puhuta, mutta tupakoinnin kuten muidenkin päihteiden ongelmakäytön taustalla on yleensä monenlaisia juurisyitäm Mulla ADHD:n lisäksi lapsuudentraumat, tupakointi auttoi kuulumaan joukkoon ja rauhoitti oloa.

Vierailija
4/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa aivoista haluaa röökiä ja osa ei. Tahdonvoima voi kallistaa vaakaa vähäksi aikaa mutta lopulta ote irtoaa.

Vierailija
5/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en edes halua lopettaa tupakointia. Ihanaa aamukahvi ja tupakka!

6/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kolmannen kerran pari vuotta sitten. En tiedä miksi oli niin vaikeaa koska nyt inhottaa ajatus. Vaikka oikeasti halusin lopettaa niin paljon. Joku addiktio persoona vissiin koska sama juttu niin monen eri asian kanssa.

Vierailija
7/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla olemassa? On pikkasen vaikeampaa vuosikymmeniä paljon polttaneella. Kuolemanpelko tai lääke auttaa. Itsellä uusi yritys kun lääkettä tulee taas saataville

mies54v

Vierailija
8/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin 20 vuotta.lopetin 6kk sitten kun vain päätin.

Vierailija
9/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua lopettaa. Nautin tupakoinnista. Aivan sama jos elämäni on sitten sen myötä lyhyempi. Ei se vanhuuskaan aina niin herkkua ole, maata kurat housussa jossain laitoksessa 10 vuotta. Ei kiitos.

Tupakointi myös vanhentaa ja heikentää terveyttä ennenaikaisesti muihin samanikäisiin terveämmin eläviin. Haluatko päästä 50-vuotiaana sairaseläkkeelle vai olla vielä 70-vuotiaanakin terve ja vireä?

Vierailija
10/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi kun tupakoitsijat käyttävät kaiken tahdonvoimansa sossuntukien hakemiseen ja elatusmaksuilla loisimiseen

Vierailija
11/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita lopettaa. Siksi.

Vierailija
12/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poltin 20 vuotta.lopetin 6kk sitten kun vain päätin.

Meillä on ilo kuulua siihen kahteen prosenttiin, jotka pääsevät eroon tupakasta ilman apuvälineitä! Siis vain 2%!

Riippuvuuksista irti pääseminen on vaikeaa.

Itse tupakoin jo kansakoulun ekalta lähtien ja lopetin nelikymppisenä. Toki mulla oli monta yritystä ennen tuota lopullista irtipääsyä, ja kokeiltua tuli useampi keino laastareista luovien keinojen kautta hypnoosiin.

Se viimeinen lopetus perustui sitten vakaaseen päätökseen ja se on kestänyt, vaikka välillä oli vaikeaa.

Vierailija
13/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta lopettaa kun Suomi ja länsimaat tuhotaan kun rahaa ei enää osata käyttää.

Vierailija
14/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en edes halua lopettaa tupakointia. Ihanaa aamukahvi ja tupakka!

Saunan jälkeen laiturilla jaloviinasnapsi ja sikari.

Kaikki tämä loppui infarktiin viisi vuotta sitten

Vierailija
15/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla olemassa? On pikkasen vaikeampaa vuosikymmeniä paljon polttaneella. Kuolemanpelko tai lääke auttaa. Itsellä uusi yritys kun lääkettä tulee taas saataville

mies54v

Jokainen edelleen polttamasi savuke on savutusta kuoleman kunniaksi! Tupakasta pääsee eroon, kun tarve siihen poistuu. Mä itse en enää tarvitse tupakkaa mihinkään. Hermoja lepuuttelin ensin lenkille lähtemällä, mutta psyykkasin jatkuvasti itseäni sisäisellä puheella "tupakka ei ole enää mun keinoni". Tarve kesti muutaman viikon tai kuukauden, sitten tuli mieleen vain välähdyksinä, jotka heti torppasin.

Onnea sinunkin yritykseesi!

Vierailija
16/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies54v

Jokainen edelleen polttamasi savuke on savutusta kuoleman kunniaksi! Tupakasta pääsee eroon, kun tarve siihen poistuu. Mä itse en enää tarvitse tupakkaa mihinkään. Hermoja lepuuttelin ensin lenkille lähtemällä, mutta psyykkasin jatkuvasti itseäni sisäisellä puheella "tupakka ei ole enää mun keinoni". Tarve kesti muutaman viikon tai kuukauden, sitten tuli mieleen vain välähdyksinä, jotka heti torppasin.

Onnea sinunkin yritykseesi!

Kulta, on ihan eri juttu polttaa 10 tupakkaa päivässä tai 3 askia.

mies54v

Vierailija
17/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et tupakkaan liittyy enemmän "tunneside" ja se, ettei pysty lopettamaan johtuu siitä, ettei tosissaan halua luopua, menettäminen ahdistaa.. Fyysinen riippuvuus ei ole niin kova etteikö vierotusoireita kestäisi, jos niitä rehellisesti edes tulee.. Tunneside on vahvempi. Terveysasiat voi pakottaa.. Muuten pitäis vaan ymmärtää ettei menetä mitään.. Se on se pahin.. Että muka menettää..pitäis kääntää mitä kaikkea saa.. Ja sitkun tietää, että lopetettava on jossain vaiheessa ja haluaakin, niin helpolla menee vuosikaudet niin, et sitä siirtää aina huomiseen.. Niin se on monen addiktoivan asian kanssa, koska tänäänhän aina voi, jos huomennaa muuttuu.."viimeisiä kertoja" kertyy lukemattomia.

Vierailija
18/18 |
23.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mikseivät käytä tahdonvoimaansa itsensä hilaamiseen töihin??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi