Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä positiivisia puolia on siinä, että vauva syntyy lokakuussa?

Vierailija
22.02.2009 |

Pelottaa, se on niin synkkää aikaa, kaamos pahimmillaan. Ja siitä sitten jatkuu pitkään se synkkyys, onko se pelkkää pimeydessä tarpomista vauvan ensimmäiset kuukaudet? Pelkään myös masennusta, siihen taipumusta. Olisi ollut ihanaa saada vauva esim huhtikuussa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi lisää: jos on kurja ilma, ei kukaan odota sinun menevän pienen vauvan kanssa reippaasti ulos vaan voit rauhassa jäädä sisällä lämpimään :)

Ei tartte pelätä että hyttyset syö ihan pientä vauvaa. Tai äidin tissejä ;)

Vierailija
22/23 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksyn vauvat oppivat tosi nopeasti menemään "järkevään" aikaan nukkumaan ja yö (jolloin olisi tarkoitus nukkua) erottuu kyllä selvästi päivästä. Eli oikeen hyvä aika!

Ekat puol vuotta menee kuitenkin elämään opetellessa ja kevään koittaessa vauva on jo näppärä puolivuotias - lomailut ja reissut onnistuu ihan loistavasti sen ikäsen kanssa ja kenties saat itsekin jo nukkua kokonaiset yöt eli hiljaiselotalven jälkeen ainakin minä koin kevään tullen että vauvan kanssahan voi tehdä mitä vaan! KEsä oli ihana ja vauva suloinen & helppo!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset viikot ja kuukausi lapsen kanssa ovat hyvin käpertynyttä elämää.

Minä nautin suunnattamasti marrasvauvastani. Sai hyvällä omalla tunnolla käpertyä sohvannurkkaan pitelemään vauvaa. Ulkona sai tuullaa ja tuiskuttaa, meillä oli lämmin ja hyvä olla - kynttilät vain paloivat.

Jos vauva olisi syntynyt esim kesäkuussa, minulla olisi ollut koko ajan ajatus, että nyt ulos kun siellä (kerrankin) paistaa aurinko. Kaamosvauvan kanssa ei ole sellaista ongelmaa.

Ja yksi pointti, mikä tuli jo esiin aikaisemmin. Tärkeintä on, että vauva syntyy!