Noniih, nyt joutuu Tokmanniakin boikotoimaan. Aloittivat joulusesongin!
En mene mihinkään, en MIHINKÄÄN, missä rämpytetään syyskuussa joulua!!!
Kommentit (13)
ei kai ole mikään pakko osta valosarjoja tai suklaata vaikka kävisi kaupassa.
On see kyllä turhaan aikasesti. Luonnossa on vasta elokuun puoliväli, jos kalenteriin ei katso. Tatitkin on vielä metsässä ja syyssienetkin vasta alkumetreillä tulossa. Niitä jouluosastoja voi myös vältää niin, että ei mene niitä katsomaan. Käyt osastoissa, mistä tarvitset jotakin. No ja tietysti jäävät kaupat, missä joulutyrkytyksiä vielä ei ole.
Täälläkin aina sanotaan, että " Yllättikö joulun tulo sut" jos joku valittelee ettei ole jouluun rahaa.
Eikös se ole ihan hyvä, että tämäkin muistuttaa , että sieltä se pian tulee ja kuten tuossa sanottiinkin, voi jakaa hankintoja eri kuukausille.
Pitää pian ruveta boikotoimaan av:ta kun taas alkaa nää itkuvirret, ku joulu taas liian aikaisin.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin aina sanotaan, että " Yllättikö joulun tulo sut" jos joku valittelee ettei ole jouluun rahaa.
Eikös se ole ihan hyvä, että tämäkin muistuttaa , että sieltä se pian tulee ja kuten tuossa sanottiinkin, voi jakaa hankintoja eri kuukausille.
:) Totta.
Joillekin. Mulla on joka kuukausi yhtä vähän rahaa.
Silti, nyt on kesä vielä. Ei ole edes puiden lehdet kellastuneet!
Juuri eilen illalla huomasin jonkun laittaneen jo pihalleen sellaiset värikkäät jouluvalot. Oli varmaan käynyt Tokmannilla eikä halunnut myöhästyä joulusesongista.
Harmittaa kun tarjoukset on vain klubilaislle.
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun tarjoukset on vain klubilaislle.
Kortin saa ilmaiseksi Vie pienen hetken kassalla kun saat sen. Ei mitään kaavakkeiden täytä, vain puhelin numero. 🤗
Joulu näyttää tulevan kauppoihin vuosi vuodelta aikaisemmin. Yleensä tullut lokakuulla, joka on sekin turhan aikaista. Syyskuu on jo naurettavaa!
Kaikenlaisesta sitä voikin mielensä pahoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Prisma aloitti myös viime vuonna syyskuussa. Motonetistä olen myös bongannut joulujuttuja syyskuulla . Osuuspankilla oli jouluarvonta viime vai toissa viikolla.
Tuo Prisman homma oli niin outoa! Olin siellä lapseni kanssa kun näimme myyjän latomassa joulukarkkeja hyllyyn.
"Äiti, eiks Halloween tule ennen joulua?", kysyi pieni lapsikin.
Prisma aloitti myös viime vuonna syyskuussa. Motonetistä olen myös bongannut joulujuttuja syyskuulla . Osuuspankilla oli jouluarvonta viime vai toissa viikolla.