Noloin tilanteesi johon olet joutunut selvinpäin?
Kommentit (15)
huoneessa lääkärin lisäksi 5 lääkäriopiskelijaa, pari miestäkin. Ja siinä sitten joukolla ronkkivat mun paikkoja.
Ei se hävettänyt, vaan se pukeutuminen niiden kaikkien katsellessa tutkimuksen jälkeen
jalassa valkeat housut, läpihän se kerkes valua ennenkuin huomasin..kiva sit kotia kävellä kaupungin halki...
Kun veli tuli kotiin ja aukaisi oveni. Oltiin juuri saamassa orkkuja eikä pystytty lopettamaan
Kun veli tuli kotiin ja aukaisi oveni. Oltiin juuri saamassa orkkuja eikä pystytty lopettamaan
Mulla kävi samallai kun (olikohan 2) jolla rikkinäiset kalsarit neuvolakäynnillä. Luulin, että olisi tavallinen punnitus/verenpainekäynti, mutta yllätyksekseni paikalla olikin lääkäri+innokas opiskelija. Ja minulla rikkinäiset, rumat pikkuhousut ja karvaset jalat..
:O
sen jälkeen heitin roskiin kaikki rikkinäiset ja tahraiset pikkuhousut. Ja säärikarvat ajoin joka neuvolakäynnille siihen asti kun maha ei vielä ollut tiellä
Lapsille ostetaan vaatteita jatkuvasti, mutta omissa alkkareissa on reikiä?
ja mukana oli mieheni lisäksi miehen serkku ja veli (+naisia ja lapsia).
Laskettiin erästä todella jyrkkää vesiliukumäkeä vuorotellen.
Kun tuli minun vuoroni, miehet seuroivat alhaalla odottamassa.
Huimaava vauhti, pärskähdys ja tunsin kuinka bikinin alaosa oli pyllyvaossa.. aloin heti asetella housuja kun mieheni sanoi äkkiä naurua pidätellen että yläosani on lähtenyt paikoiltaan..
Nännit tursusivat bikinien kupeista miehen serkun ja veljen nähden...
Hävetti ihan kamalasti ja suutuin miehelle kun hänkin vaan nauroi...
Ilmeisesti miehistä kukaan ei tajunnut miten nololta se tuntui..
En tuntenut tyyppiä ennestään ja siis näin ensikertaa siinä kakkukahveilla. No menin sitten joukon jatkossa toivottamaan hyviä jatkoja ja toivotin jostain kumman syystä HYVIÄ ELÄKEPÄIVIÄ, vaikka oikeesti ei ollu ku 50 v ja vaihtoi vaan työpaikkaa. Kaikki sen kuuli ja kyllä nolotti!! Mutta ei auennut maa silläkään kerralla jalkojeni alta...
kappelin ovella oli leski "käteltävänä ja osaaotettavana", tokaisin vaan "MOI!"..Voi häpeä.
yksi työkaveri rupesi itkemään kesken kaiken. Mä siihen että, "mikä nyt"? Oli justiinsa kuullut että sen äidillä on todettu syöpä. Mä siihen että, "joo mä tiedän toi on rankkaa, mun isä kuoli just viime vuonna syöpään"
Oikeesti, se vaan pääs mun suusta. Mua hävettää vieläkin se, ei varmaa ollut kauhean lohduttavaa kuulla heti miten joku on kuollut syöpään. Tarkoitus oli lohduttaa mutta en tainnut oikein onnistua. Mutta vahinko se oli.
Sanoin, että onpa kauniita lastenlapsia.
Oli ihan omat lapset.
Kyllä hävetti : (
menin iltapäivällä viemään ilmoitusta postilaatikkoon, joka sijaitsi tosi vilkkaan risteyksen vieressä.
Postilaatikkohan oli sitten täpösentäynnä muiden jo jättämiä ilmoituksia, joten ajattelin työntää kädelläni ilmoitustani hieman syvemmälle. Ja sitten iski SYVÄ TYRMISTYS/PAKOKAUHU, kun käsi menikin sinne laatikon sisään. Yritin ensin riuhtoa sitä paniikissa pois, mutta eihän käsi sieltä pois tullut. Jonkun aikaa rauhottelin sitten itseäni ja ajattelin, että kun se käsi kerran sinne meni niin kyllä sen sieltä poiskin täytyy lähteä ja sain kun sainkin erinäisten yritysten jälkeen sen käden sieltä pois.
Lähdin peruuttamaan ruudusta ja vahingossa töytäisin yhtä autoa. Mua hävetti ihan armottomasti. Siinä oli kiska ihan vieressä ja sen edessä jotkut miehen naureskeli ja joku tai jotain huutaakin. Erittäin noloa oli myös kohdata tän kolaroimani auton omistaja.
Otin faijani autonavaimet, kun huoltoasemalla muu perhe oli vielä kahvilla siellä, menin parkkipaikalle "muka meidän autolle" ja ihmettelin siinä, miksi nämä avaimet ei käy meidän autoon... vieressä oli punainen bemari, niinkuin meidänkin, ja olin siis luullut jonkun muun punaista BMW:tä meidän autoksi. Mitään hälytyskelloja ei siinåä soinut (miksi olisi) ja motoristien ihmetellessä taaempana ja tuijotellensa minua huolissaan... kävelin itse nolostuneena siihen oikean automme luo, ja autonavaimet toimikin. Olin vain erehtynyt autosta, visiin hiukan väsynyt. MUTTA: NOLOA SE OLI :)