Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä konstilla saat värin pysymään tukassa värjäyksen jälkeen?

Vierailija
29.04.2008 |

Olen muutaman kerran käynyt kampaajalla ottamassa tukkaani jonkun värin, ja valehtelematta se on kadonnut kokonaan tukastani jo kahden viikon päästä. Pitääkö sitä ottaa joku kestoväri, vai millaisia värjäyksiä harrastat?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestovärikin haalistuu joillain nopeesti, mut millää muulla vrillä ei kannata värjätä, lähtee heti

Vierailija
2/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä värjäytän hiukset kuuden viikon välein ja kyllä väri pysyy ihan hyvin. Juurikasvu on isompi ongelma. Mä en edes käytä värishampoota vaan ihan kiharien hiuksien shampoota..

Sävytyksien ei ole tarkoituskaan kestää kuin muutama pesu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se kestoväri pitkään tukkaan sitten maksaa nykyisin, suurinpiirtein? ap

Vierailija
4/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kampaajalle jos meet niin voi maksaa kaikkee 50 ja 200 väliltä

Vierailija
5/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luuletteko te urpot oikeasti, että jos sanotte kampaajalle että haluatte kestovärin niin todella saatte sen? ? Melkein kaikki kampaajat käyttävät kevytvärejä n. 80% töistään.

Kevytväri ei tarkoita sitä, että se lähtisi hiuksista jotekin helpommin pois kuin kesto. . Itseasiassa tietynlaisessa hiuksessa se pysyy paremmin kuin kesto. Kevytvärit eivät kasaannu hiukseen ja mustenna niitä.

Itse käytän kestovärejä vaan harmaisiin tyviin tai sitten aivan käsittelemättömän hiukseen. Mutta jo valmiiksi värjättyihin ja ei kovin suuriin värien muutoksiin ja värinpoistojen jälkeen AINA kevytvärejä.

Vierailija
6/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältämättä en käytä joka pesukerralla, mutta välillä annan vaikutta hiuksissa esim. 5 min ja taas on väri " terässään" .

Vierailija
7/7 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoi 70 ¿ ja se on tosi halpa. Laitettiin vielä kahta väriä. Edellisellä kampaajalla maksoi n. 90¿. Ja pikkukaupunki kyseessä. Joten varmaan tulee aika lailla suuren kaupungin lisää.

Mä en viitsi itse värjätä, koska lopputulos on oikeasti aivan erilainen, kun sen tekee ammattilainen. Kauoan väreistä tulee usein aika epäluonnollisen värisiä ja jotenkin ne loistaa kauas, että itse menty värjäämään.