Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkähiuksinen nainen: mitä miehesi tykkäisi, jos sanoisit leikkaavasi lyhyeksi?

Vierailija
02.03.2009 |

.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun hiukset on mun hiukset ja tottakai mä valitsisin leikatessani jonkun tyylikkään ja hyvännäköisen kampauksen.

Vierailija
2/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä leikkaakaan missään nimessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi, että jos varmasti itse niin haluat, kasvaahan ne takaisin. Mutta mies ei haluaisi, että minulla olisi lyhyet hiukset. En kyllä itsekään halua.

Vierailija
4/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio kyllä koskaan leikatakaan.

Vierailija
5/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko pitää pitkät hiukset, vaikka haluaisin leikkauttaa

Vierailija
6/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkaa hirveasti lyhyesta tukastani, hiplailee ja ihailee sita. : ) Olen kylla itsekin tosi tyytyvainen, pitka, ohut lieruke oli kylla oikeastaan tosi ruma. Pidinkin aina tukkaa kiinni. Nyt laitan sita natisti, kun nayttaakin kolme kertaa paksummalta kuin ennen.

Paksu, pitka tukka on kaunis. Oma ohut hiirenhantani on kylla paljon parempi lyhyena. Ois pitanyt leikata jo kauan sitten, nyt harmittaa, kun en aikaisemmin halunnut leikata.

Vierailija
7/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä enemmän pitkistä hiuksista ja mieheni myös.

Vierailija
8/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh.

Vierailija
9/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä en oo valmis leikkaamaan, pelottaa että kadun sitä. Vaikka kyllä mä usein haaveilen asiasta ja just silloin mies kannustaa.. Vitsi kun uskaltaisi!

Vierailija
10/23 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyissä hiuksissa mun pää näyttää ihan peikon päältä, kun hiuksia on.

Tuskin mies kuitenkaan kauhistuisi, ehkä yllättyisi ennemminkin, jos palaisin nyt monen vuoden jälkeen takaisin lyhyeen Mulla oli silloin lyhyet hiukset, kun tapasin mieheni. Se tukka ei sopinut kyllä mulle ollenkaan ja olinkin jo alkanut kasvattaa pidempää.

Vierailija
11/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoi, että "ai, otit sitten vaan hiukan latvoja...?" Mä nimittäin leikkasin hiukseni lyhyeksi, ja juu, en keskustellut aiheesta ensin mieheni kanssa. Ensinnäkin, koska mä varmaankin saan ihan itse määrätä hiusteni pituuden, ja toiseksi, myönnetään, tein extemporepäätöksen siinä kampaajan tuolissa istuessani... =D Pitkät hiukset muuttui niskasta ihan lyhyeksi eteenpäin piteneväksi malliksi ja ai että olen tyytyväinen! Kaikki sanoo, että nuoreninkin monta vuotta.

Vierailija
12/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä päätit vaihtaa tyyliä.

Hänelle on ihan sama, millaiset hiukset on.

Vierailija
13/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella paksu tukka ja sen malliset kasvot, että näytän hyvältä ihan sama minkä mittaiset hiukset ovat. Valitettavasti hiukset myös kasvaa todella nopeasti (reilu 20 cm vuodessa), joten kyllästyn äkkiä lyhyisiin jatkuvaa trimmausta vaativiin hiuksiin ja kasvatan taas pitkät.

Joka kerta kun olen pohtinut hiusten leikkausta mies on sanonut, että tykkää pitkistä, mutta ei ole sen kummemmin pyrkinyt vaikuttamaan päätökseeni. Myös lyhyitä on kehunut kun kampaajalta olen palannut.

Vierailija
14/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisi "Älä leikkaa" mutta jatkaisi että "tai sunhan päätös se on mutta miks sun pitäis leikata? noi on hyvät noin!"

Tää keskustelu on nimittäin käyty kolmeen kertaan avioliittomme aikana ja tiedän että mieheni pitää pitkistä hiuksista...

Vierailija
15/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kasvaa tukka ihan hirveetä vauhtia, joten pääsääntöisesti olen pitkätukkainen, mutta pari kertaa yhteisten kymmenen vuoden aikana olen pätkäissyt tukan juuri ja juuri korvien alapuolella. Pisimmillään se on ulottunut melkein peppuun asti. Kertaakaan en ole kyllä hiuskäsittelyihini miehen lupaa tai mielipidettä kysynyt ja aina on siitä huolimatta ollut positiivinen vastaanotto. Minun kanssanihan mies on naimisissa eikä tukkani...

Vierailija
16/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten parin vuoden kuluttua leikkasin ne. Ei mies siihen mitään sanonut. Tosin parturia järkytti leikata ne niskaan saakka kananperseeksi! :D

Mies sitten ihastu siihen tyyliin. Nyt on ollu puolipitkää ja lyhyttä jokunen vuosi ja taas innostunut kasvattamaan pitkiksi, mies ei nyt oikein tykkää: kehuu pörröpääksi ja uhkaa että pitkistä leteistä saa seksileikeissä hyvin otetta.. :)

Vierailija
17/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen itse miettinyt ja kun kysyin mieheltä, se sanoin vain että eipä voi tietää, kun ei ole nähnyt ja että jos saa toivoa, niin ei sellaista suviannesiimes-tukkaa.

Itse tykkään pitkästä (lapaluihin), kun sen kanssa pääsee helpommalla. Paksuutta on sen verran, että kehtaa panna ponnarinkin. Lyhyelle on pakko tehdä aamulla jotain, pitkälle riittää kiireessä sutaistu nuttura tai poninhäntä.

Vierailija
18/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalla naisella pitäisi olla pitkät hiukset. Vaikka olisi liru hiirisaparo.

Vierailija
19/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää persoonallisesta tyylistä ja rohkeista vedoista, oli se sitten lyhyttä tai pitkää.

Vierailija
20/23 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on kuitenkin mun oma asia joten leikkaisin tietty jos haluaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi