Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloa... :( Käykö kenellekään muulle näin? (vessassa käynnistä)

Vierailija
23.02.2009 |

Mua ärsyttää kun monta kertaa vuodessa käy niin että vatsani toimii ns. yliaktiivisesti ja pönttö ei vedä jättimäistä tuotosta :(

Äskenkin jouduin urhaamaan vessaharjamme saadakseni tukoksen auki.

Olenko anatomialtani jotenkin poikkeava vai käykö muilla koskaan näin?

(En sattuneesta syystä kehtaa kysellä tätä keneltäkään kasvokkain. ;) )

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on tuo kummallinen suolen toiminta. Jotkut vanhanaikaiset pöntöt nyt jotenkin jaksavat hotkaista tuotokset mutta usein saa myös aivan todella vääntää vessaharjalla perään.

Tämä siis ei kerran vuodessa vaan aina.

Kai tälle on jokin lääketieteellinenkin selitys vaan en tiedä mikä.

Mies pysyy vuosi toisensa jälkeen laihana vaikka syö kuin hevonen kaikkea meiltä muilta "kiellettyä" lihottavaa. Olisiko aineenvaihdunnalla jotain tekemistä asian kanssa?

Mua ärsyttää kun monta kertaa vuodessa käy niin että vatsani toimii ns. yliaktiivisesti ja pönttö ei vedä jättimäistä tuotosta :(

Äskenkin jouduin urhaamaan vessaharjamme saadakseni tukoksen auki.

Olenko anatomialtani jotenkin poikkeava vai käykö muilla koskaan näin?

(En sattuneesta syystä kehtaa kysellä tätä keneltäkään kasvokkain. ;) )

Vierailija
22/30 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps. Jos ei aukea niin elä laita toista, koska se voi olla sotkuinen juttu. =(

Nimim. Kokemusta löytyy =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ehtisi tukkeuttaa pönttöä

Ihan näin maalaisjärjellä ajatellen..

Vierailija
24/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti (eli noin 340 kertaa vuodessa) vatsani toimii ihan normaalisti mutta toisinaan minulle tulee outoja "kohtauksia" niin että vessaan on lähes juostava ja tuntuu että kaikki tulee ulos vauhdilla...

Tämä ei liity vatsatauteihin vaan tapahtuu syömisistä riippumatta ja toimituksen jälkeen olo on hyvä ja kevyt.

Jokaisella ihmisellä on pari kiloa sitä itseään suolistossa joten se määrä ei sinänsä ole ongelma vaan se että se melkein kaikki tulee kerralla ulos...

-ap

Vierailija
25/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pieni ja hento ihminen olen, joten en tiedä mistä se kaikki tulee. Mulla onneksi tulee yleensä kahdessa lastissa kun käy niin kuin ap:lle. Ehtii sitten ekan vetäistä pois ennen seuraavaa.

Vierailija
26/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai siinä nyt ehtii pöntön vetää! :D

vedät vaikka samalla kun istahdat siihen,ei kukaan voi olla noin yksinkertainen! :D:D

Vierailija
27/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tavara tulee minuutissa niin että istut krampissa vapisten kykenemättä liikkumaan niin ei tosiaan pysty.

Jos pystyisin niin kai olisin kaikkina näinä vuosina tehnyt niin..

-ap

Vierailija
28/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on putket jotenkin tukkeutuneet, että eivät vedä kunnolla. Soita huoltoyhtiöön ja kysy mitä voisi tehdä. Ja siis voi olla putkistossa vika vaikka välillä vetää ja välillä ei. Meillä oli kissanhiekka tukkeuttanut putket, oli vain pienen pieni reikä mistä mennä.

Vierailija
29/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu pelkästään meidän putkistä, näin käy joka kerta kun vatsani reistailee noin; paikasta riippumatta.

Vessa vetää muuten aina ihan normaalisti.

(Eikä tarvis muutenkaan soittaa huoltoyhtiölle, riittää että sanon tolle omalle "talonmiehelle" kun omakotitalossamme asutaan.. ;)

-ap

Vierailija
30/30 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni kävi usein niin, mutta nyt hän on oppinut "pätkimään" tuotosta jottei liian nopeasti tule kaikki pötkönä. Ruokavalio auttaa, katsele netistä mikä pehmentää tulosteen, ja löytyy erinäisiäjuotaviakin jotka pehmentävät vatsaa. Käytän niitä toisinaan itsekin.

Tulipa vaan tästä mieleen kun kerran kesätöissä (yli 10vee sitten) siivotessa vessaa menin erään miehen jälkeen juuri kun tuli ulos ja vetäs pöntön. Siellä odotti niin pitkä pötkylä (oli lyönyt kannen kiinni ja häipyi eikä tiennyt mitään) ja sai tosissaan miettiä mitä sen kanssa teen. Ei meinannut harjalla saada edes palasiksi. Itse olin häpeissäni miehen puolesta joka ei tiennyt asiasta mitään, vaikka nyt aattelen että mitä häpeämistä siinä ees oli...toki olis ite voinu hoitaa sen alas asti:D