Olipa typerä Laitisen kolumni Iltalehdessä.
Kommentit (10)
ihan hyvä kolumni kyllä. Herätti ajatuksia.
Jostainhan sen on kirjoitettavan senkin. Todella pöljä kirjoitus, onneksi ihan kaikki eläkeläiset eivät ole noin omahyväisiä ja valikoivalla muistilla varustettuja. Useimmat kyllä on.
Pakko sitten jostain repiä ilonsa.
Pitäisikö nykyajan vauvoille sitten syöttää pullaa?
Tosin mä en oo tota äijää pahemmin aikaisemminkaan pitänyt minään järjenjättiläisenä ajatuksineen, melkoinen sovinisti tuntuu olevan.
Mä en tällä hetkellä tiedä miten mun elämä vois olla parempaa, vaikka joudun/saan katsoa että lapseni pistävät kypärät päähän tai että mä autan heitä luistinten kanssa.
Taitaa ottaa arkistosta vanhoja, vaihtaa muutaman fraasin paikkaa ja siinäpä se. Helppoa kuin heinänteko!
Missä kahvilassa olet nähnyt 16 lastenvaunua, eikä yhtään isiä?
Vaan oikeasti aika tylsä kolumni - mitähän tuollakin oikesti ajetaan?
Ei ole ukolla ollut muuta sanottavaa pitkään aikaan.
Onhan sillä aikaa huomata et taaperot ei saa tissiä ja että äideillä on muutakin elämää ku ruoan laittaminen ;).
koko kolumni: http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/
"Kahvilassa on kuusitoista lastenvaunua. Tarjoilutiskillä on ylimääräinen mikro, jossa äidit lämmittävät tuttipulloja. Lapsille syötetään purkista Pilttiä tai jotain vastaavaa mössöä. Yksikään äiti ei imetä vauvaansa. Ainutkaan lapsi ei saa oikeaa ruokaa."
(...)
"Viisivuotiaiksi heitä työnnetään tutti suussa rattailla, kunnes äiti muuttuu autonkuljettajaksi ja urheiluhuoltajaksi, joka sitoo luistimet jalkaan ja valvoo, että kypärä on päässä. Elämä voisi olla parempaakin."