voiko pitkä nainen käyttää korkokenkiä
häpeän pitkiä jalkojani ja pituuttani jota on 174cm. toisaalta olisi kiva pukeutua joskus naisellisemmin eikä vain korottomiin kenkiin. eräs ystäväni sanoi että olen ihan amatsonin näköinen pituudeltani ja se ei kuulemma näytä hyvältä. kaikissa kauniissa kengissä on korko. hävettää olla muita naisia pitempi. oma mies tosin on 190cm eli hänen rinnalla jäisin lyhyemmäksi korkojenkin kanssa
Kommentit (24)
Käytä korkokenkiä ja kulje ryhti suorassa. Kaverisi on vain kateellinen.
että pitkillä voi olla noin paljon fobioita pituutensa vuoksi. Itse olen pitänyt itseäni aina lyhyenä, mutta ei tää ole mitenkään mua haitannut. Joskus teini-iässä kyllä toivoin itselleni 10 senttiä lisää pituutta, mutta nyt on arkirealismi voittanut. Eihän sitä pituutta mistään tule, päin vastoin, iän myötä vielä kutistun joskus kasaan. Ja nuoret on todella pitkiä kaikki. Musta tulee varmaan sellanen pikkunen käppänämummo joskus :-)
lättänät ja tallukat ei sovi mulle
Jos teillä on kompleksi piipahtakaa vaikka Hollannissa. Meikäläinen on siellä nippa nappa keskimittainen.
terveisin rehevä rouva 178 cm
siihen on syynsä miksi huippumallit ovat pitkiä. Pituus on upean näköistä! Korot jalkaan vaan ja antaa lyhyiden kauhistella ihan keskenään.