Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ALKUVUODEN YRITTÄJÄT MAALISKUUHUN :)

01.03.2009 |

Aloitellaan uutta pinoa ja mennään kohti kevättä, onneksi aurinko paistaa ja on ihana ilma..täällä tuhruttelee lugejen läpi. Se oli siinä sit!

Pidän varmaan matalampaa profiilia hetken..

Kaikille tasapuolisesti zemppiä tähän prosessiin!!

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä sit heräsinkin klo 2, kun olin aivan tajuttoman vatsataudin kourissa. Paska ja laatta lensi samanaikaisesti, ihanaa! Koko yö meni valvoessa ja aamulla oli pakko soittaa miehelle alakertaan että tuo mulle jotain lääkettä, jos pääsisi sen verran tolpilleen, että pääsee sinne Turkuun, kun en vähällä halunnut sitä aikaa luovuttaa pois. Ajattelin, että mies saa lähteä mua kyytiin, mut sepä oli myös samassa tauddissa ja istunut yön alakerran vessassa, ihanaa! Iltapäivälllä olin onneksi sit sen verran saanut itseäni lääkittyä, että uskalsin lähteä ajamaan Turkuun. Olo ei kyllä ollu mitenkään hyvä, mut ajattelin, että ehdin kyllä pysäyttää tienvarteen, jos on pakko. Matka meni melko hyvin, ei tarvinnu edes pysähtyä, kun olin ottanut Imocuria ja primperania hevoskuurit aamun aikana. Illalla kyl tauti jatkui, enkä vieläkään ole oikeen kunnossa. Tätäkin kirjottelen sängyssä maaten ja yöksi pitäis lähteä töihin. Onneksi ruoka jo vähän pysyy sisällä.

Itse käynti Turusa olikin sitten iso pettymys ja oikeastaan olen oikeen suuttunut! Selvästi halusivat siirtää meidän hoidot loppuvuoteen. Mulle sanottiin, että ennen seuraavaan hoitoon lähtöä piää pudottaa painoa vielä 10 kiloa, koska hoito oli hankala tehdä. No ei se mua tietenkään suututtanut, tottakai mä ymmärrän että halutaan hoidoilla olevan myös vaikutusta. Mutta se mikä mua suututti oli, se että pyysivät soittamaan sitten kun paino on pudonnut. Yritin ehdottaa, että se aika siellä toukokuu 26. päivä pidettäisiin, koska siihen olis yli 2 kk aikaa ja sanoin siihen mennessä pudottavani painoa sen vaadittavat 10 kiloa. Sitten alkoi saarna siitä,e ttä yli 500 g viikossa ei pitäisi pudottaa... Tiedän kyllä oman painon pudotuksen vauhdin ja siinä vaiheessa, kun aloitan painon pudottamisen, se putoaa pieneillä muutoksilla yli 2 kg viikosssa väkisin. Sanoin sille lääkärillekin, että aikomukseni on pudottaa painoa vähntään se 1 kg/vko, eikä se varmasti ole haitaksi minulle ja mielestäni se ei ole heidän tehtävänsä huolehtia siitä missä ajassa mä saavutan tavoitteeni. Se toukokuun aika oli kuitenkin jo annettu pois ja sanoivat vaan että tilaa sit aika hoitajalle punnitukseen, että tämä on se hoidon suunnittelu. No jatkosta päätettiin, että samalla hoidolla jatketaan, lääkeannosta vaan suurennetaan heti alusta. Reseptit lupasi sitten laittaa valmiiksi, että saan kun käyn siellä hoitajalla, kun paino on pudonnut. Lupasin palata asiaan kuukauden kuluttua, kun otti niin pattiin. HELVETTI! Mut sitten paljastuikin se todellinen syy, kun lääkäri sanoi, että ei voi luvata että ennen kesää enää hoidetaan! Eli se on ihan sama missä ajassa mä painoa pudotan, mutta ennen kesää eivät mua sinne enää ota! Heillä on niin ruuhkaa... Että mua ketuttaa! Olisivatg hyvin voineeet pitää mua siellä niin, että hoito suunnitellaan siihen toukokuun loppuun.kesäkuun alkuun ja mä pudotan sitä painoa sen tarvittavat 10 kg siihen mennessä. Mutta halusivat heittää mut kokonaan pois jonosta! Vielä nytkin kun tätä kirjoitan niin olen ihan raivona. Tiedän pystyväni sen 10 kg pudottamaan reilussa kahdessa kuukaudessa, koska olen viimeisen puolen vuoden aikana pudottanut 30 kg, eikä se ollut edes vaikeeta, tai siis ottanut lujille. Itseasiassa kun kerään tässä tätä raivoa, niin taidan soittaa sinne taas huomenna ja vaatia, että mut laitetaan takaisin siihen jonoon ja varataan jo sinne ne ajat...

Vierailija
62/73 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaisella mielellä täällä tänään. Olen muuten jo tänään harrastanut kuntoiluakin crosstreinerilla ja kuntopyörällä, meinaan se paino lähtee putoamaan ja aika sassiin.

Kovasti tsemppiä teille kaikille plussanneillejha jatkoahoitoja odotteleville ja jokaiselle hoidon kaikissa vaiheissa. Mä en nyt sit kuulu ssiis huhti- enkä toukokuunkaan hoitoketjuihin, joten sen suhteen pitänen vähän mamtalampaa profiilia, kun ottaa niin pattiin. Olis paljon motivoivampaa ja mukavampaa jatkaa, kun tietäis, että punktio olis suunnitteilla esim. touko tai kesäkuulle. Että ottaa pattiin! Kyllä mä soitan sinne Turkuun ja vaadin päästä siihen touko-kesäkuun hoitojaksoon, josko siitä mitään iloa sitten on... Olis ehkä ollut parempi, että olis pitänyt odottaa sitä toukokuun aikaa. Miksi eivät voineet vaan puhelimessa sanoa, että sun pitää pudottaa painoa 10 kiloa, että nähdään silloin toukokuun lopulla. Ellei ole onnistunut niin soita sitten ja katsotaan mikä on tilanne. Kun ajat kuitenkin on niin kysyttyjä niin eiköhän sille ajalle olsi ottajia löytynyt, jos en olis pysynyt tavoitteessani. Paskat, kun huomasivat, että tuosta on helppo saada yksi ihminen pois jonosta ja laittaa sit uudestaan jonoon, kun on pari kuukautta tuota painoa pudottanut. Tämä on yhtä ihmisten pompottelua! Olisin hyvin voinut jonotusiakana hoitaa tän painon pudottamisen, ÄH!

ANTEEKSI KAIKILLE, KUN OLETTE JOUTUNEET LUKEMAAN MUN TURHANPÄIVÄISTÄ RAIVOAMISTA! NÄHDÄÄN TOIVOTTAVASTI ILOISEMMISSA MERKEISSÄ MYÖHEMMIN KEVÄÄLLÄ.

KTJ:lle kovasti onneaultraan, eiköhän siellä kaikki ole kunnossa, Itse en ensimmäisestä raskaudesta edes tiennyt olevani raskaana ennen kuin kolmannella kuulla!! Eli ei ollut siis yhtään mitään raskausoireita, eikä mitenkään odotettu raskaus.Menkat muutenkin epäsäännölliset ja silloisessa parisuhteessa ei siinäv aiheessa tuo seksikään oikein maistunut, eli oli todellinen yllätysvauva. Mutta sitä siis yritän sanoa, että ei ne "oireet" välttämättä ole kovinkaan huomattavia kaikilla, eli eiköhän teidän masuasukki voi mainiosta:). Kevätauringon säteitä sinne ja valtavasti iloa odotukseen!

RIZZA, yhden kerran olis testissä näkyvissä viivan paikka. Mutta se ei toistunut koskaan, eikä siinä näkynyt yhtään punaista väriainetta, vaan ikäänkuin painaumana viivan paikka. Toivottavasti sulla merkitisi siis haamua, eikä vain viivan paikkaa! Kovasti pidän sulle peukkuja täällä!

Anteeksi kun innostuin kirjailemaan...ja tuli ihan ylipitkä juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille mk06 ja katina tuntemuksista ja oireista. Ultra olis huomenna aamulla ja nyt on alkanut niin pirusti jännittämään.

Katinalle oikein paljon voimia jaksamiseen. Toivottavasti tuo purkautuminen sanojen muotoon helpotti oloa. Pakkohan se tuska on johonkin purkaa. Olen itse käynyt Turussa hoidoissa ja tiedän, ettei ne kaikki lääkärit ole niin ystävällisiä kuin voisi odottaa. Itse ainakin huomasin, et mieslääkärit osaa suhtautua tähän asiaan ja hoitoihin oikeanlaisella asenteella ja ajoittain hurtillakin huumorilla. Naispuoliset jaksaa välillä turhankin paljon maalailla piruja seinille.

