Aina kun näen raskaana olevan, mietin sitä 20 vuoden työmaata
Ja nykyaikaa. Lapset älykännyköillä, lapset etsimässä meikkejä, lihavat lapset juomassa ja syömässä lisää sokeria ja entäs päihteet
kellekään teille ei luvata että tie on tasainen ja onnellinen. Ja mieti jos lapsi onkin samanlainen oneglmateini ku sä olit? Et sinä rahallakaan voi jästipäätä muuttaa .
Kommentit (27)
Mitä ajattelet kun näet 16-vuotiaan työntävän kaksosiaan Thulen rattaissa?
Rahahan se onkin ratkaisu elämän ongelmiin.
Suurimmasta ei tule samanlaisia luusereita kuin sinusta.
varnaankin sulle paras vaihtoehto ettet hanki/saa lapsia
Jollakin se voi olla koko loppuelämän työmaa jos lapsesta tulee luuseri häviäjä.
Sometyrkyt 30-40 vuotiaat tekohuulet opastaa 10vuotiaita tuohon keinomaailmaan. Huvitus ja häväistys! Omat lapset paksuja.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa miettiä ihan muita asioita.
Kolahti?
Onko rihkamakynnet mintissä? Ei apua näitä !
Minä sain loppuelämän työmaan, kun lapsi syntyi vammaisena. En tiedä kuka hänestä huolehtii, kun minusta aika jättää.
Ottakaa lisää täytehoitoja pursuhuulet, tyynytäytepposkipäät ja muovikynnet kauneutenne HUUMAA..!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolahti?
Ei kun olin samanlainen kuin sinä, mutta sitten rupesin miettimään muita asioita. Suosittelen samaa sinulle.
Ai, itse mietin miten onnellista ja merkityksellistä loppuelämää tuo tuleva äiti saa kokea<3
Itse mietin että toivottavasti kyseinen tuleva äiti on tarpeeksi kypsä vanhemmaksi, ei ole traumatisoitunut tai jos on, niin käsitellyt traumansa. Myös koulutus, äly ja tulot pitäisi olla kunnossa.
En ajattele toisten raskauksista mitään, mutta kun kuvittelen itseni samaan tilanteeseen, mietin vain kaikkia niitä sairauksia, joita lapsi voisi joutua kokemaan. En halua langettaa sitä tuomiota lapselle enkä itselleni.
Vierailija kirjoitti:
sen teen, päätin vaan jästipäitä muistuttaa todellisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ai, itse mietin miten onnellista ja merkityksellistä loppuelämää tuo tuleva äiti saa kokea<3
Hattaraa.
Ajattelu ei selvästikään sovi sulle.
Mää ajattelen vain, että miten mukavaa, että joku saa lapsia. Jos on raskaana, oletettavasti sellaisen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen teen, päätin vaan jästipäitä muistuttaa todellisuudesta.
Mikä todellisuus? Neljä, jo aikuista lasta tukevasti työelämässä. Välillä tietty oli rankkaa, mutta eipä tuo nyt mitenkään ylivoimainen urakka ollut. Nyt saa sitten miettiä itseään enemmän ja on vapaus tehdä mitä haluaa.
Kumma, että ihminen on kyennyt kasvattamaan jälkikasvunsa muutaman kymmenen tuhatta vuotta ja just nyt just sun täytyy muistuttaa, millaista se todellisuudessa on 😂 Nyt on kova!