Blogiskandaali
Blogeissa järjestelmällisesti negatiivisia kommentteja ja nälvintää kirjoittaneet paljastuivat tyyliblogin porukoiksi.
Uudistuksen myötä blogin pitäjä voi nähdä kommenttien alkulähteen ja useassa blogissa lähes kaikki vittuilukommentit ovat tulleet tyyliblogin mailiosoitteesta.
Kyllä saa taas olla ylpeä meistä äideistä.
käykää lukemassa esim tyylisuuntauksia...
Kommentit (252)
iiks jutussa oli kyse joidenkin mielestä seksistisistä lastenvaatteiden mainoskuvista muistaakseni.löytyy tyyliksien blogista jostain varmaan.
menee ikuisuus selata listaa loppupään blogeihin kun välissä on varmaan satoja "kuolleita" blogeja. Huoh....
Myös minulle tämä lukijablogien seuraaminen on ihana rentoutushetki aamukahvilla, keskellä päivää tai iltamyöhällä. Toivotaan että käyttöliittymä vielä paranee, jotta lukemista ja bloggausta voi jatkaa.
t. kotiäiti Keski-Suomesta
juuri noihin uudistusta olisi tärvittu ja kommenttien hyväksymiseen jne. nyt lähtivät kaikki valmiiksi hyvät puolet!
Laura kirjoittaa:
22. helmikuuta 2009 kello 8.08
"Siis ei teidän lapset voi tarvita jatkuvasti uusia vaatteita. Postaat joka lauantai uusista ostostoksita ja olet ylpeäkin siitä -häpeäisit! Millainen on sinun hiilijalanjälkesi??
Laittaisit rahat säästöön, vaikka lapsille, niin olisi vähän järkevämpää toimintaa. Kumpikohan olisi lapsille mieluisampaa; saada perinnöksi pieni pesämuna vai talollinen Lindexin rättejä..."
Eli jos on itse tyyliblogin pitäjä niin melkoista kaksinaamaisuutta!
takautuvasti pamahtaa sähköpostiosoitteet näkyville. Ja juu ei, en ole kukaan bloggaajista, näiden ketjujen myötä on vasta tullut tietoon että täällä mitään blogeja onkaan. Paha saa palkkansa ja niin edelleen, mutta on toikin vähän outoa että luulet kirjoittavasi anonyymina ja sitten et simsalabim olekaan.
onko tuo juuri tyyliksiä mutta tiedän että poikin äidille on tullut myös paljon vittuilua. esim että pojilla tyttöjen vaatteita tms juuri näiltä tyyliksiltä
Ei ole Sari, vaan laura.
Sarin jarna on hlökohtaiesti tavannut kerran, ei lauraa.
Minullakin tosiaan suurin osa saamistani negatiivisista kommenteista tulee tyyliblogisteilta..
T: Poikien tyyliin Mia
Meitä on monia jotka tykkää sun blogistasi ihan hirveesti, joten ethän vain lopeta bloggaustasi tämän uudistuksen myötä, ainakaan kokonaan. Haluaisin seurata teidän poikien elämää ja vaatetusta jatkossakin.
T. vakkarilukija
Jarnahan joskus kommentoi Lauran kirjoitukseen että ne piparinkoristeena käytettävät hopeakuulat on yllättävät kovia. Sitten alkoikin aikamoinen Jarnan ryöpytys... Mutta ilmeisesti ei sitten ole Laura, jos nyt oikein Jarnan viestistä ymmärsin. Myös Heini kyllä vastailee kriittisiin kommentteihin aika tylysti, mutta vaikea uskoa että kolmen pienen lapsen äidillä olisi energiaa hengailla blogeissa mollaamassa muita ja olen muutenkin saanut hänestä symppiksen kuvan.
Mitä tulee sähköpostien näkymiseen niin en todellakaan kirjoita enää blogeihin, koska en halua että sähköpostiosoitteeni näkyy jollekin ventovieraalle bloggaajalle. Eikös se ole jo tietosuojasyistä arveluttavaa?
Luulisi tiettyjä tahoja hävettävän ja aika rankasti.
Jatkakaa vaan Jarna ja Mimon äiti ihania elämän makuisia ja näköisiä blogejanne.
Kukahan on vastaavasti tehtaillut niitä aggressiivia kommentteja Tyyliblogiin?
niin määkin kun osaisin käyttää tätä saakelin sivupohjaa! :D
-mimon valvova äiti
Kivaa tutkia vanhoja kommentteja aivan uudessa valossa (esimerkit hopeakuula-keskustelusta):
"Laura kirjoittaa:
16. joulukuuta 2008 kello 21.06
Jospa päätämme tämän jarna-keskustelun tähän.Meillä on jarnan kanssa tosiaan hirmu erilaiset näkemykset lastenpukeutumisesta, mikä on vain hauskaa. Itse käyn usein katsomassa hänen blogiaan, kuvat on tosi virkistävää vaihtelua, kun poikkeavat useasti täysin omasta mausta. Usein jätän kommentoimatta, mutta silloin tällöin laitan palautetta, mutta aina jotain positiivista.
Katja kirjoittaa:
16. joulukuuta 2008 kello 21.31
Laura, sen juuri olen pannut merkille, että kommenttisi ovat aina asiallisia ja kohteliaita. Samoin on muillakin tyyliblogin tytöillä. Kiitos teille siitä!Kauniit käytöstavat on hyvä muistaa netissäkin.Kaikesta ei toki tarvitse, eikä voikaan pitää, mutta töksäytteleviä kommentteja ei ole kiva lukea."
ainakaan reilua se ei ole.
Tiedoksi kuitenkin, että noita "sähköposti on pakollinen" -kenttiä voi tietenkin huijata. Mikään ohjelma ei tarkista sitä, että onko joku sähköposti -osoite olemassa oikeasti vai ei. Ne yleensä tarkistavat osoitteesta ät-merkin ja sen että lopussa on esim. .com/.fi/.org tai mikä tahansa muu pääte. Eli osoite voi hyvin olla vaikka plaaplaa(ät)plaa.com ja läpi menee.
Juu tosi ikava tilanne... Minusta kuitenkin olisi kivempi olla puolijulkisesti tuomitsematta ketaan blogisteista sen paremmin syyllisesta tietamatta. Jarna ei varmasti tarkoittanut aloittaa mitaan noitavainoa kaikkia tyyliblogistia kohtaan vaan han toi asiallisesti faktat esille. Muiden kolmen tyyliblogin pitajan vuoksi toivon, etta kyseinen bloggaaja tulisi itse esille. Itse en mitaan "todistetta" Lauran syyllisyydesta ole nahnyt ja minun blogiini Laura on jattanyt vain erittain positiivisia ja ystavallisia kommentteja. Vaikeahan sita on kenestakaan heista uskoa, mutta ei ole mitaan syyta epailla yhta sen enempaa. Ikava on myos tulla tuomituksi syyttomana, blogistejahan on 4!!!
Minnin aiti
eli http://blogit.vauva.fi/poikien-tyyliin/
t: sasa