Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä tyylikkäät noin 35v naiset shoppailee?

Vierailija
25.08.2024 |

Aikomuksena siis ostaa lahjakortti lahjaksi mutta en oikein tiedä mihkä liikkeeseen. Katselin myös jotain superlahjakortteja jotka käy moneen liikkeeseen, mutta ne sai ilmeisesti vain tilattua sähköisenä, olisi paljon mukavampi antaa fyysinen lahjakortti yllätyksenä.

Sen tiedän että on ainakin tykännyt shoppailla ja on sellainen elegantin tyylikäs. Ehkä muistuttaa vähän itäeurooppalaista eleganttia tyyliä muttei nyt ihan itäeurooppalaisesti pukeudu. Ei siis ihan tyypillinen pohjoismainen miesmäinen pukeutuminen eikä todellakaan mitään sellaista löysää ylikokoisia vaatteita. Mutta joku HM tuntuu vähän liian mainstreamilta.

Käyttää esim korkkareita ja seksikkäitä alusvaaatekokonaisuuksiakin, en tiedä olisko pelkkä alusvaateliike liian intiimi lahja..

Ideoita vaateketjuihin mistä vois ostaa lahjakortin? Helsingissä voi olla mutta pieni plussa jos ketjun liikkeitä muissakin suuremmissa kaupungeissa.

m36

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja plus-kokoja ei tarvi olla saatavilla

ap

Vierailija
2/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubus on tyylitietoisten ystävieni valinta. Itse käyn henkka maukassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää katsoa tuo Cubus.

EIkä sen ihan pakko olla ketju, ajattelin vain että olis kätevämpää. Ei asu Helsingissä mutta käy siellä säännöllisesti.

Muutakin saa ehdottaa, kai tällä palstalla on tyylitietoisia naisia 3-kymppisissään.

ap

Vierailija
4/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ku en itse kulje trendien mukana. Alusvaatelahjakortti kuulostaa silti kivalta, eikä oo mun mielestä too much vaikka oonkin tällainen siveyden sipuli :D Tai no, näin voisi ulkoapäin kuvitella.

En tiedä mikä budjetti sulla on, mut isommalle budjetille Andiatalla on tyylikkäitä vaatteita, mut ei oo halvimmasta päästä. Menee mun mielestä tuohon elegantin tyylikäs mitä hait.

N32

Vierailija
5/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannissa on laaja valikoima ja jos jää yli voi ostaa sipsejä ja suklaata

Vierailija
6/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann, Zalando, Sokos esimerkiksi.

Vierailija
7/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä asuvat. (ei Suomessa)

Vierailija
8/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, ku en itse kulje trendien mukana. Alusvaatelahjakortti kuulostaa silti kivalta, eikä oo mun mielestä too much vaikka oonkin tällainen siveyden sipuli :D Tai no, näin voisi ulkoapäin kuvitella.

En tiedä mikä budjetti sulla on, mut isommalle budjetille Andiatalla on tyylikkäitä vaatteita, mut ei oo halvimmasta päästä. Menee mun mielestä tuohon elegantin tyylikäs mitä hait.

N32

Andiata vähän sinne päin, omaan silmiin näyttää ehkä vähän varttuneimpien pukeutumiselta, 40v naiselle varmasti olisi hyvä.

300e jostain hameesta ehkä aika rajoilla onko liikaa minun budjetille. Mutta hyvä vinkki.

ap

Vierailija
9/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Cubus & Tokmanni olivat varmasti vitsillä. Muut ehdotukset hyviä.

Vierailija
10/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

😦 🤭🤣

Vierailija
11/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vila on hyvä.

Vierailija
12/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa kuten kaikki muutkin.

Vierailija
13/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain muualla kuin suomen luokattomissa rättikaupoissa.

Vierailija
14/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan lähes kaikki vaatteet käytettyinä. 

Vierailija
15/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla, ei Suomessa.

Vierailija
16/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N32

Andiata vähän sinne päin, omaan silmiin näyttää ehkä vähän varttuneimpien pukeutumiselta, 40v naiselle varmasti olisi hyvä.

300e jostain hameesta ehkä aika rajoilla onko liikaa minun budjetille. Mutta hyvä vinkki.

ap

Katoin kans huvin vuoksi pitkästä aikaa mitä heillä on nettikaupassa tarjolla, varmaan hinnat nousseet viime näkemästä sielläkin :D Ja siis painotan, ettei todellakaan tarvii olla tuon hintaluokan lahjakortteja jos haluat jonkun naisen yllättää. Tuli vain mieleen tuosta sun aloituksesta missä kuvailit mitä haet. Varmasti saa eleganttia ja tyylikästä vaikkei omaisuutta laittaisi siihen likoon.

N32

Vierailija
17/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann

Vierailija
18/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockmann, Zalando, Sokos esimerkiksi.

Nämä tietysti jos en mitään erikoisempaa keksi. Ajattelin että lahjana voisi olla vähän erikoisempi mutta kuitenkin niin että jokaiselle 35v naiselle jotain.

ap

Vierailija
19/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Other Stories, Zara, Mango. Sitten jos löydät mitä tahansa tanskalaisia vaatemerkkejä, niin todennäköisesti ei mene pieleen :)

Vierailija
20/47 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortti Timanttisille, Laatukoruun tai Kultajouseen. Kekäle taitaa olla meidän laadukkain vaatekauppa tällä hetkellä, eikä sieltäkään aina löydy mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi