Kirjoittamatta jääneet otsikot av:lla
Vanhan Volkkarimme kojelauta narisi. Kysyin isältä että mikä siinä narisee. Isä vastasi että "Muistoja Pohjolasta".
Kommentit (293)
Leikkimielinen arvauskilpailu: Oliko se Tulisuudelmassa vai pikkujouluissa?!
Pojan koltiaisella on täsmälleen sama auton rämä kuiin isälläänkin. Ihme että edes liikkuu vielä. Sääliksi käy poikaa, samanlainen on kuin isänsä auto. Siksi minä sen jätinkin.
Huomenta, tulin tänne vaan purskuttelemaan erikoiskahveja.
Ei mull nyt muuta. Kivaa tiistaita kaikille!
Olen viemässä Twingoa syyniin. Mitä pitää ottaa huomioon karsastuksesa? Onko karsastuskonttorilla penkit että voi istua karsastuksen ajan? Onko karsastushenkilö mukava?
-Tytöt tipitiissä
-Mannekiinit miaussa
-Huippumallit haussa
Miten on toiminut, millaisia kokemuksia?
Tuttava suosittelee ja tietäisi luotettavina pitämiään vaihtajia, mutta meillä mies ei innostu päästämään ketään vierasta omaan pariinsa ilman vahtia.
Paljonko olette siivonneet henkilökohtaisia tavaroita pois paristanne ennen vaihtoa? Mihin olette ne vieneet?
Miten pari- yms vakuutukset suhtautuvat vaihtoihin? Entä oletteko vaihteneet autoja?
Voiko vanhalle koiralle opettaa uusia temppuja?
Esim. sheivausta?
Tämä on tärkeä tieto ja kiinnostaa koko av:ta.
Pitääkö sinne viedä omat kepit mukaan? Saako haketta ottaa enemmän kuin lautaselle mahtuu?
Toi Jore on välillä vähän tuollainen vihannes, auttaisiko jos kintuille levittäisi keväällä vähän puuhaketta?
Eli siis haetaan alarajaa, jolla av-mamma vielä lähtee.
Tää oli kompa: Kaikki ties!
Ne on turvassa siellä!
Iso veli on Keijo, tää ois niinko femiiinimuoto siitä.
Se lentää niin kuin kuppa huuleen
mitä lie se raukka luulee
Meillä ainakaan ei hiiskuta sanaakaan siitä Jorella on luomi pakarassa.
Mitenkäs muut?
Jore on sivari, joten meille sopii hyvin tämä meidän rintamakarkuritalo.
Oven pielet on ihan silppuna kun se kääntyillessään kolhii niitä veitikallaan.
Av:lla taisi muutama päivä sitten olla oppisopimus kirurki. Kyll se Jorelta voi yhen ylimääräsen 9cm napsasta. Kevvään kunniaksi :)
Kvarkkipäivä olikin peruuttettu :(
Pitääkö siis kaikkien osallistua vaikka ei itse näkisikään tulevaa?