Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne kuorsaava äiti nukkumaan?

Vierailija
23.02.2009 |

Ongelma tämäkin. Olen ihan tajuton kuorsaaja, mies joutuu nukkumaan korvatulpat päässä. Luulen, että tulevalle vauvalle ei ole hyväksi nukkua sellaisessa melussa. Laittaako sitten isä nukkumaan vauvan kanssa ja äiti eri huoneeseen. Kun ei oikein vastasyntynyttä raskisi heti omaan huoneeseenkaan laittaa yksin.

Ja ylipainosta tässä kuorsuaksessa ei ole kysymys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälläni on samoja ongelmia, ja katkeileva hengitys. Se on saanu jonkun laitteen tai maskin mitä pitää yöllä... Voivat myös leikata tai neuvoa ruokavalion ja nukkuma-asentojen kanssa jotka voi antaa helpotusta... Vauva ei melusta hätkähdä, parempi onkin että oppii niin ei turhaa heräile!

Vierailija
2/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle sanottiin neuvolassa että mahassa on meteliä. jos ette totuta vauvaa hiljasuudessa nukkumaan niin se ei kuorsauksesta hätkähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla kuorsaus on alkanut raskauden aikana kasvavan vatsan myötä. On aivan hirveää nähdä mies todella pöpperöisenä herättyään, kun ei ole raukka saanut nukuttua kunnolla edes tulpat korvissa. Odotan todella, että tämä vaiva häviää osaltani, kun vauva syntyy, koska kuorsaus alkoi raskauden viimeisen kolmanneksen alettua. Mutta vauvan syntymään asti lähinnä mies meillä opettelee yövalvomisia... Asutaan niin pienessä kämpässä, ettei ole muita vaihtoehtoja kuin joko nukkua samassa punkassa tai pikkuisen eteisen lattialla (jossa taas minä ramppaan pitkin yötä, kun käyn vessassa useamman kerran).

Vierailija
4/9 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

päinvastoin "kuulee" että on joku lähellä.

Vierailija
5/9 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin jos on nuhaa tai tosi väsynyt kun menee nukkumaan. Oletko kokeillut niitä breath right, eeze yms. suihkeita ja nenälappuja jos ne auttais? Mä en ole vielä saanut aikaiseksi kokeilla kun mies on nyt viikot työn takia pois kotoa niin saan kuorsata rauhassa =)

Vierailija
6/9 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pihalle telttaan! Ja luulen, että lapsesi on jo saanut loppuelämän kestävän trauman, kun on noin hirvee isoäiti. Otan osaa!

Vierailija
7/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole todella isoäiti ongelman takana vaan isoisä, jolta äiti peri ahtaan nenän ja kuorsauksen. Ja telttaan ei tarvitse ketään laittaa: on makuuhuone vaikka lapselle, isälle ja äidille kullekin. Pointti oli se, että onkohan vauvan terveellistä nukkua melussa, jossa raavas mieskään ei pysty nukkumaan ilman korvatulppia. Ja toisena se, että mielestäni pienen vauvan ei ole soveliasta nukkua yksin, varhainen vuorovaikutus jne.

t. kuorsaava nainen

Vierailija
8/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä on kuorsaaja mies. Välillä oikein ihmettelin, miten vauva/lapsi pystyi nukkumaan siinä hirveässä metelissä. Usein vielä tuntui änkeävän siihen miehen naamaan kiinni. Eli luulenpa, että vauvalle tämä kuorsaamisääni liittyy vain vahvasti turallisuuden tunteeseen. Siihen, että tietää koko ajan jonkun olevan lähellä. Sitä en sitten tiedä, jos kuorsaat niin lujaa, että tietyt desibelirajat ylittyvät;) Ja voi olla, että jatkossa sitten joudutte nauhottamaan sun kuorsausta ja soittamaan sitä lapselle kun yritätte siirtää sitä omaan huoneeseen, jos on niin leimautunut tuohon ääneen;)

Vierailija
9/9 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvasi ole kuullut tajutonta kuorsaamistasi kohdussa, joten se on sille tuttu ja turvallinen ääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan