Influenssasta! Onko teillä jo ollut, oliko raju??? Meidän lapsi yli 40
asteen kuumeessa, nuhaa, yskää, korvatulehdus, oksentamista ja kuumekouristus. Ei yhtään kiva tauti =(. Käyköhän se nyt koko perheen läpi tuo tauti??
Kommentit (8)
lääkärissä, koska diagnoosiin kuului, että korvatulehdus.
Multa ei ainakaan heru myötätuntoa yhdellekään rokottamattomalle.
Mutta otimmekin rokotteet koko jengille, igen ;)
"utelias" tietämään influenssatilanteesta Suomessa muutenkin kuin ktl:n tilaston perusteella . ap
lievempiä, milloin taas kovempia tauteja. Siksi uskon enemmän terveen ihmisen vastustuskyvyn kasvuun sairastamisen kautta kuin rokottamiseen. Mutta mielipideasia lienee tämä. En silti tuomitse teitä rokotettuja; eikä teilläkään ole oikeutta tuomita minua omasta ratkaisustani olla ottamatta rokotetta. Piste. aaaaaapppppppppp
lievempiä, milloin taas kovempia tauteja. Siksi uskon enemmän terveen ihmisen vastustuskyvyn kasvuun sairastamisen kautta kuin rokottamiseen. Mutta mielipideasia lienee tämä. En silti tuomitse teitä rokotettuja; eikä teilläkään ole oikeutta tuomita minua omasta ratkaisustani olla ottamatta rokotetta. Piste. aaaaaapppppppppp
Olen ottanut rokotteen jo vuosikaudet, toistakymmentä vuotta, eikä koskaan ole influenssa iskenyt. Eikä keneenkään koko perheestä. Sairasta sinä, en tuomitse ;)
ja jos kuume jo yli 40 ni veisin kyllä lekuriin sen heti...