kutsuisitteko te poliisit paikalle
Mies kimmastui ja tönäisi minut lattiaan. Mulla nyt polvi mustana ja kädessä haava. suuttui kun olin koneella. S
Kommentit (14)
Mene tekemään pahoinpitelysyyte jos siltä tuntuu.
Yksituumaisesti eron perään huutelette tietämättä taustoja tai muuten tilanteesta mitään.
Kyllä nyt tuossa ensin pitäisi tietää, että onko mies ollut ennen väkivaltainen, onko uhkaillut etc. Ja sitten mahdollisesti ensin ulkopuolisten auttajien pakeille ensin, kuin heti eroa ottamaan.
Toistuvien väkivaltatapausten kohdalla ero tietysti heti. Mutta tätä tilannettahan emme tiedä.
on ihan sama on väkivaltaista historiaa, yksi kerta riittää.
vähintään tekisin pahoinpitelystä ilmotuksen, jos siihen kokisin aihetta.
eikä ole MITÄÄN sellaista syytä, minkä takia toista saisi lyödä tai minkä takia lyövän kumppanin seuraan olisi parempi jäädä kuin lähteä. VAIKKA vika"olisi itsessä", se ei parane jäämällä, vaan lähtemällä ja VASTA SITTEN asioita työstämällä. Jäämällä ei ehkä saa tilaisuutta atyöstää yhtään mitään...
Yksituumaisesti eron perään huutelette tietämättä taustoja tai muuten tilanteesta mitään.
Kyllä nyt tuossa ensin pitäisi tietää, että onko mies ollut ennen väkivaltainen, onko uhkaillut etc. Ja sitten mahdollisesti ensin ulkopuolisten auttajien pakeille ensin, kuin heti eroa ottamaan.
Toistuvien väkivaltatapausten kohdalla ero tietysti heti. Mutta tätä tilannettahan emme tiedä.
muistaa, että vastaavasti yksikin litsari naiselta miehen poskeen ja se on ero.
Palikat, LASTEN HYVINVOINTI myös on tärkeä. Ei yhden tuollaisen tapahtuman vuoksi yksituumaisesti voi huutaa lähtemisen perään. Ei perhettä ja lapsien hyvinvoivaa tulevaisuutta saa rikkoa aivan pienien vuoksi.
Edelleenkin, jos pahoinpidellään vakavasti kerrankin tai jos pahoinpitelyä on tapahtunut enemmän kuin kerran, niin sellaisessa tapauksessa erilleen muuttaminen välittömästi on fiksu ratkaisu. Mutta että näillä ap:n antamilla tienoilla tuollaisia ääliömäisiä neuvoja annatte. Vitun itsekkään kusipäät, jotka unohdatte esimerksi mahdollisten lasten oikeudet.
tämä on hyvinkin eri asia kuin litsari poskelle:
"Mies kimmastui ja tönäisi minut lattiaan. Mulla nyt polvi mustana ja kädessä haava. suuttui kun olin koneella. S"
ja sinä näytät unohtaneen LAPSEN OIKEUDEN ELÄÄ VÄKIVALLATTOMASSA KODISSA!!
vuosia sitte poliisit paikalle, kun eräs miespuolinen kaveri veti turpaan tyttöystäävänsä ihan nenäni edessä. Soitin silti, vaikka "tilanne" meni ohi. Meen shokkiin tuollaisesta..myöhemmin kävin selittämässä poliisille näkemäni ja lupauduin todistamaan oikeuteen, JOS asia sinne asti menisi. Ei ole ainakaan vielä mennyt. Mutta kenelläkään ei ole oikeutta pahoinpidellä toista!
En soittanut poliisille, enkä käynyt lääkärissä. Ei pääse niin helposti lähtemään. Nukuin yön eri huoneessa ja sain olla rauhassa, vaikka illalla melkoisia haistatteluja sainkin. Ollaan nyt mykkäkoulua ja en tiedä tuleeko tästä mitään. Jos ei olisi lapsia, niin olisin lähtenyt jo ajat sitten.
Mistä syystä mies sinulle haistatteli? Miten lapset? Kuulivatko/näkivätkö he kaiken?
En soittanut poliisille, enkä käynyt lääkärissä. Ei pääse niin helposti lähtemään. Nukuin yön eri huoneessa ja sain olla rauhassa, vaikka illalla melkoisia haistatteluja sainkin. Ollaan nyt mykkäkoulua ja en tiedä tuleeko tästä mitään. Jos ei olisi lapsia, niin olisin lähtenyt jo ajat sitten.
Juuri näin, hienoa, taputaputaputapu...
Ja että pitäisi miettiä onko mies lyönyt ennen jne.? No ei ihme että mies voi vetää vaimoaan turpaan ja päästä korkeintaan sakoilla siitä, koska "olivat olleet pitkään naimisissa"!
-mikään ei oikeuta lyömään ketään....kyllä vaan olis kannattanu mennä jonnekin näyttämään itteensä ihan siitä syystä että jos ero tulee joskus on sitten mustaa valkoisella.Mä itse menin liian myöhään vasta turvakotiin.....
Raja kerran tehneellä on aina matalampi tehdä se uudestaan....valitettavasti.
Eronnut olen 3 vuotta sitten ja oikeesti olen onnellinen lapseni kanssa nyt ei tartte pelätä... :D
niin turha poliiseja kutsua, eivät luultavasti edes tulisi paikalle. Terkkariin vaan ja lääkärintodistus vammoista,sit rikosilmotusta tekemään..jos haluat.