Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaksplusalla oli ketju:miten pitää mies tyytyväisenä vauva ajan

Vierailija
26.02.2009 |

siellä valiteltiin väsymystä kun ei jaksa. täällä löytyy 5kk vauva joka ei todellakaan nuku hyvin. ja mä olisin todella iloinen jos miestä haluttaisi usein, jos se koskettelisi mua. vaikka oon väsynyt niin mihinkäs se nyt halut veisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon hoitanut käsin. Menee nopeammin ja rasittuu vähemmän kuin yhdynnässä. Eikä oo pimppi kipeenä kun höylää kiihottumattomana...

Vierailija
2/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta ylivoimaisesti paras keino pitää mies tyytyväisenä on antaa hänelle vastuuta vauvasta ja perheestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tehtävä on yleensä hoitaa vauva, yötä päivää.

Lisäksi on hoidettava vielä sitä marttyyriukkoa, joka ei saa tarpeeksi seksiä.

Tekeekö mies itse jotain asian eteen?

Eipä tarvitse ihmetellä, että miksi äidit uupuvat kun yhden ihmisen harteilla on koko muun perheen hyvinvointi, lasten ja aikuisten.

Vierailija
4/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon tehtävä on yleensä hoitaa vauva, yötä päivää.

Lisäksi on hoidettava vielä sitä marttyyriukkoa, joka ei saa tarpeeksi seksiä.

Tekeekö mies itse jotain asian eteen?

Eipä tarvitse ihmetellä, että miksi äidit uupuvat kun yhden ihmisen harteilla on koko muun perheen hyvinvointi, lasten ja aikuisten.

Onpa surullista, jos teillä näin. Minulla onneksi ei marttyriukkoa ja seksistä nautitaan melkeinpä päivittäin, molemmat! Se on aina kahden kauppa tuo suhde, ja siitähän voi aina lähteä, jos ei miellytä. Maailma on pullollaan ihania miehiä, niin ja naisiakin. Ja tokihan apua voi hakea myös, jos se vaikka auttaisi.

T. Ei kotitöistä eikä seksistä pätkääkään uupunut vaan voimia saava.

Vierailija
5/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa parisuhteessa asiat vain tuntuvat olevan siten, että vaimon velvollisuus on pitää koko perhe tyytyväisenä, omasta fiiliksestä riippumatta.

Jatkuvasti täälläkin on kirjoituksia siitä, miten mies vonkuu ja valittaa ettei saa tarpeeksi seksiä.

Onpa surullista, jos teillä näin. Minulla onneksi ei marttyriukkoa ja seksistä nautitaan melkeinpä päivittäin, molemmat! Se on aina kahden kauppa tuo suhde, ja siitähän voi aina lähteä, jos ei miellytä. Maailma on pullollaan ihania miehiä, niin ja naisiakin. Ja tokihan apua voi hakea myös, jos se vaikka auttaisi.

Vierailija
6/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää miehelle olla panoalustana vain sen takia että miehen tekee mieli?

Vierailija
7/7 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on myös jännä juttu, että jos siitä seksistä ei nauti on vika joko kumppanissa tai oman pään sisällä. Eli vastaukset ovat joko kumppanin vaihto tai mennä hoitoon. Mikä helvetin pakko kaikkien on edes nauttia siitä seksistä, jos ei vaan kiinnosta? Miksi on mahdotonta tai sairasta sanoa, että ihan oikeasti ei tykkää siitä touhusta.

Eilenkin jossain keskustelussa sanoin, että jos joku sanoo ettei tykkää suklaasta, ei kukaan kuitenkaan tosissaan sano, että mene hoitoon. Miksi kaikkien pitäisi sitten tykätä sitten seksistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme