Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies veti herneen nenään kun sanoin etten lähde anopin maksamalle hiihtolomareissulle

Vierailija
27.02.2009 |

eikä myöskään lapseni. Olen kaupunki-ihminen eikä mua kiinnosta olla 5 päivää ilman internettiä jonkun laskettelukeskuksen nurkalla, kun ainoa viihdyke on lukeminen ja ajan tappaminen.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai tehdä ulkona mitään?

Aika monissa laskettelukeskuksissa on nykyään wlan joten ota se kone mukaan jos et pysty muuta tekemään.

Vierailija
2/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi lapsesikaan ei lähde??? Päätitkö hänen/heidänkin puolestaan ettei mummon maksama loma kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä minä saa siellä rinnebaarissakaan rauhassa istua kone sylissäni, koska mun pitää kumminkin vahtia 2,5-vuotiasta kun ukko on kaikki päivät rinteessä tai ladulla.

Yhtä rentouttavan loman saan kotonani kun käyn lapsen kanssa kirppareilla ja kavereilla. Koska ei se ole mulle lomaa kumminkaan kun lasta joudun yksin vahtimaan.

Vierailija
4/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole sitten kotona.

Vierailija
5/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vaan rupeaa mieli tekemään sidukkaa ja taapero jaloissa alkaa ärsyttämään.

Vierailija
6/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi mennä ja ottaa lapset mukaan jos haluaa. Sinä voit jäädä kotiin. Ihan hullu idea koko loma jos olet raskaana...

Vierailija
7/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei voi edes yrittää.....

Vierailija
8/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli sidukkaa ja on raskaana.... Ja baariin...

Vierailija
9/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päiväksi kun hoito on mitä sattuu eikä lapsi ole ollut äidistä erossa yhtään yötä. Mummo ei pärjää uhmaikäisen kanssa eikä suostu häntä hoitamaan.

Kaupungissa on kivempaa eikä tartte 5 päivään ukkoa viihdyttää

Vierailija
10/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustua nähtävyksiin, jos niitä on? istua takkatulen lämmössä ja kutoa nuttua? chattailla koneellasi ihan yksin, kun miehesi reippailisi lapsen kanssa? tehdä hyvää ruokaa? käydä eväsretkellä luonnon helmassa? valokuvata luontoa ja perhettä?

Vierailija
11/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi voi mennä ja ottaa lapset mukaan jos haluaa. Sinä voit jäädä kotiin. Ihan hullu idea koko loma jos olet raskaana...

niin silti sanon että onhan se muutenkin ihan hullua käydä missään kun on raskaana ja on lapsikin. Kotona vaan!

Mekin oltiin juuri hiihtokeskuksessa vastaavalla kokoonpanolla ja olihan siellä.... Älyttömän hauskaa :)))) Ei teitä siellä kaivata, marisijat.

Vierailija
12/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tajua kumpi puoli tulee ylöspäin

Vierailija
13/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä anopin maksamassa mökissä yöpyy, anoppi ja appi, 2 lapsipuoltani, miehen veli 2 lapsensa kanssa. Istu siinä sitten oloasussa takkatulen ääressä kun teinit valtaavat televisiot pelikoneineen ja appiukko juo kossua sukanvarresta

Vierailija
14/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pakkohan sun tosiaan olisi istua siellä takan äärellä koko päivän ja murjottaa

Vierailija
15/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole miehenkin lapsi? Jos tämä on provo, niin se on tosi tylsä. Sitten taas, on ihan mahdollista ettei ole, tollaisia tylyjä hapannaamoja on olemassa IRL. Kyllä on kamalaa elämä kun pääsee vähäksi aikaa kotoa pois ja "joutuu" lukemaan kirjoja ... Kun on kaupunki-ihminen!

Vierailija
16/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pulkkamäkeä ylös kun ukko katsoo oikeudekseen lasketella ja hiihdellä koska hän haluaa urheilullisen hiihtoloman. Ja perjantaina minä en tietenkään voi lähteä rinnebaariin, koska taapero ei suostu jäämään mummolle hoitoon, mutta ukko kyllä voi mennä koska hänellä on hiihtoloma.,

Ei kiitos, tyhjän saan pyytämättä ja paljon mukavampaa viettää lomapäivät kaupungissa, jossa sentään on tekemistä.

Eikä sieltä tuppukylästä löydy edes lääkäriä jos raskauden kanssa tulee jotakin ongelmia.

Vierailija
17/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää mökissä, jossa appi päättää mitä tv:stä katsotaan ja anoppi sen mitä ja milloin syödään. Ei kiitos, kotona on kiva olla.

Ja pyydän oman äitini tänne hoitamaan lastani, hän sentään pärjää taaperon kanssa ja lähden itse bilettämään, vaikkakin selvinpäin.

Vierailija
18/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maukumaijaksi/matiksi, helmaantakertujaksi olet opettanut lapsesikin, kun sinulla ei ole kivaa, ei kenelläkään muulla saa olla, olisipa tuo loma todella suuri uhraus sinulta

Vierailija
19/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies haluaisi sinut mukaan

Vierailija
20/38 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä ja 2,5 v jäätte kaupunkiin, mies lähtee viettämään hiihtolomaa. Miehellä laskettelurinteet ja baari, sinulla internet ja kaverit ja ne lääkärinpalvelutkin lähellä, jos sinulla vaikea, riskialtis raskaus.

Miten siihen herneeseen nenässä tulee, niin taitaa se olla sinullakin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme