Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottavia äitejä tampereelta?

28.02.2009 |

Onko muita odottavia äitejä tampereelta, millä L.A. kesällä, tai siinä lähiaikoina? Itselläni käy aika kovin pitkäksi välillä, etenkin viikonloppuisin, kun muut kaverit luuhaa baareissa, eikä kaveripiiriin kuulu vielä ketään kenellä olisi lapsia.

Siispä aattelin, että joskos tätä kautta löytyis mullekkin kaveri, joka lähtis kahvittelemaan, tai ketä kiinnostais jauhaa vauva-juttuja mun kanssa mesessä tai ihan livenäkin, kun ei tota poikakaveriakaan kehtaa koko aikaa vauvahöpinöillä rasittaa :D .

Oon itse 24-vuotias ja tää on mun/meidän ensimmäinen lapsi. Tykkään koirista(ja mulla on semmonen), joten toivoisin sunkin olevan eläinrakas. Muuten ei tulla toimeen :p ...Niin ja ei haittaa, vaikka sulla ei oiskaan ensimmäinen lapsi, koska sittenhän mä saisin sulta hirveesti hyviä vinkkejä! Ja ne todellakin tulee tarpeeseen, kun tosiaankin jännittää tuo ensimmäinen napero :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
20.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä ainakin yksi odottava äiti, olen 23-vuotias ja odotan ensimmäistä lastani, mun laskettu aika on 17.5 ja mulla on vähän sama tilanne, kellään kavereista ei ole lapsia. Asustelen hervannassa kahden koirani ja mieheni kanssa. Jos kahvitteluseura/lenkkiseura kiinnostaa, niin laita viestiä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä