Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos tuli iso kuhmu niin tarviaako lasta herätellä yöllä

Vierailija
09.12.2008 |

siis jos ei ole aivotärhdyksen oireita eli pyörtymistä tai oksentamista.Jos pitää herättää niin voiko herättää vaan yhden kerran. kyseessä on 5 vuotias lapsi joka on kaatunut vahingossa kun juoksi sohvan taakse ja löi päänsä patteriin aika kovasti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutaman kerran. Mutta mäkin kyllä herätin vain kerran, kun vaikutti muuten ihan normaalilta.

Vierailija
2/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätin kerran yössä.

Oksentaminen pään lyömisestä alkoi joka kerta melken TASAN 4h:a osumasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pahoinvointi voi alkaa vasta tuntien päästä-varaudu yöllä siihen!

Vierailija
4/4 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaisikin normaalilta. JOs aivoissa vaikka joku vuoto tms, se voi edetä hitaasti seuraavan vuorokauden aikana, eikä välttämättä juuri sillä ekalla herätyskerralla näy oireita vielä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi