Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tällaisesta 8-vuotiaan tytön käytöksestä:

Vierailija
01.03.2009 |

eli tyttö oli oli ottanut meille kylään mukaan omia helmia ja tytöt alkoivat sitten askartelemaan. Tyttö sano tekevänsä itse kaulakorun mutta minun tyttöni saisi tehdä vain rannekorun, etteivät hänen helmensä kuluisi.

Huom. aiemmín tytöt olivat tehneet meillä tyttömme helmistä todella paljon koruja myös kaulakoruja ja siksi ne olivatkin loppu!

Oliko itsekästä ja huonoa käytöstä noinkin isolta lapselta?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapsille ei opeteta käytöstapoja.

Vierailija
22/24 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuitata "lapset nyt on vaan lapsia" tyyliin. Lapsetkin on erilaisia; toisilla on käytöstapoja ja toisilla ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa suorastaan kun lapsia kytätään nykyisin suurennuslasin kanssa, miten taitavia, sosiaalisia, anteliaita jne, kenenkin perheen lapset ovat. Lapset ovat niin kuin joku projekti joilla mitataan vanhempian onnistumista. Ja oma lapsi ei saisi pettyä missään vaan kaikki pitäisi siloitella lapsen tieltä, Jatkuvasti täälläkin törmää aloituksiin, miten jonkun toisen lapsi on kohdellut huonosti meidän pientä mussukkaa. Antaa lasten selvitä itse eikä puututa liiaksi heidän elämään. Lapsilla on lasten tavat.

Vierailija
24/24 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri kuvailemasi kaltainen curling-äiti, joka on hyeenana aina vahtimassa tyttönsä puolia!! Antaa myös joka asiassa periksi tytölleen, ei osaa sanoa ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi