Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet - minkälainen on ihannenaisenne vartalo?

Vierailija
27.02.2009 |

Herättääkö kiimamme tiimalasivyötärö vai innostaako enemmän naisen kapea lantio ja pitkät sääret?

Kertokaa!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun mieheni haluaisi, että laihduttaisin - hänen mielestään olen liian kurvikas mittoineni 99-77-101.

Kurvikas nainen niinkuin salkkareiden Isabella on mun makuun.

Vierailija
22/36 |
04.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös sairaalloisen lihavista esim. yli 200 kiloisista. Miksei sitten vielä enemmän sellaisia, jotka pitävät tavallisista pullukoista suomalaisista pulliaisista.

Kiva lukea, että joku pitää vähän pyöreämmästä naisestakin

minun mieheni haluaisi, että laihduttaisin - hänen mielestään olen liian kurvikas mittoineni 99-77-101.

Kurvikas nainen niinkuin salkkareiden Isabella on mun makuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivasti-lihava.blogspot(piste)com

Vierailija
24/36 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin mies niin sanoisin, että semmonen jolla on kaksi jalkaa, kaksi kättä, kaksi silmää, yksi nenä, yksi suu, kaksi korvaa, yksi pää. Tarviiko siihen muuta?

Riippuu luonteesta, sillä luonne ratkaisee, ei ulkonäkö.

Vierailija
25/36 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveähkö lanne, pyöreä perse, kapea uuma, isot riippuvat rinnat

Ja sellainen on avopuolisoni...

Vierailija
26/36 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omasta vaimostani. Vatsa ehkä inan kasvanut ihanteesta jossa olikin monta vuotta, mutta ei se missään nimessä viellä ole häiritsevä

Eli hiukka alle 170cm. Ei saa olla yli. Painoa noin 50kg. ehkä kiukan allekkin.

vyötärö noin puolet takamuksesta ja A/B kokoset nisät.
pitkäthiukset pitkän kaulan pariksi.

Vierailija
27/36 |
08.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaksikkaat urheilulliset reidet, kapea vyötärö, treenattu vatsa, lihaksikas timmi takapuoli kuten Tampereen tytöllä

http://maajussillemorsian.blogspot.fi/

Tiukkuus ja lihaksikkuus antaa olettaa myös että alapää on treenattu ja tiukka ;)

Vierailija
28/36 |
12.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka, urheilullinen ja lihaksikas on ehkä monen makuun mutta itse pidän naisista joilla on jotain mistä ottaa kiinni. Tälläinen pyöreä ja tosi isotissinen saa minut haluamaan ja yrittämään parhaani

http://www.suomipoke.com/?vs=elisa

vaimokin on valittua tuon mallin mukaan ;)

Vierailija
29/36 |
05.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ois vähän lihasta. Kaikkein eniten iskee kyykätyt reidet ja takamus, se linja on vaan jotain niin hyvännäköistä. Ei siis mikään farkuilla muotoon pakattu selluliittipeppu minkä alapuolelta löytyy hammastikkujalat. Saa olla vähän rasvaakin kunhan sielä alla on sitä lihastakin. Ainii, mut eihän mies saa esittää kriteereitä naisen ulkonäölle...

Vierailija
30/36 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En myöskään arvostele/arvota ihmisiä sen mukaan miten paljon he harrastavat liikuntaa. Käsittääkseni edellä mainitsemani kaksi naista ovat sangen urheilullisia pehmeästä naisellisuudestaan huolimatta, joten minusta urheilullisuus ja naisellisuus eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Hyvin on vaikeaa käsittää miksi mielipiteeni on sinulle ongelma. Luulisi asian olevan päinvastoin kun silloinhan sinunlaisillesi teräsreisille riittää niitä piukkoja teiniperseitä vähän useampia.

m36

urheilullinen julkkis = kulissisaliliikkeitä

Vierailija
31/36 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasi tai päärynä. Isot pehmeät tissit, paksut reidet ja iso perse. Saa olla vatsaa, selluliittia, arpia sun muita naisellisia ominaisuuksia. Tykkään naisellisuudesta ja pehmeydestä.

Vierailija
32/36 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leveä päärynä pylly, rako jalkojen välissä tuomassa keveyttä ja iso häpykumpu. Siinä nyt tärkeimmät ominaisuudet. JLO:lla on aika kohillaan, rako voisi olla vielä selvempi. Vaimolla oli nuorempana vieläkin parempi aina nelikymppiseksi asti. Aina meni pää sekaisin kun sitä katseli, saati että hän kumartui ja pyllisti. Nuorena tavattuamme ajattelin, että hän voisi olla urheilullisempi, vähän pienemmät rinnat ja ehkä nätimpi, mutta taivaallinen lantio ja peppu vei järjen kuitenkin. Puhumattakaan mitä paketin sisältä löytyi.

Vierailija
33/36 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-65-98

Vierailija
34/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiimalasi tai päärynä. Isot pehmeät tissit, paksut reidet ja iso perse. Saa olla vatsaa, selluliittia, arpia sun muita naisellisia ominaisuuksia. Tykkään naisellisuudesta ja pehmeydestä.

Selluliitti, pehmeys (läski) ja arvet saa tällä palstalla yläpeukkuja. Joku mies sanoi ketjun alussa pitävänsä timmeistä ja hoikista tyyliin luistelijat, niin alapeukkuja satoi.

Vierailija
35/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen 80kg isot kiinteät rinnat sääret ajeltu. Lisäksi pitkähiuksinen ja huolitellut kasvot ja luonne, näitä ei kysytty mutta lisäsin vaan.

Vierailija
36/36 |
07.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Litteä vatsa ja terhakat pakarat, tanssijan ryhti. iästä ei väliä. Noi saa moni, jos haluaa. Vaatii tietysti vaivaakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme