Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytättekö pojilla mekkoja

Vierailija
24.02.2009 |

jos olisitte kovasti toivoneet tyttöä? huutiksessa usein lukee tunikoiden ja mekkojen kohdalla että myydään kun poika ei tykännytkään. nytkin luki yhdessä tunikassa että kerran pakottamalla saatiin pidettyä mutta pakko se on uskoa että poika on...punaiset legginsit ja kuviollinen tunika, täysin tyttömäinen ja joku pakottaa pojalleen päälle. eikä ole eka kerta tämä. muutenkin ostetaan vaaleanpunaisia röyhelöpaitoja pojille jne.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienellä pojalla olen käyttänyt esim. tyttöjen osaston capreja, kun poikien housut liian leveitä ja eivät usein suojaa polvia ym. mutta niistäkin ainoastaan tummansinistä, punaista, vaaleeaa ym. ilman tyttökuvioita ja koristeita.

Vierailija
2/5 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hullulta kuulostaa muutenkin. Ei niin, että poikia olisi pakko pukea jotenkin tosi nuivasti, mutta minusta ei kyllä ole ihan tervettä pukea poikaa tytöksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä mekkoja tai röyhelötunikoita pojalle pueta, mutta tavallisia vaaleanpunaisia /punaisia vaatteita tai esim. keltainen kukkakuvioinen pusero kyllä.

Syy ei todellakaan ole tuo, että ois toivottu tyttöä, vaan koska pojallamme (2v) on kaksi isosiskoa ja en kyllä osta kalliita vaatteita vaan sen vuoksi, että kaapissa olevat on jotenki väärän värisiä.

Samoin tytöt pitävät ihan suvereenista serkkupojaltaan jääneet tummansiniset ja musta colleget yms.

Vierailija
4/5 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen monta puseroa olen ostanut poikien osastolta, ja hienosti sopii mun mielestä tytöllekkin. tyttäreni tosin rakastaa dinoja ja liskoja sun muita, ettei ihan perus prinsessa kyllä olekkaan=)

Vierailija
5/5 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta punasta kylläkin, silloin jos laitan vaaleanpun. niin täytyy jo olla ehdottoman poikamaista lue esim. vaaleanpunainen kauluspaita, mustat housut, musta skraka ja tummat siisti kengät.

pienelle pojalle (alle kaksi vuotiaalle saatan laitaa paidan jos siinä on esim kukkia)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi