Shoppailisitko sunnuntaisin, jos kaupat olisivat auki?
Kommentit (28)
koska sunnuntaina ei tuu kauppoihin uutta tavaraa eikä kaikkea tule edes lauantaina. Esim. osa leivistä on ollu tuoretta perjantaina, joten sunnuntaina se on jo vanhaa.
sunnuntai on lepopäivä ja annan sen mielelläni myös myyjille. Harvoin käyn ruokakaupassa ostamassa jotain pientä, mutta yritän laskea niin ettei sitäkään tarvi tehdä.
Viime kesänä en käynyt yhtenäkään sunnuntaina vaatekaupoissa enkä Stockalla.
Varothan myös, ettet esim synnytä sunnuntaina kun se on lepopäivä?
sunnuntai on lepopäivä ja annan sen mielelläni myös myyjille. Harvoin käyn ruokakaupassa ostamassa jotain pientä, mutta yritän laskea niin ettei sitäkään tarvi tehdä.
Viime kesänä en käynyt yhtenäkään sunnuntaina vaatekaupoissa enkä Stockalla.
Sunnuntaisin mulla olis aina just parhaiten aikaa shoppailla. Lauantai menee aina yhteisiin asioihin (tai lepäämiseen) työviikon jälkeen, sunnuntaina ne on usein jo hoidettu, ois parhaiten aikaa tehdä jotain omaa, jättää mies viettämään aikaa lapsen kanssa.
viimeksi tänään harmittelin kun kaupat eivät ole sunnuntaisin auki.
Teen pitkää päivää ja yksinhuoltajana minun on iltaisin joko otettava (väsyneet) lapset mukaan tai jätettävä ostokset sikseen. Yleensä en halua kiduttaa itseäni, lapsiani tai muita asiakkaita ja kaikki muu paitsi ruokaostokset jää tekemättä. Lauantait taas kuluvat harrastuksissa, enkä silloinkaan ehdi kaupoille.
Toivottavasti kauppojen sunnuntaiaukiolo vapautuu pian!
En "shoppailisi", mutta kävisin ruokaostoksilla. Paras pv käydä satsaamassa jääkaappi täyteen olisi sunnuntai. Elämäntilanne on nyt vaan se, että parasta olisi jos sunnuntaina voisi tehdä viikon ruokaostokset kunnolla.
VAPAUTUKAA PIAN !!!!!
Vihaan sunnuntaita juuri siksi mikään ei ole auki jotain kioskia lukuunottamatta!
Haluan shoppailla milloin se minulle sopii, en silloin kun väitetään muidenkin haluavan. Jos sunnuntaiaukiolot on niin iso asia myyjille, kannattaisi ehkä vaihtaa alaa.
on ihanaa päästä pakoon sitä kaupoille. Rakastan kyllä miestä ja lastani, mutta inhoan perhe-elämää.