Mies veti herneen nenään kun sanoin etten lähde anopin maksamalle hiihtolomareissulle
eikä myöskään lapseni. Olen kaupunki-ihminen eikä mua kiinnosta olla 5 päivää ilman internettiä jonkun laskettelukeskuksen nurkalla, kun ainoa viihdyke on lukeminen ja ajan tappaminen.
Kommentit (38)
jälkivuoto toisen lapsen synnyttä lakkaa. Pitää käydä jo ens viikolla pohjustelemassa tulevaa treffailemalla muita
ettei halua lähtee hiihtolomareissulle miehen teinit autossa istuen jne. tyyli ja jutut täsmää niin kovin...
vietän lomani kaupungissa ja virittelen verkkoja
sitä miestä syytä kun on saanut tommosen vaimon :)
Ties miten hurmaavaa ja iloista ap on esittänyt ennenkuin sai "oman" lapsen. Mä vihaan murtsikkaa enkä osaa lasketella yms, mutta kun ollaan oltu sukulaisten, serkkujen, lasten kanssa mökkilomalla niin mä olen ollut tosi onnellinen. Kaikki vahtii kaikkia lapsia, keittiöhommat jaetaan, ulkona on kiva olla ja olen saanut ihan omaa aikaa esim lukemiseen yms. Ja kahdenkeskistä aikaa miehen kanssa.
anoppi laittaa mautonta ruokaansa 5 kertaa päivässä, kerää tiskit koneeseen ja siivoaa jäljet. Minä istun siinä vaiheessa tyytyväisenä nojatuolissa ja katson kun lapsi sotkee mökkiä. Ja pesen korkeintaan omat ja lapseni vaatteet, kuten viime hiihtolomalla.
Ei siis ole kyse lapsesta eikä sikiöstä ja näiden hyvinvoinnista vaan siitä, että haluat määrätä humpan tahdin. Kiva kun ei ole mistään vastuuta; hushus pois, ukko ja lapsen lähipiiri, äiti tänne vaan ja baanalle. Höh. Vaikka itse bilettäisit selvin päin ja sauhutta, niin enpä usko, että meno on sikiöllesi terveellistä.
Sanonpa vain, että mieti vielä kerran, mitä haluat. Miksi otit aiemmin naineen miehen, jos nyt et välitä olla edes viittä päivää tämän lasten kanssa?
Ja miten kuvittelet, että appivanhempasi edes voisivat pitää sinusta, jos halveksit heitä noin avoimesti?
Ja ennen kaikkea: mieti, haluatko lapsellesi ja kohta lapsillesi isovanhemmat, joihin hänellä/näillä on lämpimät suhteet? Miksi et arvosta edes tätä lapsesi oikeutta?
Istupa nyt ihan oikeasti miettimään suhtautumistasi. Tai jos inhoat miestäsi, tämän aiempia lapsia ja tämän vanhempia niin tavattomasti, ja jos sinulla ihan oikeasti on tähän inhoon jotain todellista syytä, niin ota ja jätä koko porukka ja aloita oma uusi elämä, jossa lapsesi ei pidä katsella, kuunnella ja kokea noin katkeroitunutta äitiään.
Voimia näiden asioiden miettimiseen
Ja pyydän oman äitini tänne hoitamaan lastani, hän sentään pärjää taaperon kanssa ja lähden itse bilettämään, vaikkakin selvinpäin.
[/quote]
ja taidanpa lähteä kohta hakemaan muutaman sidukan, taapero pärjää sen aikaa yksinkin.
mun tavoite tälle parisuhteelle oli saada kaksi täyssisarusta.
Nyt en tuota ukkoa enää mihinkään tarvitse, eli mun ei enää tartte teeskennellä anopin mökkireissuilla että on helvetin kivaa. Ja siideri maistuu muuten pirun hyvältä.
Kyllä musta on fiksua, että toinen ei määrää lomakohdetta yksin, vaan kohde valitaan niin, että kaikki viihtyvät siellä.
Toinen vaihtoehto on, että nyt mennään isän ja teinien mielipaikkaan ja seuraavalla lomalla määrää äiti.
Mutta jos on aihemmin luvannut lähteä ja nyt viime tingassa kääntää kelkkansa ihan vain kiukkuillessaan, niin kyllähän se on inhottavasti tehty. Jos tuollainen hiihtoloma ei kiinnosta, niin kannattaa tehdä se selväksi alusta lähtien, niin ei synny turhia pettymyksiä.
mokkulan kannettavaan loman ajaksi. Mutta vielä kiristän sen hoitamaan lasta 80% lomasta niin ehkä lähden.
ja palaa ehkä viimeisellä bussilla klo 02.30 tai taksilla.
Porvoosta päivää... Jää kotiin ja pysy siellä! Ai niin, muista maksaa nettilasku, ettei maailma järky. Ole omassa nurkassa, se on parempi ja turvallisempi, kun sen laskettelukeskuksen. Älä lue mitään, se tappaa!!! Onnea valitsemallasi tiellä siellä Porvoossa! Ai niin ajankuluun sä et voi vaikuttaa, mieti sitä, sekuluusekuluusekuluusekuluu... Sinunkin ajantappaminen joskus loppuu...
Mä luulen, että sun miehes toivos, että jäisit sinne baarireissulle!
Nää taulapäät vaan täällä kuvittelee, että kaikilla muillakin on asiat just niinku niillä...
.
Sä et kyllä todellakaan ajattele sun lapsesi parasta, joten jää sinne baarireissulle ja täältähän taitaa löytä kaverikin sulle! Antaa palaa ja menokenkä kaakkoon. Pois mielestä anopit ja ikävät laskettelukeskuksen nurkat!
Jos loma on kerran suunniteltu VAIN muiden ehdoilla ja paremmin rentoutuu kotona, niin miksi ei jäisi lapsensa kanssa kotiin?
Väkisin yrittämällä ei rentoudu ja nauti kukaan.
Eikä siinä minusta ole mitään outoa, että aviopuolisot odottavat lomalta eri asioita ja joskus viettävätkin sen loman erikseen. Ei se nyt maailmanloppu ole.
enkä välttämättä ole olutbaariin menossa, vaan shoppaamaan ja sitten elokuviin ja sieltä ehkä syömään yöpalaa. Mutta nyt menoksi että ehdin....
miesparka ei ole oppinut ensimmäisestä kariutuneesta liitostaan mitään. Uusikin vaimo E-luokkaa.
Tai ehkä ap:n mies on idioottimagneetti. ;-)