Huomiseen! Peukut pystyyn, please!

Vierailija
64/73 |
26.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjt, täällä ootellaan kuulumisia :)

Katina, on sulla siellä TILANNE!! ÄRSYTTÄÄ sun puolesta...

kyllähän kaiken painoiset ihmiset raskautuu..! Onko se noin tarkkaa?

Ite olen normaalipainoinen, mutta tuntuu oudolta ettei mtn tehdä ennen kun on 10kg pois...!

JAKSAMISTA ja kärsivällisyyttä. Kokeile sairaalasoppakuuri, lähtee 4-8kg vkossa, multa lähti 4-5 alku vuonna ja on pysynyt pois.

Omaa napaa:

Olin tänään siellä jatkokeskustelussa...huomaa kyllä, että olen TOSI VÄSYNYT JA KYLLÄSTYNYT KAIKKEEN TÄHÄN...

vein aamulla esikoiseni sellaseen äiti-lapsi tapaamiseen ja siellä oli lähes viimeisillään oleva nainen sekä 2kk ikäinen vauva, eikä suoraan sanottuna tuntunu yhtikäs missään mikään..ei kateutta, ei mtn..ei kumpikaan tila houkuttanu!!

Ja ei napannu yhtään koko meno polille..ei kiinnostanu.

Mut on siis leikattu ma:na..sanoin vaan, että haluan toipua tästä ensin. Eli tähän kiertoon en halua mtn. Tänään alkoi siis menkat!

Seuraavista menkoista pitäis alkaa sitten pistelyt ja kohti kevyt ivf:ää...

voimia ei oo ainakaan vielä!

Katon sit lähempänä...

Itkin hillittömästi käynnin jälkeen...

en oikein oo varma, että miksi...lääkkeistä oon väsynyt ja muutenkin väsynyt koko tähän "vammasena" olemiseen..jatkuvaan ravaamiseen yms!! :( autossa siis vollasin...

Taustailen kyllä, mutta hiukan pidän matalaa profiilia. Kaikille muille parempaa jaksamista!!!!

Vierailija
65/73 |
27.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia kaikille!

Eilen siis oltiin ultrassa ja siellä se pieni sydän löi tiuhaan tahtiin. Ihan oli oikeassa paikassa ja oikean kokoinen. Nyt sitä vasta asia aukeni, et siellä oikeasti on joku kasvamassa. Ultrakuva laitettiin heti jääkaapin oveen. Eka neuvola on huhtikuun puolessa välissä ja huhtikuun lopulla olisi tiedossa seuraava ultra.

Kiitoksia tänne kaikille kannustuksesta. Tulin melko myöhään vasta mukaan vaikka olisin tällaista tarvinnut jo aiemmin. Hienoa, että täällä voi jakaa kokemuksia ja purkaa tunteitaan sellaisten kanssa, jotka tietävät mistä toinen puhuu. Tulen kyllä seuraamaan teidän etenemistä täällä ja pidän kovasti peukkuja kaikille.

Tsemppiä ja haleja!!!

Vierailija
66/73 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Kiitos kovasti Anen myötäelämisestä. Vähitellen alkaa helpottaa tuo vitutus ja on kaikesta huolimatta ihanaa mennä kohti kevättä. Olen päättänyt, että tuo tarvittava 10 kiloa lähtee nopeasti, jotta pääsen soittamaan sen seuraavan ajan. Ja melkoisen metelin aion nostaa, jos siinä vaiheessa yrittävät lykätä meidän hoitoja kesän ohi!

Anenille itselle paljon voimasäteitä sinne, jotta saat taas itsesi ja tunteet kasattua uuteen hoitoon. Itselleni tällaiset tunteet on uusia ja vieraita. Välillä itkettää oikeastaan ihan ilman mitään varsinaista syytä, yhtäkkiä vaikka kesken kauppareissun. Luulin, että nämä hoidot olis mulle vaan pikku juttu, koska mulla kuitenkin jo miten on tuo yksi ihana tyttö ja miehen kanssa on tosiaan jo aikoinaan puhuttu asiat selviksi sen suhteen, että lapsi ei ole meidän elämän tarkoitus vaan elämässä on paljon muutakin. Eli lähdin hoitoihin sillä ajatuksella, että katsotaan miten käy ja jos onnistuu niin se on upea juttu, mutta ellei niin ei sekään ole maailmanloppu. Tiesin siis miehelläni olevan lähes mahdotonta saada lasta, koska hän oli käynyt tutkimuksissa jo ennen meidän seurustelun aloittamista. Ja silloin hän sanoi, ettei halua lähteä mihinkään hoitoihin. Eli suhteen alkaessa olin jo asennoitunut siihen, että tyttö jää mun ainoaksi lapseksi. Kai sitten se, että vihdoin vuosien jälkeen hoitoihin pääsyn jälkeen uskalsin edes haaveilla toisesta lapsesta, on saanut tämän vauvan kaipuun ihan suhteettomiin mittoihin. Ja siksi nämä pettymykset nyt kuitenkin tuntuu ihan hirvittävän mahdottomilta kestää. Jotenkin siihen vaikuttaa vielä se, että olen havahtunut siihen, että ihmisen ikä on rajallinen ja se otollinen aika lapsen saamiselle alkaa jo olla takana. Eli ehkä tässä tosiaan loppujen lopuksi käy niin, että jään kokonaan ilman toista lasta. Olen myös haaveillut siitä, että saisin antaa miehelleni lapsen, josta hän on koko ikänsä haaveillut, ja jota hän ei koskaan uskonut saavansa. Eli tavallaan suren myös mieheni puolesta, koska hänelle yhteinen lapsi olisi ensimmäinen biologinen lapsi. Mutta Anen en siis osaa sinulle sanoa muuta kuin sen, että kuvittelen tietäväni tunteet joita käyt läpi. Se mikä saisi olon paremmaksi ja ajatukset edes välillä pois näistä hoidoista on itsellenikin vielä arvoitus. Mutta kovasti kevätauringon lämpöä ja voimahaleja sinulle.

Kjt:lle kovasti onnea ja iloista odotuksen täyttämää kevättä :). Käyhän kertomassa odotuksen etenemisestä edes aina välillä, ellei teillä täällä ole mitään sovittuna että odotusjutut pidetään tuolla plussanneiden puolella. Ymmärrän kyllä senkin jos niin on, koska tämä on rankka prosessi ja jossain vaiheessa ilmeisesti tulee ainakin suurimmalle osalle aika, kun toisen raskaus aiheuttaa selittämätöntä kateutta ja pahaa mieltä.

Kaikille mukavaa kevättä ja toivottavasti tavataan seuraavissa pinoissa tai tietty mahdollisimman pian tuolla plussanneiden puolella.

Vierailija
67/73 |
28.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katina, kovasti tsemppiä painonpudotukseen! Toivottavasti pääsette pian hoitohin! Tuo odottaminen on kyllä sitten niin ärsyttävää, minulla hieman samoja uutisia.

Elikäs, ensimmäinen IVF-hoito takana ja tänään pp17. Maanantaista asti on yrittänyt tuhruttaa Lugesteronista huolimatta, mutta tiistaina ja keskiviikkona sain kolmeen erimerkkiseen testiin vaalean viivan. Noh raskausoireet alkoivat tämän jälkeen kuitenkin heiketä ja eilen virallisena testipäivänä pp 16 puhdas nega! Voi vitsit, että itketti. Alkio oli mitä ilmeisemmin yrittänyt kiinnittyä, mutta ei onnistunutkaan...:(

Noh eilen sitten yritin varata aikaa PASiin, mutta ensin pitää pitää yksi välikierto ja toukokuu julkisella on kuulemma jo ihan täynnä. Ja tottakai julkinen on kesä-elokuun kiinni! Yritin sitten ruikuttaa saamaan ihan minkä ajan tahansa ja hoitaja oli löytänyt minulle suunnitteluajan PASia varten joskus huhtikuun lopussa. Nyt olen sitten päättänyt aloittaa e-pillerit, jotka sitten lopetan, kun suunnitteluaika on, jotta päästään aloittamaan lääkeellinen PAS heti suunnitteluajan jälkeen huhtikuun lopussa. On tämä kyllä vaikeata.

Kysyin vielä hoitajalta, että voimmeko kesällä tehdä PASia yksityisen kautta, kun julkinen on kiinni. Meidän 8 alkiota ovat siis nyt yksityisellä pakkasessa, kun julkinen ostaa tämän palvelun sieltä yksityiseltä. No hoitaja sanoi, että se kyllä onnistuu, jos itse sen omarahoitteisesti maksaa! :) Ja sitten kuulemma, jos ei ole kesän aikana tärpännyt, niin jatketaan julkisella sitten seuraavaan IVF-hoitoon. :) Olen niin helpottunut, ettei meidän tarvitse odottaa kesäy yli, jos tuo toukokuinen PAS ei onnistukaan.

Mutta tämmöistä kuuluu nyt minulle. Suuret oli toiveet ensimmäisestä IVF-hoidosta ja tuntuu pahalta, kun se ei onnistunutkaan. Ilmeisesti kiinnittymisessä on sitten minulla se ongelma, kun selittömästi lapsettomia ollaan.

Hyvää kevään alkua kaikille! Onneksi ulkona paistaa jo aurinko! :) Niin ja plussatuulia kaikille!!!

Rizza, pp 17, yk 35

Vierailija
68/73 |
29.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Katina kannustuksesta!!

Mulla tosiaan on väsymys juurikin näihin hoitoihin ja niihin ravaamisiin ja siihen, kun ei normaali keinoin sisarusta toiselle saa...

Maailman onnellisin olen kyllä tuosta esikoisestani aina!

Rizza, ... *halaus* mutta hienoa, että yritystä kiinnittymisestä oli kuiteskin!! eikö? pettymys haalean plussa viivan jlk on varmasti jotain aivan kamalaa..mutta nyt vaan uutta puhtia seuraavaan yritykseen!!

Samoihin aikoihin varmaan mennään sitten taas hoitoihin...

Jos olen valmis kk:n päästä vieläkään. Sen näkee sitten.

Mukavaa vkon viimeistä päivää!! Kevättä kohti :)

Vierailija
69/73 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä teidän muiden juttuja lueskellut. Ikävää että meitä on täällä näin paljon. Mukavaa toisaalta että saa vaihtaa ajatuksia samassa veneessä olevien kanssa.

Minulla alkoi menkat tänään. Soittelen joku päivä klinikalle ohjeita Promolutin syöntiin. Niillä pidennetään tätä kiertoa, kun kierrot normaalisti "liian lyhyitä" =25-27pv... tiputtelua 2-6pv sitäkin ennen. Seuraavassa kierrossa sitten IVF. Eli se menee sitten toukokuulle. Joten siihen on vielä aikaa.

Moona

Vierailija
70/73 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeen nimi on siis Primolut.

Vierailija
71/73 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta navasta aloitus: Olen vähän aikaan vaan taustalla pysytellyt, kun ei kerran mitään uutta ja ihmeellistä ole tapahtunut... Kahden viikon päässä häämöttää se kauan kaivattu lääkäriaika! =)

Tällä palstalla, kun nyt olen jokusen kuukautta pörrännyt on tullut huomattua että ei tää elämä ole niin ruusuilla tanssimista. Kuinka sitä kuukaudesta ja jopa vuodesta toiseen yritetään ja käydään kaiken maailman hoidoissa juuri sitä yhtä ihanaa tulosta odotellessa. Vaikka alusta saakka on ollut se tosiasia mielessä, että sitä omaa lasta ei välttämättä koskaan sakkaan. Se tosiasia on silti niin helppo unohtaa, kun odottaa jotain ihanaa tapahtuvaksi. Siihen silti haluaa uskoa ja luottaa kerta toisensa jälkeen, ja hienoa onkin että ihminen on luotu juuri tälläiseksi!

Täällä on saatu lukea monesta plussaonnesta jo moneen kertaan alkuvuoden aikana, mikä on aivan fantastista!! =)

Mutta myös edelleen saadaan lukea niistä epäonnistumisista (joista ainakin minä toivon että ne muuttuvat onnistumisiksi). Jotenkin tällä palstalla saa konkreettisesti kokea tämän asian vaikeudenkin. On todella hienoa että tätä palstaa kokoaa joukko erillaisia naisia ja erillaisten asioden takia täällä olevia!

Mä ole itse sellainen pilvilinnojen rakentelija, että mies joutuu välillä tiputtamaan sieltä alas... Ehkäpä juuri siksi oli hyvä asia että löysin tänne tieni. Saadakseni todellisuudentajuni takaisin, kiitos kuuluu siitä teille arvon naiset!!! =)

Anen: voimia sulle leikkauksesta paranemiseen ja siihen että jaksat kannustaa meitä muita kerta toisensa jälkeen. Vaikka sullakin on oma "projekti" kesken, toivottavasti kevätaurinko tuo sulle lisää virtaa jatkaa tätä touhua! ( vaikka en itse tiedä puoliakaan vielä, mitä tämä "projekti" tuo tullessaan ja kuinka voimille se ottaa).

