Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Blogiskandaali

Vierailija
25.02.2009 |

Blogeissa järjestelmällisesti negatiivisia kommentteja ja nälvintää kirjoittaneet paljastuivat tyyliblogin porukoiksi.

Uudistuksen myötä blogin pitäjä voi nähdä kommenttien alkulähteen ja useassa blogissa lähes kaikki vittuilukommentit ovat tulleet tyyliblogin mailiosoitteesta.

Kyllä saa taas olla ylpeä meistä äideistä.

käykää lukemassa esim tyylisuuntauksia...

Kommentit (252)

Vierailija
221/252 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
222/252 |
27.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien ennen uudistusta tapahtuneiden viestien sähköpostiosoitteen, vaikka kommentoija ei sellaista olisikaan laittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/252 |
13.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellyt, että todella vähän on tullut sinne kommentteja. Mutta eipä tuo uusi tyyliblogikaan kovin aktiiviselle tunnu entiseen verrattuna.

Vierailija
224/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ajan päästä kukaan ei enää edes muista tätä eikä noita blogisteja :)

Vierailija
225/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla peitetään jotain...

Oikei ei voi yleistää, mutta toivottavasti Sanoma Magazine ottaa kantaa työntekijöidensä kirjoituksiin.

Vierailija
226/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä toisaalta kovin moni taida haluta minityyli-sivuilla vierailla tämän episodin jälkeen.

Vähän ajan päästä kukaan ei enää edes muista tätä eikä noita blogisteja :)

Vierailija
227/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa m- kirjaimella alkavista blogeista katosi, omani muiden joukossa.

Mietin vain että aloitanko ollenkaan enää.

Olen sitä mieltä että jos lähtee omaa perhettään ja yksityiselämäänsä netissä levittämään, TÄYTYY kestää kritiikkiä ja niitä negatiivisiakin kommentteja.

Paksunahkainen täytyy olla.

Vierailija
228/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minityylille tämä taisi olla huono ajoitus, en usko että kovin vakaalla pohjalla ovat tämän jälkeen. Itse en ainakaan osaa enää suhtautua heihin, vaikka kuinka pyydeltäisiin anteeksi.

Vierailija
229/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aktiivinen blogien lukija ja nyt olen tutustunut tuohon uuteen blogimaailmaan. Pari blogia on vielä löytämättä.

Voisiko joku siis laittaa linkkiä, mistä löydän Sydämeni laulu -blogin ja Sinkkosen sohvalla??

Vierailija
230/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mistähän löytyy blogi nimeltä Kolmen kopla??????

Vierailija
231/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy Saria jos hän on tähän ihan osaton, hänen juttujaan voisin lueskella.

Vierailija
232/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin kaikki blogit taas läpi enkä tosiaan löydä sydämeni laulua,sinkkosen sohvaa saati kolmen koplaa. :(

lisäsin ison listan oman blogisivuni oikeaan laitaan muiden blogeja ja koitan saada siihen kaikki aktiiviset pistettyä. linkkiä klikkaamalla on helpompi siirtyä.

-mimon äiti

Vierailija
233/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseisen blogin kohtalo kiinnostaa. Minne se on kadonnut?!

Vierailija
234/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se tallella jossa kaksikko käy läpi rankkoja hedelmöityshoitoja?

Vierailija
235/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on tallella,löytyy oikelta blogit otsikon alta ihan omalla linkillään

-mimon äiti

Vierailija
236/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kyselyistä ja kiitos mimon äidille.

En tiedä minne blogini katosi enkä ole varma avaanko sen täällä uudestaan vaiko jossakin toisaalla. Jossakin tulen kyllä vastaisuudessakin bloggaamaan.

Huomasin tuossa muuten,että taitaa spiraalin blogi uupua myös...?!

Minny

Vierailija
237/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himosisustajien blogikin on jossain kadoksissa :/, johtanevatkohan sinnekin tulleiden ikävien kommenttien osalta jäljet samalle sylttytehtaalle?

Käyttäjätestaus on tainnut kokonaan jäädä tekemättä ja aika tökeröä, jos blogistitkaan ei ole koko tästä uudistuksesta saaneet mitään tietoa etukäteen. Mun mielestä parasta koko näissä blogeissa on ollut se, että kommentit näkyy samalla sivulla (ärsyttää pomppia edestakas kommentteihin ja takas) ja viimeisimmät kirjoitukset + kommentoidut on näkynyt nopsaan. Eihän tuosta uudesta vauvan tekijöiden sanoin ota selkoa erkkikään.

Vierailija
238/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä parasta koko näissä blogeissa on ollut se, että kommentit näkyy samalla sivulla (ärsyttää pomppia edestakas kommentteihin ja takas) ja viimeisimmät kirjoitukset + kommentoidut on näkynyt nopsaan. Eihän tuosta uudesta vauvan tekijöiden sanoin ota selkoa erkkikään.

systeemi. Kun ekan ja viimeisen kerran kävin taannoin katselemassa blogeja, ei huvittanut lukea kun kommenttien ja kirjoitusten sekamelskaa oli ihan mahdoton hahmottaa.

Vierailija
239/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä sain mailina tiedon uudistuksesta eilen kun uudistus oli jo tehty ja jonkulaisen "manuaalin".

itsekkään en tiedä jäänkö enää tänne bloggamaan.

Harmittaa oikein isosti monikin asia tässä.

Esim se että mailiosoitteen näkymisen pelossa moni jättää varmaan tästä edes kommentoimatta. :(

minä en ainakaan kyttää mistä kommentti tulee vaikka olisi asiatonkin.oletan että tästä opitaan se että puheittensa takana on seistävä.

Spiraalin blogi löytyi onneksi.

-mimon äiti

Vierailija
240/252 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastatkoon omista mokistaan.

Jokainen, joka on ilkeyksiä laittanut, niin saisi kyllä nyt oikeasti ottaa vastuun siitä, että on ilkeyksiä kirjoittanut ja puhdistaa siten sen maineen, jos tietää, että joku ei ole ilkeyksiä kirjoittanut.

Minua ihmetyttää se, että mikä on tässä vauva/perhelehden vastuu.

Vastuu siitä, että sähköpostit ovat pomsahtaneet esiin on jo tässä nostettukin esiin.

Mutta entä vastuu siitä, että ylläpito on mitä luultavimmin tietänyt tästä ja tämä on sallittu. Onko näille blogisteille maksettu palkkaakin? Työnantaja olisi vähintään voinut tuommoiseen puuttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän