Keltikangas-Järvisen mielestä siis 1,5-vuotias voidaan laittaa hoitoon.
Kunhan vain ryhmä on tarpeeksi pieni.
Kiitos tiedosta. Eiköhän kotihoito-fanaatikoille ollut tässä tarpeeksi tietoa palvomaltaan proffalta?
t. maalaisjärki-äiti
Kommentit (45)
Olen kotihoidon vaihtoehtona ennemmin pienryhmien ja kodinomaisen hoidon puolesta puhuja kuin päiväkotien.. olen ollut töissä päiväkodissa pienten puolella joten tiedän siitä maailmasta tarpeeksi..
Kun kuitenkin molemmat olette asiasta aika samaa mieltä ja hänen lapsensa on tuollaisessa pienryhmässä. Tällä palstalla on näitä turhautuneita kotiäitejä joiden on pakko vaan änkätä ihan tappelun halusta.
puolustin vain kotiäitien lukutaitoa =) ja on kiva käydä keskustelua ja vaihtaa mielipiteitä, kyllä vastaukseni oli mielestäni ihan asiallinen eikä riidanhaluinen =) ja mitä tulee turhautumisesta, no joo, kohta lapsi herää päikyiltä joten sitten ei ole aikaa enää turhautua =)
Tää on kyllä aika änkkäystä, kun kaikki ollaan KAI kuitenkin LAPSIEMME asialla. Relatkaa nyt mammat ja keskittäkää voimavaranne olennaiseen!
osasin viestisi lukea kun oikein sitä pitkään tavasin, mutta hei olenkin "vain kotiäiti" ei voi siis paljon vaatia =) no sulle ei varmaan tullut mieleen että myös kotiäidit voivat olla lukutaitoisia ja jopa suht korkeasti koulutettuja.. meitä on moneen junaan..
en ole kotihoitofanaatikko, en siis puhu suu vaahdossa siitä että lapsi pitäisi hoitaa kotona 3v asti, mutta olen sitä mieltä että mitä pidempään sen parempi, ja tätä mieltähän ei saa olla täällä ilman fanaatikon leimaa. Olen kotihoidon vaihtoehtona ennemmin pienryhmien ja kodinomaisen hoidon puolesta puhuja kuin päiväkotien.. olen ollut töissä päiväkodissa pienten puolella joten tiedän siitä maailmasta tarpeeksi..
kun minäkin olen ollut aikoinaan kotiäiti ja vieläpä korkeasti koulutettu. Ei se kuitenkaan estä minua naureskelemasta näille kotihoitofanaatikoille, joilla taisi mennä nyt luu kurkkuun :D
17
tietenkin tuo on tuttu fakta, mutta yhteiskunnan käytännöissä se ei näy. Eikä tuosta juuri puhuta muualla kuin näillä palstoilla. Siis kotihoito paras alle 3v. ja jos hoitoon, pienet ryhmät.