Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian huutonet-kohteisiin alkaa yleensä tulla huutoja? Laitoin eilen illalla kohteita myyntiin

Vierailija
22.02.2009 |

ja vielä ei ainuttakaan huutajaa... kaksi viikkoa pistin myyntiajaksi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttuja myynyt, yleensä aina heti tullut ensimmäinen huuto, mutta yleensä vasta hieman ennen sulkeutumista rupeaa huutoja tulemaan enemmän.

Vierailija
2/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itsekään huuda mitään ennen kuin silloin, sillä en halua muiden "huomaavan" hyvää kohdetta ja joutua korotuskilpaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluiten mahdollisimman lähellä sulkeutumista. Toivon että sillä tavalla niin monet ei huomaisi minulle mieluisaa kohdetta -> vähemmän/ei ollenkaan kilpahuutajia -> saan tuotteen varmemmin ja halvemmalla.

Vierailija
4/8 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyn paljon huutiksessa ja huutoja tulee miten sattuu. Joskus heti, joskus vasta viime tipassa.

Vierailija
5/8 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan kannattanut laittaa vaan viikoksi auki. Helppo sulkea ja laittaa uusiksi, kun ei ole vielä huutoja tullut. Ehdit korjaamaan tilanteen.

Kirjautuneena sisään, menet ilmoitukseen. Ilmoituksen alareunassa on kohta, jossa on vaihtoehdot täydennä kohteen tietoja tai lopeta huutokauppa. Se on siis siellä piilossa pudotusvalikossa. Siitä suljet ja laitat ilmoituksen uusiksi.

Uusiksi laitto löytyy suljeutuneen ilmoituksesi aivan alareunasta.

Vierailija
6/8 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa on ihan hyvä myyntiaika, ei sitä tarvitse alkaa vaihtaa. Yleensä viimeisinä päivänä alkaa tulla huutoja paremmin, joskus se yksi (joka riittää, kun itse tietää että AINAKIN siihen lähtöhintaansa on tyytyväinen) ja joskus alkaa kunnon kilpailu viime minuuteilla. Viimeksi tuli yksi kolmantena päivänä, sitten ennen sulkeutumista pari päivää tipoittain pari, ja viimeiset tunnit ja minuutit huudettiin aivan simona kilpaa! Mutta yksikin huuto riittää, se on periaate. Ja mäkin yleensä odotan loppuun asti ennen sitä ainoaa/ekaa huutoani, etten turhaan nosta hintaa huutamalla liian aikaisin.

Huutajana sanon että pari viikkoa on parempi koska esim. itse en käy usein huutiksessa lukemassa ilmoituksia, ja kahdessa viikossa ehtii tutustua tarjontaan ja tehdä päätöksen, jos jotakin todella haluaa. Ei tule paniikkia, että voi ei, pikainen päätös tehtävä.

Vierailija
7/8 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmän huutoajan laittaa, sitä kauempana kohde on. Mä en ainakaan itse koskaan eti kohteita jotka sulkeutuu pitkän ajan päästä. Yleensä ittekkin huudan ihan pikkasen ennen sulkeutumista.

Vierailija
8/8 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilisäpäivän lähellä,tai kotihoidontukien maksupäivänä niin jo tulee huutoja. Tämän olen huomannu jo esean vuoden ajan. Jos huuto sulkeutuu puolessa välissä noita päiviä, niin harvemmin kukaan huutaa varsinkaan lastentarviketta ja vaatetta,