Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys yksin lapsen saaneille!

Vierailija
09.12.2008 |

Oletteko olleet kovinkin valikoivia miehien suhteen, kun ette ole kelpuuttaneet lapsellenne isäksi? Siis miksi ei esim se 7 vuoden avomies kelvannut tai se toinen tai se... lapsellenne isäksi? Kerrothan todelliset syyt minulle uteliaalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että haluan yksin päättää kaikesta lapsenkasvatukseen liittyvästä, ja ammattini pohjalta tiedän myös osaavani ne päätökset tehdä yksin.

Vierailija
2/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei minulle mieheksi.

En olisi ottanut miestä vain siksi, että haluan lapsen. Miehen täytyy tuntua minulle oikealta kumppanilta, jos aloitan suhteen hänen kanssaan. Täytyy olla voimakas tunne (=rakkaus) , yhteenkuuluvuus, kunnioitus ja vetovoima.

Vierailija
4/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsihan ei tarvitse sitä että voi rakastaa ja kunnioittaa isäänsä...

Vierailija
5/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertakaikkiaan ole koskaan seurustellut. Lapsen halusin silti. Isä on tuntematon.

Vierailija
6/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen rakkaus isään on kyllä ihan eri juttu kuin miehen ja naisen välinen rakkaus! Lapseni isä on ystäväni, jota kyllä kunnioitan ja josta kovasti pidän ja johon luotan. Hänkin halusi isäksi ja on hyvä isä. Me emme ole pari.

Vierailija
7/7 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tajusin asian raskauden alkuvaiheessa. En jäänyt katselemaan josko ihmeparantuminen tapahtuisi vaan pakkasin kamani ja lähdin...