Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
jos tuli iso kuhmu niin tarviaako lasta herätellä yöllä
09.12.2008 |
siis jos ei ole aivotärhdyksen oireita eli pyörtymistä tai oksentamista.Jos pitää herättää niin voiko herättää vaan yhden kerran. kyseessä on 5 vuotias lapsi joka on kaatunut vahingossa kun juoksi sohvan taakse ja löi päänsä patteriin aika kovasti.
Kommentit (4)
herätin kerran yössä.
Oksentaminen pään lyömisestä alkoi joka kerta melken TASAN 4h:a osumasta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
vaikuttaisikin normaalilta. JOs aivoissa vaikka joku vuoto tms, se voi edetä hitaasti seuraavan vuorokauden aikana, eikä välttämättä juuri sillä ekalla herätyskerralla näy oireita vielä.
Alue: Aihe vapaa
että muutaman kerran. Mutta mäkin kyllä herätin vain kerran, kun vaikutti muuten ihan normaalilta.