Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihastumisesta sekaisin, välillä leijun pilvissä, välillä voin pahoin.

Vierailija
21.02.2009 |

Olen kamalan ihastunut ystäväni mieheen (joka myös on ystävämme) ja nyt tilanne on se, että haluaisin kertoa tälle miehelle asiasta. Tuntuu, että on pakko kertoa. Niin voimakas pahanolontunne tulee, jos asia pitää salata. Toki hän on sen huomannutkin ja hänkin pitää minusta, tiedän sen, mutta mitään ei kuitenkaan tule tapahtumaan meidän välillämme. Haluaisin kuitenkin kertoa. IHAN HULLUA???

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
22/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko hänet hyvin? Onko hän sellainen kuin kuvittelet? Onko hänessä jotakin mitä omassa miehessäsi ei ole? Paremman näköinen? Hauskempi? Rikkaampi?

Vierailija
24/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihastuksen haihtua!

Miksi hemmetissä pitäisi oman ihastuksensa vuoksi rikkoa monta perhettä? jos taas haluat erota miehestäsi niin eroa ja etsi sitten vasta uusi kumppani!

En voi sietää ap:n kaltaisia minäminä-ihmisiä, joilla ei ajatuksiin mahdu mitään muuta kuin MINÄ ITSE!!

t. 23

P.S. Niin ja älä tule sitten tänne itkemään kun mies jättää...tai paremminkin KUMPIKIN mies!! Teet itsesi ääretöömän naurettavaksi pelleksi! Ja ikää sulla oli?

Vierailija
25/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
26/26 |
21.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihastunut enemmän kuin muut, sinä et riko kenenkään liittoa, sinulla on oikeus tuntea ja kertoa tunteesi. Taidat olla kovin nuori tai sitten elänyt jossain pumpulissa, jos et vielä ole huomannut, että kaikki ihmiset maailmassa ovat ihan samanlaisia kuin sinäkin. Eri ihmisillä eri vaihe vain menossa. SINÄ et ole maailman napa ja ainoa ihminen. Kaikki muutkin ovat ihastuneet, rakastuneet jne. Et vain sinä. Me muut olemme oppineet kantapään kautta tai muitten virheistä. Opi sinäkin mieluummin jälkimmäisestä kuin satuttamalla toisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi