Ehtisikö joku vilkaista tätä tapettia ja auttaa sisustusasiassa? :o)
http://www.tapettitehdas.fi/catalog/50-luku
Elikkäs tästä tuota Birger Kaipiaisen puna-mustaa Kiurujen yö-tapettia haaveksin makkariin päätyseinälle.... mitä mieltä olette, onko kuinka hallitseva tapetti väreiltään? Minkä väriset tapetit muille seinille sitten sopisi, en halua mitään synkkää tunnelmaa makkariin (tosin valoisa huone kyseessä :). Entä mikä väri lattiaan tulisi..? Ja mitä värejä voisi yhdistellä verhoissa ja peitteissä ym..?
Kiitos jos viitsit vastata <3
Kommentit (25)
Aina löytyy uusia kivoja vaihtoehtoja, kääk en osaa kohta millään päättää!! Ja vessaan ajattelin vaihtoehtona myöskin tuota Auringonkukkaa, entäs sitten tason väri... allas on valkoinen tason päälle asennettava malja-allas.
ap
en pidä vihreästä ja haluan makkariin lämpimän tunnelman. Mutta ihanaa kun täällä on muitakin joita kiinnostaa katsella retrotapetteja, nyt on lähdettävä nukkumaan (vaikkei kyllä malttaisi), palaan huomisiltana taas katsomaan josko on tullut lisää vinkkejä ja kommentteja :o)
Hyvät yöt kaikille!!
ap
Varsinkin Lumikide on tosi mahtava. Ymmärrän silti, että
valinta Hahtuvan välillä on vaikea. Voisiko Hahtuvaa laittaa
toiseen huoneeseen?
Ap:lle minäkin suositan Leijonaa. Siitä saa hyvän pohjan
ruskeasävyiselle makuuhuoneelle.
Mä oon aatellut tapeitoida makkaria tuolla Leijonalla (ruskeana just) tai sitten veikkailen Lumikide-tapetin (VAIN yks seinä!!) ja Hahtuvan välillä...
Mut toi Leijona on suosikki!!
tuon turkinpippurin kanssa 70-lukua henkivää viilutettua puuta,tummaa
Mä oon aatellut tapeitoida makkaria tuolla Leijonalla (ruskeana just) tai sitten veikkailen Lumikide-tapetin (VAIN yks seinä!!) ja Hahtuvan välillä...
Mut toi Leijona on suosikki!!