En aio imettää! Minun tissejä ei pilata!
Kommentit (8)
aiot välttää rintojen kasvun odotusaikana?
Mulla ainakin kasvoi jättimäisiksi jo odotusaikana ja riippuivat sitten jo sen vuoksi. Mun kohdallani olisi siis ollut haaskausta jättää imettämättä kun kerran olivat jo " pilalla" . Itseasiassa mä olen nykyään tosi ylpeä rinnoistani. Niistä on ollut ihan oikeeta hyötyä, ne on oikein hengenpelastajat silloin kun vauva ei suostunut mahataudin aikaan mitään mutta syömään paitsi rintaa!!
Vaikka tämä varmaan olikin provo, niin vastaan kuitenkin, älä sitten hanki lapsia ollenkaan!!
neljä lasta olen saanut, yhdenkään kanssa imetys ei onnistunut.. en lähde luettelemaan syitä... halua olisi kyllä ollut ja yritystä..
mutta kyllä nuo rinnat ihan ilman imetystäkin maata kohti menee :D
meinaatko todella onnistua välttämään rintojen kasvun raskaus aikana :D
Ihan ilman mitään raskauksia ja imetyksiä.
Ei imettää ole pakko, mutta tuo on vähän huono syy. Ne kun " menevät pilalle" joka tapauksessa iän myötä, toisilla nopeammin, toisilla hitaammin. Ja voihan niitä käydä korjauttamassa imetyksen päätyttyä.
Esim. Ranskan sairaaloissa äideiltä kysytään suoraan aikovatko imettää ja jos ei, niin ko. lääkettä vaan! Ja noin puolet ei imetä.
Sun asiasihan se on. Ei vois toisten tissit ja niiden pilaaminen/pilaamatta jättäminen vähempää kiinnostaa :) Turha provoaihe
(ja koska kuitenkin vastasin tähän, niin ajattelin ilmoittaa että teit aika turhan aloituksen)