Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

minua harmittaa hirvittävästi se, että kerkeän kuolla ennen kuin

Vierailija
27.02.2009 |

ulkoavaruudesta löytyy avaruusolioita. Vielä enemmän minua harmittaisi elää loputtoman pitkään ja huomata, että niitä olioita ei ole olemassa ja elämä tällä maapallolla onkin ainutkertainen. Että muualla tuolla äärettömässä avaruudessa ei ole ketään muita :(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös se etten pääse ikinä avaruuslennolle ja tiukkaa tekee ihmisen Mars-matkan näkeminen. Ja käykö vielä niin, että paljastuu Kuu lentojen feikkaus.

Avaruus on todella kiehtovaa ja tähän me ollaan jääty. Mun elinpiirin laajuus on noin 40 km säteellä, harvoin, ehkä kerran vuodessa, pääsee katsomaan Suomea hieman laajemmalta ja ulkomaille vielä harvemmin, eikä koskaan sen kauemmas. Miksi en ole syntynyt 6 miljoonaa vuotta myöhemmin?

Vierailija
2/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt välttämättä niitä pieniä vihreitä miehiä mutta jotain kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenalainen elämä on osin tuntematonta ja ainakin hyönteisiä löydetään koko ajan lisää. Ties mistä Marsista ovat tänne tulleet. :D Joku filosifihan juuri pohdiskeli, että voisiko maapallon ulkopuolisia olioita olla jo täällä. Ehkä ne elävät jo sisällämme meidän siitä tietämättä. Tarkkailevat.

Vierailija
4/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä me etsimme itsemme kaltaista elämää avaruudesta, jotenkin liian yksinkertainen ajatusmaailma. Tai liian ihmiskeskeinen.

Vierailija
5/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenalainen elämä on osin tuntematonta ja ainakin hyönteisiä löydetään koko ajan lisää. Ties mistä Marsista ovat tänne tulleet. :D Joku filosifihan juuri pohdiskeli, että voisiko maapallon ulkopuolisia olioita olla jo täällä. Ehkä ne elävät jo sisällämme meidän siitä tietämättä. Tarkkailevat.

EIkä ne kyllä ole täällä. Ei, ei ei.

Vierailija
6/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne elävät jo sisällämme meidän siitä tietämättä. Tarkkailevat.

Vierailija
7/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä me etsimme itsemme kaltaista elämää avaruudesta, jotenkin liian yksinkertainen ajatusmaailma. Tai liian ihmiskeskeinen.

Miksi sitä Pertsaa nyt avaruudesta etsisi?

Vierailija
8/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä maisemat jo on nähty. Tällä pikku saarella ollaan kaikki vankina.

maapallo on suuri avaruusalus

Vierailija
9/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maapallo on suuri avaruusalus

Vierailija
10/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista minä vuonna mutta noiden vuosien välillä joskus oli se tähtisade. Eli avaruudessa satoi tuhansittain tähtiä. Valvoin koko yön jotta olisin ne nähnyt, koska seuraavan kerran niitä näkee noin parin sadan vuoden päästä.

En nähnyt koska oli niin pilvistä. Enkä tule koskaan näkemään koska olen seuraavalla kerralla kun ne maapallon kohdalle osuu, jo kuollut :(

Vierailija
11/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että laitetaan kamalia määriä rahaa avaruuden tutkimiseen. Samaan aikaan ihmiset kuolee nälkään. Ihan turhaa touhua. Eikö riitä se, että maan päältä katsellaan kaukoputkilla avaruuta ?

Astronautti on ihan turha ammatti. Yhtä typerä ammatti kuin sotilas.

Vierailija
12/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että laitetaan kamalia määriä rahaa avaruuden tutkimiseen. Samaan aikaan ihmiset kuolee nälkään. Ihan turhaa touhua. Eikö riitä se, että maan päältä katsellaan kaukoputkilla avaruuta ?

Ne rahat voisi laittaa ehkäisyyn ja sukupuolikasvatukseen

Vierailija
13/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nyt alkaa keskustelemaan syntyvyyden säännöstelystä vai kapitalismista, joka orjuuttaa kolmatta maailmaa? Moralisoi jossakin muualla, kiitos.

Vierailija
14/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmittaa, kun Mars-patukat ei oo vihreitä ja ilmeisesti ihan saatanan rikkaan amerikkalaissuvun perintöä, eikä marsilaisten. No on ne onneksi aika ainutkertaisia...

Vierailija
15/15 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään tähtisade ollut. Tiedätkö mikä tähti edes on?

En muista minä vuonna mutta noiden vuosien välillä joskus oli se tähtisade. Eli avaruudessa satoi tuhansittain tähtiä. Valvoin koko yön jotta olisin ne nähnyt, koska seuraavan kerran niitä näkee noin parin sadan vuoden päästä.

En nähnyt koska oli niin pilvistä. Enkä tule koskaan näkemään koska olen seuraavalla kerralla kun ne maapallon kohdalle osuu, jo kuollut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme