Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogiskandaali

Vierailija
25.02.2009 |

Blogeissa järjestelmällisesti negatiivisia kommentteja ja nälvintää kirjoittaneet paljastuivat tyyliblogin porukoiksi.

Uudistuksen myötä blogin pitäjä voi nähdä kommenttien alkulähteen ja useassa blogissa lähes kaikki vittuilukommentit ovat tulleet tyyliblogin mailiosoitteesta.

Kyllä saa taas olla ylpeä meistä äideistä.

käykää lukemassa esim tyylisuuntauksia...

Kommentit (252)

Vierailija
61/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogeja säännöllisesti. En ymmärrä anonyymiä kommentoimista, jos on jotain mieltä pitää pystyä se ihan omissa nimissään sanomaan/kirjoittamaan. Jos ei ole valmis laittamaan nimeään (tai edes sähköpostiaan) niin sitten voi tyytyä kommentoimaan ihan vaan itsekseen ääneen. Toki minäkin välillä törmään blogeissa kuviin ja kirjoituksiin, jotka ovat mielestäni huonoja, rumia jne. mutta en koskaan kirjoittaisi kommenttia asiasta. Jos ei ole mitään hyvää tai rakentavaa sanottavaa on parempi poistua paikalta. Kenenkään kun ei ole pakko lukea blogeja, joista ei pidä.

Vierailija
62/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut tällainen postaus geidän blogiinsa:

Jäähyväisten aika

Helmikuu 26, 2009

Rakkaat Tyyliblogin lukijat,

Vuosi sitten helmikuussa me neljä toisilleen tuntematonta äitiä aloitimme innokkaina blogaamisen täällä Vauva-lehden Tyyliblogissa.

Edessä olikin mielenkiintoinen vuosi, johon sisältyi kymmeniä blogauksia, vinkkejä ja aletärppien vaihtoa, vaatteiden ihastelua ja vihastelua sekä tärkeimpänä, mielenkiintoisia keskusteluja yhdessä lukijoidemme kanssa.

Nyt kuitenkin puhaltavat uudet tuulet. Me blogistit olemme tämän vuoden aikana ystävystyneet ja haluamme nyt aloittaa yhdessä aivan oman blogin. Jatkossa meidät löytää osoitteesta www.minityyli.fi , olette lämpimästi tervetulleita lukemaan ja kommentoimaan!

Näin ollen Tyyliblogi saa uudet innokkaat blogistit Emmin ja Susannan, joille me toivotamme paljon tsemppiä haastavaan tehtävään. Kiitämme myös Sanoma magazinen väkeä, että ylipäätänsä saimme tällaisen hienon mahdollisuuden päästä sisään blogauksen saloihin.

Suurin kiitos kuuluu kuitenkin ihanille lukijoillemme. Teidän ansiostanne vuosi on ollut upea ja kovin antoisa.

Ihanaa kevään odotusta kaikille lukijoillemme!

Toivottavat tyyliblogistit Heini, Marika, Sari ja Laura

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan ollut reilua kyllä vauvalehdeltä että yhtäkkiä sähköpostit näkyvät, siis kaikkiin blogeihin mihin olen omalla nimimerkilläni kommentoinut näkee nyt vielä etu ja sukunimenikin, mutta toisaalta oli mielestäni oikein että tämä yksi tyyliblogilaisista paljastui, en tiedä kyllä kuka se on. Se oli jännä että mulle ei ollut tullut mitään pahaa varsinaisesti, muutama kommentti eri nimimerkeillä tyyliblogilaisilta sisustamiseen, eikä nekään pahalla, joten henkilökohtaisesti mua ei ole tämä anonyyminä esiintynyt tyylis loukannut, mua loukkaa se että mun ystävien blogiin on laitettua ihan asiattomuuksia kommentteja.

Itse en uusilla sivuilla edes osaa lisätä kuvia, enkä osaa kommentoida!! en itselleni enkä muiden blogiin, en vain saa kommenttia menemään, pöh.

terkuin, tuusis (5 lapsen äiti lastenvaatefriikki tuusis -blogisti)

Vierailija
64/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vain nyt näkee ihmisen syvän kaksinaamaisuuden.Mitä "täydellisen tyylikäs" elämä teettää.

Onneksi suurin osa ihmisistä on hyviä ja rehellisiä.

Vierailija
65/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa varsinaista käytöstä noilta tyyliblogisteilta. kaukana on tuollaisesta käytöksestä kohteliaisuus, ammattimaisuus - ja tyyli. Ehdotankin blogin nimen muuttamista tyylittömyysblogiksi - tai vaikkapa vittuileviksi tammoiksi.

Vierailija
66/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin winterangel satuhäissä ja nyt tämä :D

Vierailija
67/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt oma vastineeni asiaan:

Tämä on julkinen anteeksipyyntöni jarnalle, sekä muille asiasta mielensä pahoittaneille.

Todellakin, olen täysin lapsellisesti, provosoituneena jatkuvasti tyylisuuntauksia-blogistin taholta tulleista negatiivisesta kommenteista, kirjoittanut alle viisi negatiivissävytteiseksi luokiteltavissa olevaa "nimetöntä" kommenttia, jotka eivät kuitenkaan koskeneet millään tavalla jarnan lapsia, vaan liittyivät muihin asioihin, kuten hänen vaatemakuunsa.

Myönnän tekoni, enkä todellakaan ole siitä ylpeä.

Itselleni oli myös todella pöyristyttävää huomata, että esim. tässä ketjussa mainittu IKKS-kohu on lähes kokonaan tyylisuuntauksia-blogistin usean eri nimimerkin takaa tulleista kommenteista alkunsa saanut.

Jostain syystä ärsytin tätä blogistia siinä määrin, että hän on todella useasti kommentoinut erittäin ikävästi tekemiini postauksiin sekä omalla nimimerkillään, että lukuisilla peitenimillään.

Poikien tyyliin Mialle en ole laittanut nimettömiä kommentteja!

Todella surullisena tapahtuneesta, -Laura

ps. www.minityyli.fi-blogi on ollut suunnitteilla jo pitkään ja meidän lopettamisemme oli ennalta sovittu, eikä liity tähän "skandaaliin."

Itselleni oli myös yllätys huomata, että

Vierailija
68/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan jaksaa Tyylisuuntauksia kommentoida yksikseen, ellei siinä jotain taistalla. Jarnan oma persoona ja kirjoitustyyli on sellainen, että uskon hänen suoltaneen vaikka mitään Tyyliblogiin.

Hyvä että Laura selvitti asiaa, asioilla aina se kaksi puolta, ja totuus jossain siellä keskellä.

Vierailija
69/252 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä on?

Vierailija
70/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

räävijöitä Tyyliksien osoitteesta on ainakin se kaksi, sillä onhan kommentteja paaaaljon enemmän kuin "alle viisi" ja myös tosiaan siellä Mian blogissa.

Vierailija
71/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu, olin ennen kovasti tyyliblogin fani. Olisin riemusta kiljuen seurannut blogisteja uuteen blogiin, mutta nyt on enää vaikea löytää samaistumiskohdetta heidän ajatusmaailmaansa. Varsinkaan jos ilkeimpien viestien kirjoittajalla ei ole edes selkärankaa tunnustaa.

Saatte varmasti uuttaa lukijakuntaa uuteen blogiinne. Monet vanhat minun laillani, uskon, jäävät tänne odottamaan uusia tuulia uusilta blogisteilta.

Vierailija
72/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä voi uskoa todeksi!!! Laura, sinä niin hieno ja tyylikäs ihminen.... nytpä toivottavasti opit läksysi!!

Vierailija
73/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti lähettämiä nimettömiä kommentteja puolustuspuheessaan. Kysymyshän tässä kohussa ei viime kädessä ole edes siitä, kuka on sanonut ja mitä, vaan siitä, että Vauva-lehteen jonkinlaisessa palkkasuhteessa oleva henkilö on jatkuvasti mollannut blogistien lapsia, kotia ja elämää. Se on vähän liikaa.

Vierailija
74/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulihan se sieltä, lokaa on heitetty kumpaankin suuntaan. Mietinkin mistä nämä tyyliblogiin tulleet ala-arvoiset kommentit ovat lähtöisin.

Vierailija
75/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettu?

Vierailija
76/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytöstä ja tyyliblogilta menee uskottavuus, jos omaa erinomaisuutta pitää pönkittää toisia "tavisbloggaajia" haukkumalla. Vaikuttaa tosiaan että tällä/näillä haukkuvilla mammoilla ei ole kaikki ihan kohdallaan jos pitää tuollaisesta provosoitua.

Vierailija
77/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogisivuillaan... sieltä niitä on arkistojen kätköistä nyt selailtu ;)

Poistettu?

Vierailija
78/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä Jarna.

En palloile av-palstalla ollenkaan, mutta nyt sain vinkin tähän ketjuun, joten halusin tulla sanomaan sanani.

Olen kommentoinut Tyyliksiin alkuunsa AINA omalla nikilläni ja ystävällisesti, mutta minun kommenttini teurastettiin psytyyn. Sain niin kauheita hyökkäyksiä, etten anää voinut sinne kommentoida jarna-nimellä, tästähän on useita ketjuja Tyyliksissä esimerkkinä.mm. Hopeakuula- ja IKKS-ketjut.

Tyylikset syyttävät minua nuivasta suhtautumisesta heidän blogiinsa, joka ei lainkaan pidä paikkansa. Olen tykännyt heidän blogistaan ja loppuun asti luin sitä päivittäin, mutta innostusta toki hyydytti se etten voinut sinne kirjoittaa omalla nikilläni. Ihmekös, että jouduin alkaa käyttämään eri nikkejä?

IKKS-ketjun voi kukin lukea eikä siellä ole mitään sellaista minkä takana en edelleen voisi omana itsenään seistä.

Samoin on muidenkin kommenttieni laita, olivatpa nimimerkit mitä hyvänsä.

Tyylisten kolmen koplan kommentteja sitten ei voi verrata omiin ei samana päivänä. Ne olivat ala-arvoisia. Siellä kyllä käytiin henkilökohtaisuuksiiin!!! Tämä on puhdas fakta. Jokainen voi lukea blogistani julkistettuja ilkeilykommentteja ja nähdä niiden tason.Osaa kommenteista ei ole edes julkaistu, mutta ne ovat tallessa.

On kylläkin alle viisi ilkeilykommenttia, joiden lähde ei näy, sillä kirjoittaja ei ole ollut kirjautunut. Niidenkin lähde voidaan ip-osoitteesta tarvittaessa selvittää, kuten Susan Kurosen herjausjutussa tehtiin. Varmaa ei ole että ne olisivat tyylisten kirjoittamia, mutta ei myöskään takuuta etteivät ole.

Minulla ei ole ollut mitään henkilökohtaista tai muutakaan kaunaa Lauraa taikka muitakaan tyyliksiä kohtaan.Varsinkaan mitään henkilökemiaongelmaa ei ole, sillä en tunne yhtäkään tyylistä, en ole edes vilaukselta nähnyt, paitsi juurikin Sarin, joka ei kohuun liity.

Sarin maineen puhdistan täten. Hän on ihana ihiminen.Toivon hänelle keikkea hyvää elämässä, kuten toki myös muille tyyliksille onnea valitsemallaan tiellä.

-jarna-

Vierailija
79/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai meinaatko että muut kolme tyylimammaa ovat vastuussa näistä ikävistä viesteistä? Onko asia selvinnyt?

Vierailija
80/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogissa peräisin Tyyliksien käyttämästä s-postiosoitteesta (joka on tullut meille tutuksi mm. lähettäessämme lasten kuvia joulukalenteriin) niin joku sillä osoitteella sisäänkirjautuneena ollut henkilöhän ne on lähettänyt. Laura tunnusti muutaman viestin, mutta ne eivät riitä, sillä ko. osoitteesta tulleita solvauksia on rutkasti enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi