Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voiko pitkä nainen käyttää korkokenkiä

Vierailija
28.02.2009 |

häpeän pitkiä jalkojani ja pituuttani jota on 174cm. toisaalta olisi kiva pukeutua joskus naisellisemmin eikä vain korottomiin kenkiin. eräs ystäväni sanoi että olen ihan amatsonin näköinen pituudeltani ja se ei kuulemma näytä hyvältä. kaikissa kauniissa kengissä on korko. hävettää olla muita naisia pitempi. oma mies tosin on 190cm eli hänen rinnalla jäisin lyhyemmäksi korkojenkin kanssa

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen on syynsä miksi huippumallit ovat pitkiä. Pituus on upean näköistä! Korot jalkaan vaan ja antaa lyhyiden kauhistella ihan keskenään.

Vierailija
22/24 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä korkokenkiä ja kulje ryhti suorassa. Kaverisi on vain kateellinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitkillä voi olla noin paljon fobioita pituutensa vuoksi. Itse olen pitänyt itseäni aina lyhyenä, mutta ei tää ole mitenkään mua haitannut. Joskus teini-iässä kyllä toivoin itselleni 10 senttiä lisää pituutta, mutta nyt on arkirealismi voittanut. Eihän sitä pituutta mistään tule, päin vastoin, iän myötä vielä kutistun joskus kasaan. Ja nuoret on todella pitkiä kaikki. Musta tulee varmaan sellanen pikkunen käppänämummo joskus :-)

Vierailija
24/24 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lättänät ja tallukat ei sovi mulle

Jos teillä on kompleksi piipahtakaa vaikka Hollannissa. Meikäläinen on siellä nippa nappa keskimittainen.

terveisin rehevä rouva 178 cm