Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogiskandaali

Vierailija
25.02.2009 |

Blogeissa järjestelmällisesti negatiivisia kommentteja ja nälvintää kirjoittaneet paljastuivat tyyliblogin porukoiksi.

Uudistuksen myötä blogin pitäjä voi nähdä kommenttien alkulähteen ja useassa blogissa lähes kaikki vittuilukommentit ovat tulleet tyyliblogin mailiosoitteesta.

Kyllä saa taas olla ylpeä meistä äideistä.

käykää lukemassa esim tyylisuuntauksia...

Kommentit (252)

Vierailija
141/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä tapauksessa aihetta, todellakin. Kyse on kuitenkin ollut systemaattisesta julkisesta mollauksesta, johon ei ole mielestäni mitään järjellistä aihetta. Aivan pimeä tapaus minun mielestäni.

kun eivät ole pysyneet asiassa ja nyt sitten mitään iroaniaa ei pystytä havaitsemaan siinä että ruvetaan kaivelemaan heidän yksityisasioitaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin? Että kotiäidin pää seonnut jne.?

Vierailija
142/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tässä tapauksessa aihetta, todellakin. Kyse on kuitenkin ollut systemaattisesta julkisesta mollauksesta, johon ei ole mielestäni mitään järjellistä aihetta. Aivan pimeä tapaus minun mielestäni.

kun eivät ole pysyneet asiassa ja nyt sitten mitään iroaniaa ei pystytä havaitsemaan siinä että ruvetaan kaivelemaan heidän yksityisasioitaan ja mennään henkilökohtaisuuksiin? Että kotiäidin pää seonnut jne.?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhean perinnön jättivät muuten uudesta alkavasta tyyliblogista vastaaville. nilkit akat...

Vierailija
144/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä Marika enkä Heini. Vituttaa vaan tämä miten me naiset ollaan niin paskoja, oikeasti. Ihan kaikki. Mikä meitä vaivaa? Onhan tää karsea juttu, mutta kyllä minä olen koettanut pysyä asiassa silti, koska henkilökohtaisuuksiin menostahan noita tyyliblogilaisia just syytetään! Mutta sama meno aloitetaan tässä ketjussa eikä nähdä asiassa mitään ongelmaa. Asiaa saa ja pitää jauhaa, mutta koetettaisko nyt kuitenkin itse pysyä asialinjalla!

Vierailija
145/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tekemistä on gaudete kidsillä tyyliksiin? nimittäin en halua sieltä mitään ostaa jos joku morkkaajista on sen liikkeen takana. Tosin en varmaan ostaisikaan jo pelkästään että minityyli blogissa on siitä mainos... ja tosiaan minityyli blogiin julkaisevat vain positiiviset kommentit siirtymisestä, ei mitään tähän aiheeseen liittyen mitä tekivät...

Oli kyllä niin TYYLITÖNTÄ heidän tekonsa.

ja tässä puhuu se kotiäiti joka korvaa puutteellista elämäänsä liiallisella lastenvaatteiden ostolla ;)

tuusis

Vierailija
146/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"skandaalia", ihan ymmärrettävää sinänsä että halusivat pois vauvan sivuilta tekemään omaa juttuja ja varmaan saavat nyt jotain mainostulojakin. Mutta menipä uuden blogin julkistuksen ajoitus täysin pieleen. Olisin vielä pari päivää sitten ollut tosi innoissani tästä uudesta tyyliblogista, mutta meni kyllä täysin mielenkiinto noita ihmisiä kohtaan, en kerta kaikkiaan viitsi lukea tuollaisten akkojen juttuja.

Vierailija
147/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän kukaan rakenna tollaisia sivuja päivässä? kun eilen aamullahan ei kukaan vielä tiennyt kuka noiden ilkeiden kommenttejen takana on missään blogissa. ja uuden blogin päivämäärät jo kertovat että sitä tehty jo pidemmän aikaa.

Vierailija
148/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei siis ole blogia vauva - lehdellä ja olen kommentoinut joskus toisten blogia ( onneksi asiallisesti ) . Näkevätkö nyt kaikki oikean nimeni ja osoitteeni jostain ?

Vierailija
149/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joku on ainakin vaki-asiaks ellei sitten kaveri tms. Näitä huomaa, kun laskee 1+1.

Vierailija
150/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vielä muuten sitä että puhun tyyliksistä yhtänä vaikka tosiaan yhdellä heistä ei ollut tekemistä asian kanssa, siis tämä yksi syytön joutuu nyt yleistämisen kohteeksi ja pahoittelen sitä.

tuusis joka yrittää pikkuhiljaa opetella uutta blogin käyttöä ja toivoo parannuksia ylläpidolta :D

ps.Juu, henkilökohtaisuuksista yritetään pysyä poissa, itsekkin kävin jo ylikierroksilla koska hyvää ystävää loukattiin syyttä, tosin kirjoitan aina tännekkin kirjautuneena, ettei kukaan ikinä voisi kirjoittaa minuna koska minä kirjoitan AINA nikillä kirjautuneena, niinkin on sattunut että nimelläni kirjoitetaan jotain lokaa...

Vierailija
151/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen arvostelee toisen lasten ulkonäköä? Ihan käsittämätöntä. En menisi pahimmalle vihamiehellenikään sanomaan, että sun lapsi katsoo kieroon tai muuta vastaavaa. Lapset on syyttömiä aikuisten kahnauksiin. Voiko noi ihmiset olla terveitä?

Ymmärrän, että on eri makuja vaatteissa ja kaikkien aikuisten kanssa ei kemiat käy yksiin, mutta että arvostelee LASTEN ulkonäköä. Menee ihan yli ymmärryksen!

Vierailija
152/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin terapiaa tarvitsis...

Onkohan ne jo poistettu? Kun ei noissa hakuta ketään, eikä mitään..

Vierailija
153/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka kertoikin, että hänelle ei ole tyyliblogilaisilta mitään asiatonta vaan ihan muilta? tuskin nyt yhdellä tai kahdella ihmisellä on lastenhoidon lisäksi edes aikaa yhden valtavan blogiyhteisön kaikkia negatiivisia kommentteja kirjoittaa..

Vierailija
154/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliblogistien kommentti tästä linkistä (jos et kerran ole blogeja seurannut):

http://blogit.vauva.fi/tyylisuuntauksia/2008/12/18/kootut-kommentit/

Vierailija
155/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista selviää kommenttien lähettäjä?

Mä en missään kommentissa nähnyt mitään osoitetta.

Mutta meni vähän maku tuohon Tyyliblogiin.

Vierailija
156/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyliblogin marika vastaa että "Toivottavasti et Jarna mieltäsi kovasti pahoittanut (voin kertoa; minä olisin). Täällä on varmaankin jokainen blogisti saanut arvostelua ties mistä, milloin on sitä tai tätä. Sellaista tämä julkisen blogin pitäminen ikävimmillään on. Toivottavasti tästä kaikki jatkaa nyt vähän ystävällisemmällä linjalla, pysyy blogit huomattavasti viihdyttävämpinä paikkoina :-)!"

Voi juma miten kaksinaamaista!!!

tyyliblogistien kommentti tästä linkistä (jos et kerran ole blogeja seurannut):

http://blogit.vauva.fi/tyylisuuntauksia/2008/12/18/kootut-kommentit/

Vierailija
157/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatellut tilata UNQ:lta hatun mutta jos se on joku näiden kaveri niin ei oikein huvita... Onko jotain muita samantyylisiä? Pikku Stikkari ainakin.

Vierailija
158/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei ole kysytty lupaa julkaisemiseen. Mutta ylläpitäjälle voidaan näyttää.

joista selviää kommenttien lähettäjä?

Mä en missään kommentissa nähnyt mitään osoitetta.

Mutta meni vähän maku tuohon Tyyliblogiin.

Vierailija
159/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun kirjoittamani kommentti:

Rose:

04.06.2008

Munkin silmään tuo kahden kuviollisen yhdistelmä on liian "raju". Itse pukisin myös yksivärisen kanssa niin kuosi pääsisi paremmin näkyviin.

Ja ihmettelen suuresti miten se on tuohon listaan päässyt. Vai enkö mä vain ymmärrä, että olen tuolla kommentillani arvostellut liikaa?!?!?

Rose

Vierailija
160/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tule tilaamaan ainuttakaan riepua ed.mainituista puljuista...

Ja tiedän monia muitakin, jotka eivät enää tilaa.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi