Kaipaan rakkauden alkuhuumaa. En koe sitä enää koskaan :(
Olen ollut mieheni kanssa 19 vuotta yhdessä. Vaikka ihan hyvin meneekin, kai, niin siitä huolimatta kaipaan ihan hirveästi rakastumisen tunnetta, rakkauden alkuhuumaa, ensisuudelmia, sitä kaikkea.
Miten pääsen tästä tunteesta eroon? Jos en pääse, niin kohta ajaudun pettämään miestäni, olen niin altis sellaiselle nyt, ihastumiselle.
Kommentit (9)
mutta kyllä mulla vaakakupissa painaa perhe niin paljon, että hetken huumaan en vaihtaisi! Tosin ollaan oltu vasta 9 v. yhdessä, että ehkä olen väärä ihminen kommentoimaan. Katson uudestaan sittem 10v päästä.
Jotenkin se on sellaista luopumista, ettei koskaan enää saa kokea sellaisia tunteita kuin joskus on ollut.
Samallalailla koen tuskaa siitä, että en koskaan enää saa hoitaa pikkuista vauvaa, pitää lähelläni, ihastella pikkuista, imettää, vaihtaa vaippaa, voih..!
Mitä kivaa huumaa siinä nyt on?? Kokoajan saa olla epävarma toisen tunteista ja lopullisista tarkoituksista ja ihmetellä mitä se nyt tarkoitti sanoessaan nuin ja nuin...
Minä rakastan tätä varmuutta siitä kuka toinen on,miten tuntee ja mitää tahtoo. Sitä varmuutta,että tiedän kuinka suhteemme tila on ja miten se etenee..
voi kokea rakastumisen huumaa. Aina on suhteessa ylä. ja alamäkiä ja vaikeen jakson jälkeen on kuin löytäisi toisen uudelleen. Tämä vaatii tietenkin suhteen hoitamista ja sitä, että otetaan yhdessä irtiottoja arjesta ja ollaan kuin rakastuneet.
Itse olen myös pitkän parisuhteen kannalla, enkä jaksaisi alkaa tutustumaan toiseen alusta asti uudelleen. Uskalla heittäytä suhteessasi, riko vähän totuttuja kaavoja miehesi kanssa, niin voit huomata rakastuvasi uudelleen.
Mitä haikailemista siinä alkuhuumassa on? Puolet ajasta on ihan kamala olo, epävarmuus jne.
Meillä on kans ihana vaihe parisuhteessa. Tekstaillaan tuhmia pitkin päivää, ja mies sanoi että tuntuu ihan kuin alkuajoilta. En minä jaksais lähteä vaihtamaan. Mutta antakaa palaa jos siltä tuntuu, oma elämänne, ja meillä on vaan tämä yksi. Jos ei oma mies miellytä niin vaihtoon vaan sitten kai.
joten olen aivan onnessani ettei sitä tulee enää koskaan.
siis vuosien jälkeenkin. Välillä toinen pystyy sykähdyttämään kuten ennenkin.
Ihastun myös toisiin ihmisiin ja tunnen välillä huumaantuvani heistä, vaikka en heidän kanssaan yhdessä olekaan.
Ei avioliitto tarkoita sitä, ettei saisi enää koskaan tuntea mitään.
ap