Blogiskandaali
Blogeissa järjestelmällisesti negatiivisia kommentteja ja nälvintää kirjoittaneet paljastuivat tyyliblogin porukoiksi.
Uudistuksen myötä blogin pitäjä voi nähdä kommenttien alkulähteen ja useassa blogissa lähes kaikki vittuilukommentit ovat tulleet tyyliblogin mailiosoitteesta.
Kyllä saa taas olla ylpeä meistä äideistä.
käykää lukemassa esim tyylisuuntauksia...
Kommentit (252)
Varmaan ovat sellaista palautetta saaneet yllin kyllin...
että PYSYTTE POISSA MINITYYLI-blogista. Mainostulot kuivuvat kasaan, sponssaavat vaateliikkeet eivät anna kilpailupalkintoja jne.jne.
Itseäni ei heidän bloginsa kiinnosta enää, nolo loppu!
Saako vaikkapa esittelysivulla olevissa kuvissa näkyvien lasten ulkonäköä ruotia..
Mä olen kommentoinut jarnan blogiin lukuisia kertoja eri nimillä. Aina asiallisesti mutta koska hänen tyylinsä ärsyttää (mauttomuus, ylimielisyys,täydellisyys) välillä olen päästellyt höyryjä mm.heidän kamalista muovilattioista, jarnan omasta täydellisyydestä, shoppausmaniasta, lasten syömisistä yms yms.
En ole yksikään tyyliblogisteista.
Ja varmasti olen ollut anonyymi aina, en ole koskaan edes kirjautunut mihinkään blogisivustolle, Joten jarnaa inhotaan monella muullakin taholla kun tyyliblogissa.
Mitä mä tästä saan? en mitään. Kiva vaan katsoa kun toinen kiehuu.
kuningaskuluttajassa, en nähnyt kuin lopun ohjelmasta.
Tuleekohan uusintana? Tai Areenaan?
Tulee uusintana perjantaina 10.30 ja maanantaina 16.30
että PYSYTTE POISSA MINITYYLI-blogista. Mainostulot kuivuvat kasaan, sponssaavat vaateliikkeet eivät anna kilpailupalkintoja jne.jne.
Itseäni ei heidän bloginsa kiinnosta enää, nolo loppu!
Tämä on ainut oikea tapa vaikuttaa! Älkää menkö niille sivuille tai ostako niiltä keitä he mainostaa. Onneksi on valinnan varaa!
kyllä meni maku näistä tyypeistä että eipä kiinnosta! Pysykäämme pois
Jo useamman vuoden Vauva - lehden keskusteluja seuranneena monia juttuja jää mieleen . Esim. tätä Tyyliblogin Marikaa syytettiin jossain vaiheessa siitä että osti käytettyjä vaatteita pilkkahintaan ( olisiko ollut Finetten vanhoja ) ja hän myi niitä sitten huutiksessa eteenpäin . Samoin häntä syytettiin huutiksessa siitä että ostaa vaatteita halvalla ja myy niitä väärillä tiedoilla kalliilla eteenpäin . Että silleen
Saako vaikkapa esittelysivulla olevissa kuvissa näkyvien lasten ulkonäköä ruotia..
Hehän kommnetoivat asiattomasti juurikin lasten ulkonäköä ym.
Ainakin edelleen myy ja ostaa huutiksessa,joitain vaatteita on ollutkin Tyyliblogissa,mutta vahingossakaan ei koskaan mainitse ostopaikkaa
Ootko sä se sama joka blogissa ja täällä av:llä sanoi tuntevansa jarnan ja haukkui tätä päällepäsmäriksi tms.? Kai sä tiedät ettei sun tarvitse lukea blogia jossa on noin vastenmielisiä asioita???
Mä olen kommentoinut jarnan blogiin lukuisia kertoja eri nimillä. Aina asiallisesti mutta koska hänen tyylinsä ärsyttää (mauttomuus, ylimielisyys,täydellisyys) välillä olen päästellyt höyryjä mm.heidän kamalista muovilattioista, jarnan omasta täydellisyydestä, shoppausmaniasta, lasten syömisistä yms yms.
Ja varmasti olen ollut anonyymi aina, en ole koskaan edes kirjautunut mihinkään blogisivustolle, Joten jarnaa inhotaan monella muullakin taholla kun tyyliblogissa.
Ällöttäviä ne ylimakeat kommentit siellä! Kysykää vaikka, mikä heillä tulee olemaan kommenttien hyväksymispolitiikka.
eipä ne julkaise muita kuin niitä ihquu viestejä, tietenkään.. Ja juu ei taida olla tarvetta niille sponssien vermeille.. Ei kovin eettistä mainontaa.
tiedän vain ihmistyypin. tiedän varsin hyvin että mun ei ole mikään pakko lukea jarnan blogia, mutta se on juurikin huvittavaa saada vahvistusta omalle käsitykselleen millainen on suurperheen lähiössä asuva lindex-mamma, jonka koululaiset vetelee kymppejä kokeista ja jonka perhe syö biodynaamisesti tuotettuja linssipapuja. Täydellinen Äiti.
jarna on niin supercool, niin inhokki että melkeen jo ihana :-D
t.se anonyymi kommentoija
Samat sanat :)
Minä mm. niistä kieroista silmistä silloin kauan sitten mainitsin, ei kukaan tyyliblogisteista., Edelleenkin olen samaa mieltä, Jarnan pitäisi viedä pieni poikansa silmälääkäriin pikimmiten!
Ihmettelenkin miksi ihmeessä Jarna haluaa vyöryttää kaiken syyn tyyliblogistien niskaan? Kaunasta? Koska negatiivisesti kommentoineita siis on varmasti nyt ainakin me kaksi tyylisten lisäksi ;-) , eli 99 % "ilkeistä" viesteistä EI VOI olla tyyliksiltä.
"Hirveen mustaa ja harmaata"... kun rekissä roikkuu mustia ja harmaita vaatteita...
Ovela huomio...
olla taas keskustelussa mukana...
anteeksi minityyliläiset... ;-P
Ihmettelenkin miksi ihmeessä Jarna haluaa vyöryttää kaiken syyn tyyliblogistien niskaan? Kaunasta? Koska negatiivisesti kommentoineita siis on varmasti nyt ainakin me kaksi tyylisten lisäksi ;-) , eli 99 % "ilkeistä" viesteistä EI VOI olla tyyliksiltä.
Nimittäin kun sähköpostiosoitteet lävähti ruutuun, varmasti Jarna mielessä kävi myös että o-ou. Nyt tyyliblogissa nähdään hänet kommentoimassa samassa ketjussa kaikkine aliaksineen, parasta toimia ensin.
kuningaskuluttajassa? Kehui uutta laatutietoisten mammojen blogia?
Sehän tässä on nyt niin huvittavaa että kaikki luulee että jarnaa inhoavat vaan tyylikset. Meitä on lukuisia, ihan tavis-mammojakin. Meillä täällä Uudenmaan peräkolkassa (paikkakuntaa mainostamatta) just juteltiin yks päivä perhekerhossa tästä blogijutusta ja päiviteltiin jarnaa. Ihan tosi, mammojen keskuudessa jarna on vähän niinkuin joku Seiskan pikkujulkkis :-D
Onx teill muuta elämää? Joo ei oo, hulluilla on halvat huvit ja kotiäideillä ilmaiset!
Tuleekohan uusintana? Tai Areenaan?