Missä tyylikkäät noin 35v naiset shoppailee?
Aikomuksena siis ostaa lahjakortti lahjaksi mutta en oikein tiedä mihkä liikkeeseen. Katselin myös jotain superlahjakortteja jotka käy moneen liikkeeseen, mutta ne sai ilmeisesti vain tilattua sähköisenä, olisi paljon mukavampi antaa fyysinen lahjakortti yllätyksenä.
Sen tiedän että on ainakin tykännyt shoppailla ja on sellainen elegantin tyylikäs. Ehkä muistuttaa vähän itäeurooppalaista eleganttia tyyliä muttei nyt ihan itäeurooppalaisesti pukeudu. Ei siis ihan tyypillinen pohjoismainen miesmäinen pukeutuminen eikä todellakaan mitään sellaista löysää ylikokoisia vaatteita. Mutta joku HM tuntuu vähän liian mainstreamilta.
Käyttää esim korkkareita ja seksikkäitä alusvaaatekokonaisuuksiakin, en tiedä olisko pelkkä alusvaateliike liian intiimi lahja..
Ideoita vaateketjuihin mistä vois ostaa lahjakortin? Helsingissä voi olla mutta pieni plussa jos ketjun liikkeitä muissakin suuremmissa kaupungeissa.
m36
Kommentit (47)
Cubus on tyylitietoisten ystävieni valinta. Itse käyn henkka maukassa
Pitää katsoa tuo Cubus.
EIkä sen ihan pakko olla ketju, ajattelin vain että olis kätevämpää. Ei asu Helsingissä mutta käy siellä säännöllisesti.
Muutakin saa ehdottaa, kai tällä palstalla on tyylitietoisia naisia 3-kymppisissään.
ap
En tiedä, ku en itse kulje trendien mukana. Alusvaatelahjakortti kuulostaa silti kivalta, eikä oo mun mielestä too much vaikka oonkin tällainen siveyden sipuli :D Tai no, näin voisi ulkoapäin kuvitella.
En tiedä mikä budjetti sulla on, mut isommalle budjetille Andiatalla on tyylikkäitä vaatteita, mut ei oo halvimmasta päästä. Menee mun mielestä tuohon elegantin tyylikäs mitä hait.
N32
Tokmannissa on laaja valikoima ja jos jää yli voi ostaa sipsejä ja suklaata
Stockmann, Zalando, Sokos esimerkiksi.
Siellä missä asuvat. (ei Suomessa)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ku en itse kulje trendien mukana. Alusvaatelahjakortti kuulostaa silti kivalta, eikä oo mun mielestä too much vaikka oonkin tällainen siveyden sipuli :D Tai no, näin voisi ulkoapäin kuvitella.
En tiedä mikä budjetti sulla on, mut isommalle budjetille Andiatalla on tyylikkäitä vaatteita, mut ei oo halvimmasta päästä. Menee mun mielestä tuohon elegantin tyylikäs mitä hait.
N32
Andiata vähän sinne päin, omaan silmiin näyttää ehkä vähän varttuneimpien pukeutumiselta, 40v naiselle varmasti olisi hyvä.
300e jostain hameesta ehkä aika rajoilla onko liikaa minun budjetille. Mutta hyvä vinkki.
ap
Tuo Cubus & Tokmanni olivat varmasti vitsillä. Muut ehdotukset hyviä.
Jossain muualla kuin suomen luokattomissa rättikaupoissa.
Itse ostan lähes kaikki vaatteet käytettyinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Andiata vähän sinne päin, omaan silmiin näyttää ehkä vähän varttuneimpien pukeutumiselta, 40v naiselle varmasti olisi hyvä.
300e jostain hameesta ehkä aika rajoilla onko liikaa minun budjetille. Mutta hyvä vinkki.
ap
Katoin kans huvin vuoksi pitkästä aikaa mitä heillä on nettikaupassa tarjolla, varmaan hinnat nousseet viime näkemästä sielläkin :D Ja siis painotan, ettei todellakaan tarvii olla tuon hintaluokan lahjakortteja jos haluat jonkun naisen yllättää. Tuli vain mieleen tuosta sun aloituksesta missä kuvailit mitä haet. Varmasti saa eleganttia ja tyylikästä vaikkei omaisuutta laittaisi siihen likoon.
N32
Vierailija kirjoitti:
Stockmann, Zalando, Sokos esimerkiksi.
Nämä tietysti jos en mitään erikoisempaa keksi. Ajattelin että lahjana voisi olla vähän erikoisempi mutta kuitenkin niin että jokaiselle 35v naiselle jotain.
ap
Other Stories, Zara, Mango. Sitten jos löydät mitä tahansa tanskalaisia vaatemerkkejä, niin todennäköisesti ei mene pieleen :)
Lahjakortti Timanttisille, Laatukoruun tai Kultajouseen. Kekäle taitaa olla meidän laadukkain vaatekauppa tällä hetkellä, eikä sieltäkään aina löydy mitään.
Ja plus-kokoja ei tarvi olla saatavilla
ap