Mainitsit sairaalasoppakuurista jokunen päivä sitten, saanko udella, mitä se sisältää? Voisin vaikka itsekkin kokeilla moista kuuria. =)

Kjt: todella kivaa kulla että ultrassa oli kaikki hyvin ja nyt odotus on muuttunut todelliseksi!

Ladatkaamme auringonsäteistä akkumme täyteen!!!

Hyvää alkanutta viikkoa!

Vierailija
72/73 |
30.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Mirggu!

Sunkin lääkäri aika lähenee..niin se aika vaan juoksee!! Samoihin aikoihin ravataan sitten hoidoissa. Zemppiä meille siis!

Jos siis aloitan vielä silloin..nyt ei ole huvitusta vieläkään.

Mirggu tuossa dieetti ohje, toimii! :) Bon Abetit!

Rasvanpolttokeitto:

6 sipulia tai 6 keskikokoista purjoa

1-2 purkkia kuorittuja tomaatteja

1 iso keräkaali silputtuna

2 vihreää paprikaa

1 kokonainen varsiselleri

1 lihaliemi- tai muu vähäsuolainen kuutio vettä niin paljon, että kasvikset peittyvät kattilassa

Myös pinaattia, naurista tai retikkaa voi lisätä keittoon vaihtelun vuoksi. Ei kuitenkaan lanttua eikä porkkanaa.

Maustaa voi pippurilla, curryllä, persiljalla, punapippurilla tai tabascolla. Suolaa lisätään vain pieni hyppysellinen!

Vihannekset paloitellaan noin liemikuution kokoisiksi palasiksi. Päälle kattilaan kaadetaan niin paljon vettä, että se yltää runsaat pari senttiä vihannesten yli. Keitetään kymmenen minuuttia, ensin kovalla lämmöllä ja sitten vähän aikaa hauduttaen.

Ensimmäinen päivä

* Vain keittoa, mutta paljon!

* Yksi hedelmä, ei banaani.

* Vettä tai sokeroimatonta hedelmämehua.

Toinen päivä

* Keittoa ja vihreitä vihanneksia (parsakaalia, hapankaalia, kurkkua, salaattia, kesäkurpitsaa, mutta ei papuja, herneitä, avokadoa) mielen mukaan.

* Ei hedelmiä eikä mehuja ollenkaan.

* Vain vettä.

* Illalla iso uuniperunan voin(1 tl) kanssa.

Kolmas päivä

* Keittoa, hedelmiä ja vihanneksia mielen mukaan.

* Ei perunoita.

* Paljon vettä. Ei mehuja.

!Tässä vaiheessa olet laihtunut 2-3 kiloa!

Neljäs päivä

* Keittoa

* 3 banaania

* Rasvatonta maitoa tai luonnonjogurttia vaikka kuinka paljon.

Viides päivä

* Keittoa (ainakin kerran päivässä).

* 250 - 300 grammaa naudanlihaa ja 6 tuoretta tomaattia.

* Vettä vähintään 6-8 lasillista kuona-aineiden poistamiseksi. Ne lähtevät liikkeelle tässä vaiheessa.

Kuudes päivä

* 2-3 pihviä (nautaa, broileria, kanaa, kalkkunaa ilman nahkaa). Vihanneksia.

* Ei perunoita.

* Paljon vettä

Seitsemäs päivä

* Kokojyväriisiä ja vihanneksia.

* Sokeroimattomia hedelmämehuja.

Tässä vaiheessa olet laihtunut 5-8 kiloa, jos olet noudattanut sairaaladieettiämme tunnollisesti. Mikäli olet pudottanut kahdeksan kiloa tai yli, lopeta dieetti ainakin kahdeksi päiväksi ennen kuin voit aloittaa alusta!

Sairaaladieetin aikana kokonaan kiellettyjä:

* Leipä

* Alkoholipitoiset juomat, dieetin jälkeen ei saa juoda alkoholipitoisia juomia 24 tuntiin

* Kahvi ja tee

* Juomat, joissa on sokeria, makeutusaineita tai hiilihappoa.

Vierailija
73/73 |
31.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Anen, täytyypi kokeilla heti huomisesta alkaen tätä dieettiä. =)

Toistemme tuella yritetään selvitä eteenpäin, eli tsemppiä kaikille!

Hyvää yötä! =)