Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet naisesta, joka ottaa suihin mielellään ja nielee spermat?

Vierailija
22.02.2009 |

.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti klitoriksen alapuolella, sitähän voi vahingossa kielellä lipaista, kun vähän häppäreitä raottaa, hyi helevetti, makunsa kullakin.

kyllä sillä naisella täytyy olla kusta päässä joka spermaa nielee. Se kusi ja spermahan ovat luonnostaan lähekkäin. Sääliksi käy vaikka se sairautta onkin.

Vierailija
22/58 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy Lady:ltä

[url] http://nasty.foorumit.fi/index.php [/url]

Tuo Foorumi on auttanut minua paljon vakavammissakin aiheissa. Miksi pitää yleensäkin kysellä mielipidettä naisesta joka ottaa suihin? Jokaisen oma asia ja itse kyllä nautin suuseksistä sekä antajana ja ottajana. Nielen mitä nielen, mutta pääasia on että vastapuoli nauttii. Aloittaja taitaa olla varsin katkeroitunut ja suuseksittä pitkään elellyt reppana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
23.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä te tiukkapipot teette tällä palstalla?Vilkuilette salaa toisella silmällä?

Vierailija
24/58 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..roiskinut sun suuhun ?? heh heh.. Pitää olla aikamoisessa puutteessa jos alkaa valkovuotoa valuvaa naista imeskellä...heh hehh...mutta toisten pitää...heh hheh

Vierailija
25/58 |
24.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen on paras. Ei voi muuta sanoa.

Vierailija
26/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sillä naisella täytyy olla kusta päässä joka spermaa nielee. Se kusi ja spermahan ovat luonnostaan lähekkäin. Sääliksi käy vaikka se sairautta onkin.

Et taida olla ihan fiksu?

Toivottavasti et ole saanut huijattua ketään naimisiin kanssasi.

Vierailija
27/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... tai sit jos anoppilan lakanoihin ei viitti jättää tahroja.

Siis anopin lakanat nimenomaan on syytä merkata spermalla. Näkee anoppikin että tyttärensä on naimisissa miehen eikä hiiren kanssa.

Vierailija
28/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan erittäin mielelläni suihin ja nielen aina. Niin minut opetti tekemään se ensimmäinen mies, jolta suihinoton salat opin. Pitkän aikaa (vuosia) luulin, että kaikki naiset nielevät, enkä vieläkään tiedä mitä muutakaan tekisin. Se vaan kuuluu asiaan, ja on niin helppoa ja siistiäkin :-) Rakastan ottaa suihin. Se hellä "vallantunne", että tiedän olevani hyvä ja saavani miehen laukeamaan kun haluan, on juovuttava ja ihana, ja sitä haluaa vaan lisää.

Valitettavasti olen ollut sinkkuna tässä nyt ja mulle ei kuka vaan mies kelpaa. Miehen pitää olla kiltti (ei väkivaltainen ja/tai alkoholisti), kohdella mua kunnioittavasti ja käyttäytyä yleensäkin hyvin. Tapasin joulun aikaan ihanan uuden miehen ja kun sain miehen sänkyyn, en malttanut olla ottamatta samantien suihin. Mies kyllä tottakai nautti, mutta luulen, että hän vähän pelästyi .. tapailimme muutaman kerran ja sitten se loppui :-( Joten ei sekään, että on hyvä suihinottaja kaikille miehille 'riitä'...

Mutta toivotaan, että mulle löytyy se oikea mies, joka nautti ja arvostaa sitä että otan suihin ja joka saa mut tuntemaan oloni oikeaksi, rakastetuksi Naiseksi! :-)

Vierailija
29/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

..vaimoksi sellaista naista, joka on miesten spermoja niellyt. En sitten koskaan, vaikka olisi ainut nainen maailmassa....näin on....

Vierailija
30/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs hyväksytkö, jos on niellyt touhutippoja?

..vaimoksi sellaista naista, joka on miesten spermoja niellyt. En sitten koskaan, vaikka olisi ainut nainen maailmassa....näin on....

Vierailija
31/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,kaikki tämä voi olla hemmetin mukavaa ja kiihottavaa ja nautinnollista,,,,mutta kun mennään toisten eritteiden nauttimiseen, silloin mennään yli laidan. Sperma kuuluu heittää pimppaan ja sillä siisti. Vähän on sellainen käsitys, että nämä suuhun roiskijat ovat lapsena jääneet hiukan valvontaa vaille ja saaneet kaivella nenäänsä ja syödä räkäänsä. hyh hyh...

Vierailija
32/58 |
25.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska siinähän mies saa naisen eritteitä suuhunsa..... Sori vaan mutta mun mielestä oot hiukan estynyt.....

,,kaikki tämä voi olla hemmetin mukavaa ja kiihottavaa ja nautinnollista,,,,mutta kun mennään toisten eritteiden nauttimiseen, silloin mennään yli laidan. Sperma kuuluu heittää pimppaan ja sillä siisti. Vähän on sellainen käsitys, että nämä suuhun roiskijat ovat lapsena jääneet hiukan valvontaa vaille ja saaneet kaivella nenäänsä ja syödä räkäänsä. hyh hyh...

Vierailija
33/58 |
01.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret aika monesti nuolee kullin spermasta puhtaaksi perinpohjaisesti

Vierailija
34/58 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sperman nieleminen. Seksissäkin ensisijaista.

Vierailija
35/58 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis teen sitä kyllä aika usein, mutta mies ei siitä erityisesti piittaa. Hänelle on sama ruiskiiko muualle, syljenkö pois vai nielenkö. Ihan siisteyssyistä sitten välillä nieleskelen :-)

Vierailija
36/58 |
02.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sperma terveellistä nieltynä?

Onko sperma terveellistä nieltynä?

Vastattu: 02.03.2009

Sperma itsessään on ravinteikasta ainetta, joka sisältää noin 30 ainesosaa ja sitä jopa suositellaan naisille nieltäväksi etenkin raskauden aikana. Joidenkin tutkimuksen mukaan odottavan äidin nielemä sperma saattaa ehkäistä raskausmyrkytystä ja vaikuttaa suotuisasti immuunijärjestelmään. Sperma sisältää hivenaineita, kuten sinkkiä, seleeniä, fosforia ja kaliumia. Lisäksi siitä löytyy C-vitamiinia, B12-vitamiinia, kalsiumia ja magnesiumia sekä sokereita, steroideja, entsyymejä ja aminohappoja. Näiden aineiden tehtävänä on ravita ja suojella siittiöitä naisen elimistössä. Sperma on enneminkin vitamiinipommi kuin kaloripommi, sillä energiaa yksi siemensyöksy sisältää keskimäärin vain 10-15 kaloria.

Vierailija
37/58 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon usein siskoni kanssa,ei mitään hävettävää. Pesemme toisemme usein, siskolla on isot rinnat. Sisko taas sanoo mulla iso pippeli. En ole nainut pimpiin, sisko antaa naida pyllyyn.  Äiti yllätti meidät kun nain siskoani, luultiin nyt tulee satin kutia. Juuri ehdin lauveta siskoni pyllyyn, spermat valui pois. Sisko meni suihkuun, jäin odottamaan vuoroani. Äiti kysyi onko tätä jatkunut pitkään, en osanut vastata. Äitini kanssa suihkussa, tarkasti kivekseni, peniksen, terskan. Äitini on gynekölogi. Sanoi nyt katsotaan siemennesteen laatu. Alkoi hyväillä kaluani rintojen välissä, sain naida äitiä pyllyyn, kohokohta oli valmis, äiti otti kaluni kokonaan suuhun, laukesin suoraan nieluun. Äiti oli tyytyväinen, kalu on miehen mittainen, vaikka olen 12v.

Vierailija
38/58 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini pesee pyykkini, huomasi spermaiset kalsarini. Oltiin suihkussa runkkasin siellä, ovi kävi. Äiti tuli myös suihkuun, sanoi älä roiski lattialle. Laukesin kaksi kertaa, äitini suuhun. Sanoi nyt sain energiaa täysin mitoin, tämä tekee vatsalle hyvää.

Vierailija
39/58 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän valkovuodon mausta, nuolen tätini pimpin kun tapaamme. Olemme tätini kanssa 69 asennossa, saan usein siemensyöksyn, tätini on kultainen nainen. 

Vierailija
40/58 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä vikaa, jos sen sperman haluu niellä?? Itse otan mieheltä joka kerta suihin, koska saan tietysti vastinetta ja hyvää sellaista. Ja jos suuhoidolla vien homman loppuu asti, nii kyllä nielen ja vielä puhtaaksi imen :D Ällöttävää on sylkeä se pois ja sit sperma valuu munaapitkin lakanoihin tai ties minne... Ja spermassa on paljon protskuu, joten terveellinen vaihtoehto :D Enkä usko, että miehestä mukavalta tuntuu, ku spermat valuu pitkin munaa? :D Suoraansanottuna rakastan antaa suuseksiä ja tietty miehelle nautintoa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan