Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ALKUVUODEN YRITTÄJÄT MAALISKUUHUN :)

01.03.2009 |

Aloitellaan uutta pinoa ja mennään kohti kevättä, onneksi aurinko paistaa ja on ihana ilma..täällä tuhruttelee lugejen läpi. Se oli siinä sit!

Pidän varmaan matalampaa profiilia hetken..

Kaikille tasapuolisesti zemppiä tähän prosessiin!!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen erittäin tyhmä ja malttamaton.... Menin tänään ostamaan testin enkä lopulta voinut vastustaa kiusausta tehdä testiä heti kotiin tultuani. No NEGAA se näytti :(. Siirrosta on nyt 6 päivää ja testissä sanottiin, että se on herkkä ja sen voi tehdä jo 6-15 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Eli en siis tullut raskaaksi tästä ekasta siirrosta. Todennäköisesti. Kyllä mä hetken mietin teenkö koko testiä vai odotanko vielä viikon ja menen sitten vaan siihen verikokeeseen. Tiesin sen, että pettymys on suuri, jos näin käy ja tavallaan, vaikka tämä aika on todella piinallista niin on saanut kuitenkin "olla raskaana", tietoisena siitä, että tuolla kohdussa on kaksi hedelmöittynyttä ihmisenalkua. No nyt on sitten tuskainen tieto siitä, että viikon kuluttua saa soittaa polille ja aloittaa koko touhun alusta. Meillä kun ei jäänyt niitä pakkasukkojakaan :(. Uteliaisuus kostautuu ja nyt on vain toivotonta odotusta kokonainen viikko... Mutta kolikolla on kaksi puolta ja jos kuitenkin olisin jo tänään saanut tiedon siitä, että raskaus ihan oikeasti on alkanut, olisi viikonloppu kulunut aivan toisenlaisissa merkeissä. Nyt istun tässä kirjoittamassa tätä ja avasin yhden siiderin, Eihän enää ole syytä miksi en voisi sitä tehdä, vielä viime viikonloppuna sain uskoa siihen ja kuvitella, että sellainen syy on. Nyt täytyy vaan yrittää koota itsensä ja yrittää saada Lauri ja Leevi uudelleen kylään ja tällä kertaa myös viihtymään siellä pitkään ;).

Mutta se siitä omasta navasta sitten... Pidän kovasti peukkuja teille kaikille muille ja ihailen, sitä että jaksatte uskoa ja toivoa ja kestätte tuota piinaa kaksi pitkää viikkoa. Nyt on jotenkin paska fiilis, joten anteeksi että en jaksa tähän hätään enempää. Olen kuitenkin hengessä mukana ja palailen kunhan suurin pettymys on ohi. Mukavaa viikonloppua kaikille ja toivotaan kovasti plussia kaikille!

Vierailija
42/73 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on vasta niin vähän aikaa siirrosta, ettei varmasti vielä herkinkään testi näyttäisi plussaa vaikka niin olisi! Itselläni oli tuo herkin testi nega dpo 10 ja vasta dpo 12 näytti haaleaa haamua. Sain keskenmenon myöhemmin, mutta pointtini on, että vielä ei todellakaan saa luovuttaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei todellakaan kannata luovuttaa VIELÄ, olet todella ajoissa liikenteessä..mikä testi noin sanoi että 6 pvää hedelmöittymisestä?

Mulla näytti pp13 niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin haamua kun olla ja voi ja oli herkin testi...

Että leuka pystyyn vain :)

Ja ei se siideri vielä mtn vaikuta ;)

Hyvää v.loppua!

Vierailija
44/73 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan mä ajoissa liikkeellä, mut olin jotenkin niin varma, että se kuitenkin näkyisi jo testissä. Mutta kiva kuulla, että on muitakin joilla vielä tässä vaiheessa näyttänyt testi negaa, jopa myöhemminkin. Ehkä pieni toivon kipinä elää vielä jossain. Enkä mä sitä sidukkaa nyt sit ottanut kuin pari. Kyllä mä odottelen vielä viikon ja sit jos aihetta on vedän kunnon lärvit..... Mut toivottavasti ei tarvii. Sidukka ei armaan vielä vaikuta, kun ei kerta ole vielä mitään yhteyttä minuun, vaikka siellä joku masuasukki kyydissä vielä oliskin.

Oli muuten RFSU:n raskaustesti puikko Citymarketista ja lupaa 99%varman vastauksen. Tosin mainitaanhan siinä, et tee testi aamuvirtsasta ja ellei vielä näy testaa parin päivän kuluttua uudestaan. Eli nyt vaan sit odotellaan.

Vierailija
45/73 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!!

Oma napa: tänään kp 30/30.... eli pahat piinailupäivät menossa. Ei ole mitään oireita raskaudesta, mutta ei ole kyllä menkkojen alkamisestakaan yhtään oiretta.

Perjantaina otin viimeisen Terolutin, eli kuukautisten pitäisi alkaa jo. Kuinka nopsaan teillä muilla on alkanu kk?

Viime kierrossa kuukautiset yritti tulla jo Terolutien läpi... Istuin aamulla pari minuuttia pöntöllä ja mietin, että teenkö testin, mutten tehny! Olen niiiin monta turhaa testiä tehny; aina nega ja menkat on usein alkanu jopa samana päivänä!

Että sellasta.

Mitä muille kuuluu??

-Maggy Oo-

Vierailija
46/73 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tässä tämän ketjun ja sit tuon toisen maaliskuun- ketjun uudet viestit j amietin, että olis kätevämpää, jos kaikki viestit olis samassa ketjussa. Mut mahtaako niiden siirto mitenkään onnistua? Jos joku viisaampi tietää ja osaa niin kertokaa miten.... No tällasia epäollennaisia asioita pyörii mielessä, kun jotenkin yritän edes ajoittain pitää ajatukset jossain muualla kuin , no tiedätte kyllä missä :)

Omaa napaa.... ei mitään uutta. Vointi on entisellään. Ei juurikaan raskauden oireita, mut ei oireita menkoistakaan. Tylsää odottelua vain ?:| Vilunväristyksiä on vähän väliä ja hikikohtauksia myös, tuntuu kuin olis vaihdevuodet, mut juurikaan lämmönvaihteluja ei kuitenkaan ole. Vatsassa vihlaisuja, etenkin äkinäisiä liikkeita tehdessä ja närästys pahempaa kuin tavallisesti. Mutta nämä lienevät kaikki oireita, joita tuo keltarauhashormano voi aiheuttaa. Mieli on ihan mullin mallin. Toisinaan olen ihan varma, että olen raskaana ja sekä Lauri että Leevi voivat hyvin. Huolehdin vaan siitä, että miten sitten pärjätään kahden kanssa niin taloudellisesti kuin muutenkin. Mietin mitä hankintoja tarvitaan ja selailen vauvatarvike-sivuja. Pelottaa tuollanen, kun tiedän että huonojen uutisten sattuessa sit perjantaina tiputaan kovaa ja korkealta. Toisinaan olen jo nyt ihan varma, että kohdussa ei tapahdu yhtään mitään. Kun ei niitä tuntemuksiakaan ole. Odotan kuvotusta, (jota ajoittain onkin, mutta kai sekin voi olla mielen reagointia tähän tilanteeseen), jatkuvaa nipistelyä vatsassa ja jotakin selkeitä raskaus oireita. Tuosta ainoasta aikaisemmasta raskaudesta sitten taas muitan vain rintojen äärettömän arkuuden, nyt ei ole rinnoissa yhtään mitään tuntemuksia... Äh kuluisipa nämä päivät nopeasti.

Ja taas anteeksi kaikille, kun keskityn vain tähän omaan napaan. Toivottavasti te muutkin viikonlopun tauon jälkeen palailette tänne palstalle ja kerrotte myös niitä oman navan kuulumisia. En muista missä vaiheessa teistä kukakin on, mutta herkeämättä odotan, että joltakin ilmestyy tänne jotain kuulumisia. Täytyy tunnustaa, että käyn täällä nykyisin ainakin kerran päivässä, välillä jopa useammminkin. Mites muiden piinailut sujuu? Ja te joilla on enempi kokemusta niin kertokaa tottuuko tähän koskaan,v ai onko tämä joka kerta yhtä vaikeeta? Mä jotenkin toivon, että jos ja todennäköisesti kun seuraava kerta tulee niin tämä olis jo vähän helpompaa... Mut kaikkeen ei kyllä totu koskaan, senkin tiedän. Mukavaa alkavaa piinailu viikkoa kuitenkin kaikille.

