Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paleleeko teitä hulluna alkuraskauden aikana?

23.02.2009 |

Olen itse viikolla 7 ja aivan jäässä koko ajan!

Enkä jaksaisi odottaa ultraa, kun lukee noita juttuja että siellä ei olekaan sydänääniä :(

Voimia kaikille teille siis, toivotaan että kaikki on hyvin...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se on aivan normaalia. En nyt muista millä sitä selitettiin...jotenkin taisi liittyä siihen, että alkuraskaudessa äidin ruumiinlämpö saattaa nousta puolikin astetta...odota kun pääset tänne loppusuoralle niin ei enää todellakaan viluta =) hiki tulee jo sohvalla istumisesta =)

Onnea odotukseen! Toivotaan että kaikki menee hyvin! Varmasti menee!

Äiti1983 ja "Alma" rv 37+6

Vierailija
2/9 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minullakin toinen, mutta en muista tälläista horkkaa kokeneeni ensimmäisen kanssa... jospa se olisi eri sukupuolta tällä kertaa :) Miehelläni siis 2 poikaa jotka ovat meillä silloin tällöin ja itselläni poika, eli tyttöä odotellessa :)

Vaan käy se poikakin toki!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös esikoinen poika, enkä muista tälläistä järkkyä palelua, kahden viltin alla istun illat. Ja ihan samoin miettein, että ehkä tää sit enteilee tyttöä, mutta nää nyt on näitä omia uskomuksia joita ehtiikin pohtia seuraavat kuukaudet ;)

Vierailija
4/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alko 27. viikko, ja vähän helpottaa tuo. Vaikkakin vieläkin on välillä sellanen olo et pitäis olla kaks peittoa päällä.. :D

Vierailija
5/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä johtunut vain säistä... Illalla oli aina pakko käydä kuumassa suihkussa, että edes pystyi harkitsemaan nukkumaan menoa ja päivälläkin torkuin usein viltin alla sängyllä. Palelu oli ihan tolkutonta,. Raskaus oli neljäs ja aiemmissa ei tuota ole ollut, muutenkin mulla on olleet oireet aivan erilaisia raskaudesta toiseen. Itselläni tuo palelu helpotti kolmannen raskauskuukauden jälkeen.

Tuli muuten poika (mulla kolme poikaa ja tyttö)...

Vierailija
6/9 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin paleli ekan kolmen kuukauden aikana ihan hulluna. Kuvittelin koko ajan että flunssa on iskemässä päälle ilman muita oireita, mut ei se sit kai flunssaa ollu. :)

Vierailija
7/9 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudesta riippumatta.

Vierailija
8/9 |
26.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen palellut hulluna alkuraskaudesta. Normisti palelen tosi harvoin ja nukun yleensä nakuna. Alkuraskaudesta on ollut pakko nukkua pyjamassa ja villasukat jalassa... Ja välillä kahdenkin peiton kanssa.

Nyt ei enää tod. palele.

kotilo 37+1

Vierailija
9/9 |
28.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uusi juttu mullekin tämä palelu! Oon nukkunut nyt joka yö yöppäri päällä ja sukat jalassa. Sohvallakin palelee aina ja saa tempoa vilttiä päälle. Ei mulla ekassa raskaudessa tällaista ollut. Jostain tosiaan luin että alkuraskaudessa ruumiinlämpö nousee...