Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ole koskaan ollut minkään bändin konsertissa. Olenko outo? Ikää 35 vuotta.

Vierailija
09.02.2009 |

Nuorena minulla ei koskaan edes ollut mitään "idolia". Mielestäni oli jotenkin järjetöntä käyttää kaikkia rahat jonkun tietyn ihmisen oheiskamaan koska ihan tavallinen taatelintallaajahan tämäkin ihminen pohjimmiltaan oli.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensijaan kotona kuuntelen musiikkia AINA kun olen hereillä. Mitä järkeä on kökkiä hirveässä ryysiksessä kusihädässä 2-3h ja tulpat korvissa konsertissa ettei lähde viimeisetkin kuulonrippeet? Kotona voi sentää säädellä musiikin voimakkuutta :)

Vierailija
2/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnä sen takia, että inhottaa se tungos. Madonnankin konsertissa on vain seisomapaikkoja. Jollekin VIP-alueelle, jossa istumapaikat voisin lähteä, mutta ne on taas niin kalliita, että en suostu maksamaan. Tungoksessa kuuntelu ei kiinnosta yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen sitä mieltä, että kannattaa kokeilla. Mene vaikka johonkin pienemmälle keikalle ensin. Yleensä live-esiintyminen avaa bändistä kuin bändistä uusia ulottuvuuksia.

Vierailija
4/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosiaan ihan eri asia nähdä bändi livenä kuin kuunnella levyltä. Mä käyn vieläkin monta kertaa vuodessa keikoilla, vaikka ikää on ihan pian 49 vuotta. Mä en muuten käytä korvatulppia keikoilla, kun mua huimaa ne päässä. Kuulo ei silti ole mennyt.

Vierailija
5/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin toukokuussa menen katsomaan Jarrea. :-)

Vierailija
6/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnitus on tosi ikävä kaveri

Vierailija
7/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut varmaan yli sata kertaa. Sen lisäksi olen ollut useamman kerran bäkkärillä ja matkustanut jopa keikkabussissa :)

Vierailija
8/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut varmaan yli sata kertaa. Sen lisäksi olen ollut useamman kerran bäkkärillä ja matkustanut jopa keikkabussissa :)

Ei siis mitään.

Kakkonen

Vierailija
9/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälleen kerran huomataan, että ihmiset pitävät eri asioista. Minä olen ollut sadoissa konserteissa tämän yli nelikymmenvuotisen elämäni aikana, viimeksi viime viikolla eikä livekeikkaa voita musta mikään. Noista megatapahtumista en erityisemmin perusta, mutta kotimaiset bändit klubeilla ovat musta aivan parasta viihdettä. Mutta luultavasti ap harrastaa puolestaan jotain, joka ei istuisi minulle ollenkaan. Minä esimerkiksi en voi käsittää, että jotkut vapaaehtoisesti tekee vaikka jotain savitöitä :-).

Vierailija
10/10 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisena nuo bäkkärit ja keikkabussit lähinnä huvittaa.

t. 11 vai mikä olinkaan