Vierailija
47/73 |
16.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan kyllä oireet juurikaan poikenneet istutuksen jälkeen siitä mitä on kun menkat alkaa.. paitsi nännit oli kosketusarat, mutta eivät nyt mitenkään tulessa.. Ja eivätpä nyt ole vieläkään mitenkään erityisen arat. Turvoksissa toki, mutta enpä näistä mun tuntemuksista vieläkään ole varma tapahtuuko tuolla vatsassa mitään. Eka raskaus aiheutti aivan mielettömän pahoinvoinnin, nyt vain vähän kuvottaa..

Ja mun mielestä mä olin noista IVF-lääkityksistä niin poikki että oikeastaan väsymys hieman helpotti jopa tuossa välissä vaikka testi oli positiivinen. No nyt olen kyllä aivan poikki, kahdeksas viikko menossa ja nyt jännitän sitä kolmen viikon päässä olevaa ultraa..

Siihen asti tunnun tosiaan kuuluvani tänne keskustelupalstalle. Pari vuotta erilaisia hoitoja nöyristää kyllä siinä määrin että aika varuillaan olen... tästä raskaudesta. Tosin olen kylllä kertonut asiasta jo monelle, sillä suurin osa kavereista tiesi myös hoidoista. Mulla oli kunnon juhlat ennen IVF hoitoa sillä toivoin että siitä alkaa parin vuoden juhlimaton kausi..

Voimaa piinaviikkoihin kaikille!

Vierailija
48/73 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kirjoittelin, kun ei kuulu menkkoja, ei oo oireita (raskaudesta, eikä menkoista) ja aamulla mietin, että testaanko, mutten testannu.

Noh... kotiin, kun pääsin, niin oli samantien pakko mennä pissille ja tuli pissattua siihen tikkuun. Olin vaikka kuinka vannonu itelle, etten testaa ainakaan ennen keskiviikkoa, mutta maanantaina oli jo pakko!! Oli siis kp 30/30

Ja se oli PLUSSA!!!!! :) apua, en olis mitenkään voinu uskoo siihen.

Heti, ku olin saanu testin tehtyy, ni katoin sitä tikkuu ja totesin, että negahan se tietty (siis aikaa oli kulunu varmaan 10s, mut oon vaan tehny niiiiin monta turhaa nega-testii...)

Tyhjensin kauppakassit ja vein roskat, sit aattelin, et kai se on viel pakko kattoo....

Sitte siellä oli kaks viivaa, toinen viiva oli kyllä heikompi, ku kontrolliviiva, mutta oikein hyvin nähtävissä. Näytin sitä miehellekkii ja kysyin, että: "eikös siinä oo kaks viivaa?!?!" mies totes hölmö virne naamal, et "joo".

Tämä tulos siis saatiin Clomifen 2tbl/vrk + Metforem 1500mg/vrk + Terolut 1tbl/vrk.

Mitä teille muille kuuluu???

En oo viel kertonu kellee (paitsi miehelle tietty!), enkä ihan äkkiä taida kertoakkaan. Oon aika peloissani siitä, että jotain menee kuitenkin pieleen....

Aurinkoisin terveisin ja pää pilvissä (ei taida töistä tulla mitään)

MaggyOo

Vierailija
49/73 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavan lämpimät onnentoivotukset sinne! Voin vain kuvitella millaset fiilikset siellä on. Pidetään peukkuja, että kaikki menee jatkossakin hyvin ja miksi ei menis. Oikein aurinkoista odotuksen täyttämää kevättä ja kesää....

Itsellä sit onkin todella synkkä päivä. Kaikki tuntuu olevan ihan päin Hel****iä. Rahat on loppu, laskut maksamatta, kauhee stressi siitä. Töitä enemmän kuin ehtii tekeen, tytöllä ongelmia koulussa kiusaamista tai syrjimistä, ei oikein halua puhua asiasta, mut on tosi itkuinen. Ja mieen kanssa tietty riitaa. Sit ei mitään oireita sen enempää menkoista kuin raskaudestakaan. Enkä tietenkään tänään enää malttanut olla tekemättä testiä ja NEGAA näytti. Nyt siirrosta on aikaa 11 päivää, joten pitäisi kai jo alkaa näkyä jotakin. Eli saa kai alkaa heittää toivon jo tämänkin asian suhteen, eli kaikki taas alusta. Uusi punktio, jos sattuu lääkitys tällä kertaa tehoamaan... Eli masennuksen syövereissä ollaan ja syvällä. Jos on joku, jolla vielä tässä vaiheessa on testi näyttänyt negaa, mut on sit virallisena testipäivänä saanut plussan, niin nyt kaipapisin piristystä. Onko muuten oikealla kierron pituudella merkitystä tässä tapauksessa, kun hedelmöitysajankohta on tiedossa...

Vierailija
50/73 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI OLKOON MAGGYOO!!! 8D

WAUTSIWAU, uskomaton ketju tämä...!

Päivitin listaa taas. Päivitelkää itse jos omalla kohalla on muutoksia. Eli mustaat tekstin ,kopioi hiiren toisella painikkeella ja liitä txtiisi. :)

Katina, tosiaan minä sain pp13 niin haalen plussan aikoinani, että halogeenin alle tarvi mennä, ei taatusti olisi näyttänyt plussaa pp11.

ANEN, 25+M28, Y 11/03 asti, hoidoissa 02/06 alkaen, 21.9.06 plussa-tytär 05/07, pikku2:sesta hoidoissa 05/08 4 inssiä-negoja. Suunnittelukäynti 26.3 Toukokuussa kevyt ivf.Syy: PCO

RIZZA, 27+M29, Y 04/06 asti, hoidoissa 04/07 alkaen, km 05/07 rv 5+3, 10 kiertoa clomeilla, joista säännöllinen kierto, vuonna 08 3 inssiä-negoja, 1. IVF 03/09. Syy: ovuloimattomuus.

SKIPPO, 30+M34. 08/01 syntynyt poika, clomi+tero kierrosta. Y siitä lähtien.

OMPPU, 26+M25. Poika 09/05, jota tehtiin 1,5 vuotta; ekasta clomikierrosta. Pikku2:sta Y 1v, ekasta clomikierrosta keskenmenon 10/08. Seuraava clomikierto negaa ja nyt luomusti. Syy: tuntematon. Jotain PCO:hon epäilty, ei diagnosoitu.

PABLO1, 25+M25v. Y 04/04 saakka. Syy: selittämätön lapsettomuus, miehen simpoissa pientä hitautta. Tehty yksi IUI "luomusti" ilman lääkkeitä, neg. 02/09 inssi.

RAITANEN, 33+M32, 1.IVF vuonna 2006,nega, pakkaseen ei mtn. Nyt 2. yritys, pitkä IVF/ICSI. PLUSSA,TUPLAONNI 02/09!!!-> 1 kyytiläinen mukana.

MIRGGU, 24+M30. Y 07/07, terolut aloitettu 12/07. Jatkuu edelleen, clom hexal oli mukana muutaman kk:en (tuloksetta), lapsettomuus tutkimukset aloitettu syksyllä-08. Lääkäri 04/09.

MARINE, menossa 3. icsi. Tokasta hoidosta poika 10/07, nyt toiveissa pikkukakkonen. PLUSSA 02/09!!!

ATWOOD, 27+M30. Y 6/07 asti, hoidoissa syksy/08. Syy: selittämätön. Kierto säännöllinen ja ovuloin luomustikin. Klomeja kokeiltu 3:ssa kierrossa, 2 X IUI-negaa. 02/09 inssi nega. Suunnitteilla IVF.

RVSR, 32, lapsettomuus vuonna02-03, 03 parisuhdekriisi->e-pillerit 7kk. Pillerit lopetin 01/04, 10/04 syntyi luomuna esikoinen. Epäiltiin ovulaatiohäiriötä, mutta tilanne ratkesi onnellisesti. Kakkonen toiveissa, lopetettiin ehkäisy keväällä 06, hoitoihin 10/08. 10/08 PCO-diagnoosi. Sain clomit. Ehdin syödä yhden kierron, sitten tuli simppatestien tulos -> ICSI, liikkuviakin, mutta hedelmällisyys alentunut ja lisäksi löytyi vasta-aineita. 02/09 Pas.

JAANA.P3, 27+M32. Luomusti 4-vuotias poika. Pikkukakkosen Y takana 3v, 1 inssi tehty ja IVF jonossa,aikaisintaan elokuussa.

POPPINS, 24+M32, Y 04/07 asti. Tutkimuksiin 04/08, kierto heittelee ja miehellä hieman epäilystä omista kavereistaan. Kierron pituudesta huolimatta tapahtuu ovulaatio, mutta miehellä siittiöitä niin vähän, ettei onnistu ilman hoitoja. IVF-jonoon 11/08, eka suunnittelukäynti 3vkon päästä. Puoli vuotta jonotusta...

MIIULAINEN,

NIA77, 4.2 Eka IVF. Takana inssejä. Luomulapsi 7,5v sitten. Y 3v pikku2:sta. 02/09 PLUSSA!!!-> KM :(

MK06, 6.2siirto-> PLUSSA!!!

MAGGYOO: 25+M25, Y 03/08 asti. Syy: PCO. Nyt Metforem 1500mg/vrk + Terolut + Clomifen 2tbl annoksella. PLUSSA 03/09!!!

4VILJA, ICSI-hoidosta pian 5-vuotiaat pas-kaksoset, ja marraskuussa turha pas, joka johti kohdunulkoiseen raskauteen. Pas 02/09 -> PLUSSA!!!

KJT-78, 31+M33. Y reilu 5v. Syksyllä 07 aloiteltiin selvittämistä, syy: miehestä johtuva lapsettomuus, joku arvo korkealla, jolloin elimistö ei tuottaisi siittiöitä. Syksynä08 miehelle tehtiin leikkaus, jossa kivespusseista kerättiin siittiöitä talteen. Niitä siis oli siellä, mutta eivät tulleet ulos. Punktio 18.2, kerättyä saatiin 18 munasolua. Näistä 8 oli lähtenyt hedelmöittymään niillä miehen pakastetuilla siittiöillä. 20.2 laitettiin 1 hyvä yksilö, ja 6 pakkaseen. PLUSSA!!!

KATINA74, 35+M43, Katinalla luomu tyttö 02/01, Y 06/03 asti. Hoidoissa 10/05 asti. Miehen sperman laatu heikko, ICSI 03/09 6.3 2kpl alkioita siirrettiin.

MOONA79, 29+M33. Y 09/08 asti. Endo, torvet tukossa. IVF hoitona, pääsiäisen jlk

Vierailija
51/73 |
18.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa kuulla hyviä uutisia!

Minä olen nyt sitten nappaillut kahta clomia ja perjantaina olis follikkeliultra. Lapsettomuuspolille oon soittanu jo monesti, että tarvitaanko me uutta lähetettä. Sanovat, että paperit on tilattu ja hoitajalla on asia pöydällä. Kummasti vaan mokoman asian selvittäminen kestää viikon. No, jos tämä kierto menee poskelleen, niin taidan soittaa suosiolla omalääkärille että kirjoittaa lähetteen. Sovittiin tammikuussa, että soittamalla asia selviää, kun silloin ultrattiin. Miehen simppatesti vaan täytyy huolehtia siihen mennessä valmiiksi. Alkaa vaan välillä kyllästyttämään koko homma. Miehen kanssa meillä menee aikataulut niin ristiin, että ei ne makuuhuonehommatkaan meinaa niin maistua aikataulutetusti.

Nyt pitäisi hoidella tämä työpäivä loppuun, joten palaillaan taas! Viimeistään viikonlopun aikana yritän kertoilla ultran kuulumisia.

Omppu kp 8

Vierailija
52/73 |
19.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole uusia uutisia tänne hetkeen tullut...tai mä taidan olla täällä jatkuvasti, kun useamman kerran käyn joka päivä.

Mulla on tänään ollut todellinen masis päivä, kaikki on mennyt päin tiukkasen pyllyä... Ensinäkin luulin jo hetken savani raha-asiat järjestymään, mutta huonoja uutisia tuli siltä saralta. Pari suhde lilluu jossain pohjamudissa jopa niin syvällä, että erostakin on puhuttu, jos nyt ei vielä suoranaisesti uhkailtu sillä. Sitten tietty alkoi menkatkin tänään ja huomenna olis testipäivä, eli turhaan sinne testiin menen, mutta pakko mennä, jos sit pääsis heti seuraavaan kiertoon yrittämään uudestaan. Toivottavasti! Ei ole ihan niin paha fiilis tästä pettymyksestä mitä mä kuvittelin. Lauri ja Leevi ei vaan tällä kertaa jaksaneet sinnitellä, mut ehkä pettymystä kuitenkin lievensi vähän se mun ennakko testailu, ei sit tullu tniin shokkina tämä tulos. Vaikka kyllä tää tietty harmittaa ja kovasti. Ellen nyt olis töissä olisin iloisesti...tai korjaan siis surullisesti humalassa, hukuttamassa murheita pulloon, kuten suomalaisilla on tapana. On sellanen jotenkin tyhjä fiilis ja sellanen, että en jaksa kenenkään seuraa just nyt (omaa perhettä lukuunottamatta tietenkin). mutta siis ulkopuolisten seuraa en juuri nyt jaksa, en jaksa puhua kenenkään kanssa edes puhelimessa... Mutta kai tämä tästä helpottaa, kun vielä on kuitenkin mahdollisuus ja ekalla kerralla onnituttiin kuitenkin hedelmöityksessä, eli mahdollisuus on olemassa jos vain se kiinnittyminen onnistuisi myös. ehkä tällä toisella kerralla osataan heti aloittaa vähän suuremmalla lääkeannoksella ja saadaan kypsymään enemmän munasoluja, josko niitä sit hedelmöittyisikin paremmin, niin että saatais pakkaseen saakka jotakin... No toiveet on vielä aika korkealla, vaikka puhuttiin men jo miehen kanssa siitäkin, että jos me ei lasta saada niin sitten ei saada ja sekin hyväksytään. Onhan minulla yksi lapsi ennestään, nautitaan sitten siitä täysin rinnoin.

Mutta surujen päivä siis täällä ja muiden "surullisten" kanssa nähdään sitten seuraavassa pinossa...

Vierailija
53/73 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..*halii*..ei siihen voi mtn muuta sanoa, SAMPERIN MENKAT!!

Mää olen lueskellut kyllä taustalla, mutta tarkoituksella pikkasen ottanut etäisyyttä, kun omassa navassa ei tapahdu tällä hetkellä mtn, ei ole siis päivitettävääkään.

Teitä zemppaan ja kannustan kyllä! 8)

Mää oon "huvikseni" toivottamana yrittäny pongata ovista..mitä mää en siis itekseni tuota kun ehkä zäkällä kerran vuodessa tai joskus ja jouluna! Tänään oli kaikista tummin viiva testissä, muttei aivan yhtä tumma kun kontrolliviiva. Eiks se noissa ovis testeissä oo niin, että ovis on nega jos se ei ole yhtä tumma? Mää käsitin noista ohjeista niin.

Kun siis monesti hoitokierron jälkeen kehossa on ilm. hormooneja sen verran, että joskus on ollut tunne, että ovis on tullut itellään seuraavassa kierrossa, mutta sitten keho kuolee taas.

Mulla siis kp joku 20 nyt ja primot käytössä, että saan menkat ees joskus tuleen.

Ja ensi vkolla tosiaan se kevyt if suunnittelukäynti.

Paljon jaksuja Katina...tää on yhtä hullun myllyä ja mielialan heittoa!! Toiset ne vaan rakastelee ja paukahtelee ajatuksestakin raskaaksi ni ihmekös että tää projekti syö parisuhdettakin, kun yhteisen intiimi hetket on LAPSEN TYÖSTÖÄ..jos on mielessä munasolut ja siittiöt ja hedelmöittyminen yms niin ei se kovin kiihkeeksi saa..ainakaan meikäläistä.

Ja olen huomannut sen että kun omasta kehosta puuttuu ne normi hormoonit, niin halutkin hiipuu niiden mukana, hoitojen aikana, kun piikit on käytössä niin halutkin on kovimmillaan! Onko muut huomannu?

Vierailija
54/73 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä viime ajat taustaillut, tai oikeastaan aika harvoin käynyt koko palstalla edes. Ajattelin nyt tulla kertomaan, kun jotain kerrottavaa. Meillä siis alkaa, ei nyt mitenkään yllättäen, IVF. Pitkällä kaavalla edetään ja aloitus huhtikuun lopulla tai toukokuun alussa. Voi olla että viettelen hieman hiljaiseloa siihen asti. Jännitää, mutta toisaalta odotan innolla että päästään todella hommiin! Ja kauhulla odotan millainen hormonihirviö minusta tulee :P

Kiva muuten kun tuossa muutama päivä sitten kirjoititte punktiokokemuksista!.

Anen, noista ovistesteistä. Itse tikuttelin ovista Prisman halpistesteillä ja niissä kyllä aina plussa oli selkeästi vahvempi viiva. Kerran erehdyin apteekista ostamaan muita testejä (en muista nimeä, mutta voin tarkistaa) ja niillä sain sitten selvästi edellisiä vahvemman viivan, mutta aavistuksen vaaleampi kuin kontrolliviiva. Päätin sitten tarkistaa vanhalla tutulla testillä ja sillä sain aivan selvän plussan (koska edellisessä kierrossa samanlaisessa tilanteessa jätin inssiin menemättä, kun luulin negaksi). Ultralla kyllä ihan selvästi ovis oli tuloillaan.

Vierailija
55/73 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla susta!

Meillä sitten aika samoihin aikaan hoidot...zempataan yhdessä sitten!

Joo ota sitten selvä noista testeistä..noi mun oli mammaksilta tilattuja tikkuja.

Lyhyt kommaus vain :)

Hyvää v.loppua!

Vierailija
56/73 |
21.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä! Toivottavasti saatte miehen kanssa välit kuntoon.

Atwoodille ovistesteistä: olen ollut niiden kanssa aina ihan pihalla, noilla mammaksin liuskoilla olen kokeillut. En saanut niihin koskaan kunnon tummaa viivaa. Nyt testasin ekaa kertaa Clearblue digitaalisella testillä, joka näytti plussan.

Lupasin niitä kuulumisia follikkeliultrasta. Kävin eilen, ja yksi komea 15 mm rakkula oli oikeassa munasarjassa. Vasemmalla oli yksi 10 mm. Lääkäri kehoittti tekemään ovistestin mahd. pian, ja plussaahan se näytti tosiaankin kertaheitolla. Pupuiltu on eilen ja toissapäivänä, jos vielä huomenna varmistelis :) Viime yönä kyllä alkoi sellaiset kivut oikealla alavatsassa, että jonkun aikaa piti niiden kanssa valvoa. Tänään päivälläkin on ollut välillä pahemmat kivut kuin kuukautisten aikaan. Ehkä se on merkki siitä, että jotain tapahtuu. Tämähän se tietysti taas nostattaa kärsimättömän toiveita, mutta nyt olen luvannut itselleni olla testaamatta liian aikaisin. Ehkä kp 35 vois olla hyvä tavoite, jos sinne asti päästään.

Aurinkoista viikonlopun jatkoa!

Omppu kp 11/27-31

Vierailija
57/73 |
23.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas! Olen käynyt lueskelemassa kuulumisia ku ite odottelen ultraan menoa. Vielä pitäisi kolme yötä sinnitellä ennen kuin tietää varmaksi, että kasvaako siellä mikään.

Anen - Tunnistin itseni tuosta seksihaluista. Mulla siis ensin nenäsumutteen kanssa halut katosi jonnekin tosi kauas eikä mitkään virittelyt auttaneet, mut piikityksen aikana miettisin jopa kesken palaverin, et nyt ku sais seksiä. Joten mulla ainakin toi piikitys sai haluamaan ihan jatkuvasti.

Katinalle voimia! Tätä tämä tekeminen on. Tunteita laidasta laitaan ja välillä tuntuu että kaikki kaatuu päälle eikä jaksa enää edes yrittää jaksaa. Onneksi ne on kuitenkin ohimeneviä hetkiä. Ei kukaan jaksa pitää kaikkia lankoja käsissä hoitojen aikana. Mulla ainakin voimat meni hoitoihin keskittyessä ja kaiken muun jätin suosiolla vähemmälle huomiolle. Tsemppiä jatkoon!

Mk - Millaisia tuntemuksia sulla oli ennen ekaa ultraa vai tuntuiko mitään? Mulla käy välillä mielessä et voinko edes olla raskaana ku ei mitään tunnu missään. Aamuisin on kylläkin rinnat tosi kipeänä ja pientä kuvotusta välillä.

Tulis jo kevät ja aurinko...

Vierailija
58/73 |
24.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katina74, tuliko sinulla siihen Citymarketin puikkotestiin himmeänä toista viivaa?? Itse tein sellainen tänä aamuna ja se näyttää vaaleaa viivaa, joten mietin vaan, että onkohan se viivanpaikka? Tänään olisi pp13.

Rizza

Vierailija
59/73 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjt- Sulla ultra lähenee, onko se huomenna? Mun tuntemukset ennen ultraa ei olleet ihan hirvittävän voimakkaita, pientä pahoinvointia, mutta ei mitään suurta. Vatsaa hieman turvotti iltasella ja turvottaa edelleen.

Mieliala ehkä hieman oli herkemmässä kuin normaalisti.. mutta ei sekään mitenkään ihmeellistä.

Hajuaisti oli voimistunut ja hajut käy kyllä nyt hyvin nenään..

Nyt odottelen viikon 11. ultraa täällä..

Huomenna alka kymmenes raskausviikko ja joka päivä pelkään että vuoto alkaa.. Se olisi kyllä aikamoinen takaisku. Nyt tähän raskausajatukseen kun alkaa pikkuhiljaa tottua...

Kevät auringosta voimia kaikille ja onnistumisia hoitohin!

Vierailija
60/73 |
25.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hetkeen jaksanut edes koneelle. Edelleen on tunteet menneet ylä- ja alamäkeä.... Kiitokset kaikille kovasti myötäelämisestä!

Perjantaina kävin sitten testissä ja iltapäivällä soitin tuloksesta joka tietty mulla oli jo tiedossakin. Mutta innokkaana odottelin sitten jatkosuunnitelmaa. Mutta pettymys tuli silläkin saralla. Eli seuraava HOIDONSUUNNITTELU aika saatiin sitten toukokuun loppuun eli 26.5! Ihmettelin sitä kyllä puhelimessa ja voivottelin et miten taas joutuu jonottamaan, kun jo kerran jonotettu ja olen kaikista puheista ymmärtänyt, että jatkoon pääsee heti.No ei auttanut muu kuin varata aika ja jäädä odottelemaan josko peruutusaikoja tulis ennen sitä. Hoitaja lupasi pitää meidät mielessä ja soittaa jos jotakin ilmenee. Kehotti sit muakin olemaan aktiivinen ja kyselemään peruutusaikoja. Siinä sitä sit ollaan entistä syvemmällä masennuksensyövereissä. Ajattelin et illalla vedän ihan lärvit ihan omassa rauhassa ja ilman seuraa. Ei ollu yhtään seurallinen olo. Mut yksi ystävä pariskunta väkisin halus tulla meille kylään istumaan iltaa, enkä sit osannut olla tiukkana ja sanoa et ei. No en tiedä oliko hyvä vai paha. Enpä paljon illan aikana ehtinyt rypemään, juteltiin kaikesta muusta. Eikä tullu edes kauheita lärvejä vedettyä. Lauantaina pettymyskin oli jo vähän haihtunut ja päätin soittaa sinne vähintään kerran viikossa, jotta kyllästyvät minuun ja antavat sen ajan mahdollisimman pian.

Sunnuntaina sainkin sitten kummipojan 1v. hoitoon ja aika kului kuin siivillä. Ulkoiltiin, saunottiin ja vaan leikittiin ja oltiin. Ihanaa leikkiä pienen lapsen äitiä ;). Maanantaina poika oli vielä koko päivän ja iltapäivällä mies vastasi mun puhelimeen, kun itse en vauvan hoitamiselta ehtinyt. Kysyivät pääsenkö huomenna tiistaina hoidonsuunnittelukäynnille. Mies tietty lupasi mun puolesta ja olin taas onnesta soikeena :). Poika haettiin illalla kotiin ja sit sainkin miehen kanssa niin kovan riidan aikaa illalla, et ukko jäi alakertaan nukkumaan kun mä kömmin ylös omaan sänkyyn...